عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

AnandTech، وب سایت تخصصی بررسی سختافزار، پس از 27 سال به کار خود پایان داد

AnandTech، وب‌سایت تخصصی بررسی سخت‌افزار، پس از 27 سال به کار خود پایان داد

وب‌سایت مشهور حوزه سخت‌افزار و فناوری، AnandTech، دیگر مطلب جدیدی منتشر نخواهد کرد.

وب‌سایت AnandTech پس از نزدیک به سه دهه پوشش اخبار حوزه فناوری و مطالب تخصصی در زمینه سخت‌افزار به کار خود پایان داد. «رایان اسمیت» (Ryan Smith)، سردبیر این وب‌سایت در یک پست خداحافظی این خبر را منتشر کرد. البته تمام محتواهای قبلی این وب‌سایت در دسترس کاربران خواهد ماند.

رایان اسمیت با انتشار پستی در انندتک گفت که این وب‌سایت پس از 27 سال با علاقه‌مندان دنیای سخت‌افزار و فناوری خداحافظی می‌کند و دیگر مطلب جدیدی منتشر نخواهد کرد. او گفت:

«…چیزهای کمی برای همیشه دوام می‌آورند و بازار روزنامه‌نگاری مکتوب حوزه فناوری آن چیزی نیست که قبلاً بوده و هرگز نیز چنان نخواهد بود. بنابراین، زمان آن رسیده است که AnandTech کار خود را به پایان برساند و اجازه دهد که نسل بعدی روزنامه‌نگاران فناوری جای خود را در زمانه جدید پیدا کنند.»

خداحافظی وب‌سایت AnandTech پس از 27 سال

رایان اسمیت می‌گوید: «خوب یا بد، ما به پایان یک سفر طولانی رسیده‌ایم؛ سفری که با بررسی یک پردازنده AMD شروع شد و با بررسی یک پردازنده AMD به پایان رسید.» در طول نزدیک به سه دهه، این وب‌سایت مخاطبان وفاداری را در میان دوستداران سخت‌افزار ایجاد کرد که عمدتاً به دلیل بررسی دقیق مادربردها، تراشه‌ها و سایر سخت‌افزارها بود.

پایان کار وب‌سایت AnandTech

وب‌سایت AnandTech در سال 1997 توسط «انند لال‌ شیمپی» (Anand Lal Shimpi) تأسیس شد؛ او تا زمان بازنشستگی از روزنامه‌نگاری در سال 2014 مدیریت این وب‌سایت را برعهده داشت. اکنون چندین نفر از کارکنان AnandTech در وب‌سایت Tom’s Hardware به انتشار مقالات خود ادامه خواهند داد. این دو وب‌سایت قدیمی، هر دو از سال 2014 تحت مالکیت یک شرکت بوده‌اند، اگرچه برندهای جداگانه خود را حفظ کردند.

رایان اسمیت می‌گوید که Future PLC، ناشر انندتک، آرشیو این وب‌سایت را برای مدت نامحدودی نگه می‌دارد. انجمن این وب‌سایت نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋