عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

سرویس جدید یکتان با همکاری Adtris: هدف گذاری مجدد تبلیغات، این بار در اپلیکیشن

سرویس تازه یکتانت با همکاری ادتریس: تبلیغات ریتارگتینگ، این‌ بار درون اپلیکیشن

همکاری‌ یکتانت و ادتریس

یکتانت و ادتریس از محصول تازه ریتارگتینگ درون اپلیکیشن خود رونمایی کردند. این محصول به کسب‌و‌کارها و تبلیغات‌کنندگان اجازه می‌دهد کاربرانی را که پیش‌ازاین با اپلیکیشن آن‌ها در تماس بوده‌اند، از طریق داده‌های ادتریس شناسایی کنند و به کمک پنل یکتانت، تبلیغات هدفمند خود را به این کاربران نمایش دهند.

ادتریس پلتفرم اتریبیوشن در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است و در ۳ زمینه اصلی شناسایی منابع نصب کاربران، تحلیل رفتار کاربران درون اپلیکیشن به تفکیک منابع نصب و شناسایی نصب‌های تقلبی کاربرد دارد.

این همکاری قدمی تازه در گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی درون اپلیکیشن یکتانت است. با استفاده از داده‌های دقیقی که در پنل ادتریس ثبت شده، همراه پتانسیل یکتانت در تبلیغات درون اپلیکیشن با دسترسی به بیش از ۱۲ هزار منتشرکننده تبلیغات، ریتارگتینگ کاربران اپلیکیشن راهکار مناسب کسب‌و‌کارها برای رشد اپلیکیشن یا محصول است. پیش‌ازاین امکان سنجش تبلیغات براساس میزان کلیک و میزان اکشن دریافتی (شامل نصب، افتتاح حساب، خرید و…) بود، به‌تازگی قابلیت ریتارگتینگ هم به این سرویس اضافه شده است.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با تنظیم رویداد (Event) درخواستی خود، نقطه تماس دقیق‌تری با کاربر موردنظر پیدا کنند همچنین به بازگشت کاربرانی که Churn شده‌اند، نیز کمک خواهد کرد. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند باتوجه‌به هدف و استراتژی‌های کسب‌وکار خود و رفتار کاربرانشان کمپین ریتارگتینگ اجرا کنند؛ برای مثال تبلیغ‌کننده می‌تواند کاربرانی که اپلیکیشن کسب‌و‌کار را نصب کرده‌اند اما حسابی افتتاح نکردند یا هنوز خریدی نکرده‌اند، را هدف‌گذاری کند و اکشن موردنظر را به دست بیاورد.

تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاده از دیتایی که در پنل ادتریس آن‌ها ثبت شده و مراجعه به پنل یکتانت، از قابلیت تبلیغات ریتارگتینگ درون اپلیکیشن استفاده کنند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋