عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

گلکسی اس 25 اولترا احتمالا به یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز خواهد شد

گلکسی S25 اولترا احتمالاً به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز می‌شود

این دوربین قابلیت ضبط ویدیوهای 8K را به‌دست می‌آورد.

گلکسی S25 اولترا ازجمله محصولات پرچم‌دار شرکت سامسونگ است که انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی شود. اکنون اطلاعات جدیدی از دوربین این گوشی فاش شده است که از ارتقای قابل‌توجه آن حکایت دارند.

این اطلاعات توسط منبع آگاه معروف Ice Universe در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است. براین‌اساس، گلکسی اس ۲۵ اولترا ظاهراً قرار است به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی f/1.9 اولتراواید به همراه سنسور ۱/۲.۵۲ اینچی و پیکسل‌های ۰.۷ میکرونی مجهز شود.

دوربین فوق‌عریض گلکسی S25 اولترا می‌تواند ویدیوی 8K ضبط کند

گلکسی S25 اولترا

برای مقایسه، بهتر است بدانید که گلکسی S24 اولترا هم‌اکنون به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید مجهز است؛ بنابراین استفاده از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید در گلکسی اس 25 اولترا یک ارتقای قابل‌توجه محسوب می‌شود و می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران عکاسی با تلفن همراه باشد.

با استفاده از دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، پرچمدار آتی سامسونگ می‌تواند ویدیوهای 8K ضبط کند. البته برای ضبط یک ویدیو باکیفیت 8K یک سنسور ۳۳ مگاپیکسلی نیز کفایت می‌کند، اما استفاده از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض می‌تواند میدان دید وسیع‌تری ارائه کند. همچنین این سنسور جدید همراه با قابلیت تثبیت دیجیتال به کاربران S25 اولترا اجازه می‌دهد ویدیوهای بدون لرزش و با کیفیت فوق‌العاده ضبط کنند.

همچنین گفته شده است که اس 25 اولترا دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری نسل قبلی را حفظ می‌کند. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی ۴۵ واتی اشاره کرد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋