عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

فورد موستانگ مک ای رالی رونمایی شد و جایگزین فوکوس RS برای اروپایی ها شد

فورد موستانگ مک ای رالی معرفی شد، جایگزین فوکوس RS برای اروپایی‌ها

فورد موستانگ مک ای رالی، در واقع حاصل یک ارتقا روی موستانگ مک ای GT است. این خودرو جایگزین فوکوس RS محسوب می‌شود.

فورد فوکوس RS هاچ‌بکی جذاب و اسپرت بود که در بازارهای اروپایی به خصوص بریتانیا، هواداران بسیاری داشت. با حذف تدریجی خودروهای درون‌سوز از سبد محصولات خودروسازان، خودروهای الکتریکی جایگزین آن‌ها شده‌اند. فورد موستانگ مک ای رالی نیز اکنون به عنوان جایگزین فورد فوکوس RS برای بازار بریتانیا معرفی شده است. این خودرو قابلیت‌های بیراهه‌نوردی قابل قبولی دارد و با قیمت 76790 پوند (شش میلیارد تومان) در بریتانیا عرضه می‌شود.

فورد موستانگ مک ای رالی، در واقع حاصل یک ارتقا روی موستانگ مک ای GT است. حداکثر راندمان این خودرو، 480 اسب‌بخار قدرت و 880 نیوتن‌متر گشتاور است. پکیج رالی شامل ارتقا شاسی این خودرو برای عبور از مسیرهای خارج جاده‌ای است. بخش مهم این ارتقا، کمک‌فنرهای جدید هستند که 20 میلی‌متر ارتفاع خودرو را افزایش می‌دهند. ضربه‌گیرهای MagneRide نیز آماده جذب ضربات حاصل از رانندگی در جاده‌های خاکی هستند.

موستانگ مک ای

علاوه بر تغییر سیستم تعلیق، دریچه گاز خودرو نیز پاسخ‌دهی بهتری دارد و شتاب را به صورت خطی افزایش می‌دهد. تنظیمات میرایی خودرو نیز برای دستیابی به کشش بهتر در سطوح لغزنده تغییر کرده‌اند. سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری نیز امکان لغزش‌های بزرگتر را برای خودرو فراهم می‌آورند.

تغییرات ظاهری موستانگ مک ای رالی

پکیج باتری‌های فورد موستانگ مک ای رالی، 91 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. این پکیج با روکشی ضخیم در زیر بدنه محافظت می‌شود تا از گزند سنگ‌ها و ضربه‌های خارجی در امان بماند. همچنین فورد بدنه خودرو را با یک لایه روکش محافظ پوشش می‌دهد. قلاب بکسل نیز زیر سپر جلو اضافه شده است. تریم رنگی و متضاد بدنه، پنل سقف مشکی، چراغ‌های مه شکن به سبک خودروهای رالی و تزیینات رنگی خودروهای مسابقه‌ای از دیگر ویژگی‌های مک ای رالی هستند. در کابین این خودرو نیز تریم رنگی سفید منطبق با رینگ‌ها، نشان مک ای رالی و صندلی‌های اسپرت را خواهید دید.

mach e

«دارن پالمر» رییس برنامه خودروهای برقی فورد در مورد مدل مک ای رالی می‌گوید: «این خودرو هر آن‌چه که مصرف‌کنندگان دوست دارند را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. ما از نظرات مشتریان در شبکه‌های اجتماعی برای تولید این مدل استفاده کرده‌ایم.»

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋