عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

مدیرعامل تلگرام با وثیقه 5 میلیون یورویی آزاد شد اما اجازه خروج از فرانسه را ندارد

مدیرعامل تلگرام با وثیقه ۵ میلیون یورویی آزاد شد، اما اجازه خروج از فرانسه را ندارد

مدیرعامل تلگرام به جرایمی از جمله فعال‌کردن تراکنش‌های غیرقانونی و همدستی در انتشار محتواهای سوءاستفاده جنسی از کودکان متهم شده است.

شب گذشته دادگاه «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام در فرانسه برگزار شد و قاضی او را به فعال‌کردن تراکنش‌های غیرقانونی و جرایم دیگری متهم کرده است. اکنون طبق حکم صادرشده، هرچند دورف با پرداخت وثیقه از زندان آزاد شده است، اما نمی‌تواند خاک فرانسه را ترک کند!

براساس گزارش‌های منتشرشده از دادگاه دورف، مدیرعامل تلگرام با وثیقه 5 میلیون یورویی آزاد خواهد شد اما اجازه خروج از فرانسه را نخواهد داشت. دورف همچنین با اتهام امتناع از تبعیت از مقامات و همدستی در انتشار محتواهای سوءاستفاده جنسی از کودکان متهم شده است.

مدیرعامل تلگرام با وثیقه ۵ میلیون یورویی آزاد شد، اما اجازه خروج از فرانسه را ندارد

تمام گزارش‌های مربوط به دستگیری پاول دورف

پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، اواخر هفته گذشته هنگام ورود به فرانسه بر اساس حکمی که توسط آژانس OFMIN صادر شده بود دستگیر شد و در ابتدا گفته می‌شد که ممکن است به ۲۰ سال زندان محکوم شود.

اوایل این هفته نیز دادستانی پاریس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازداشت دورف تمدید شده است و می‌تواند تا 8 شهریور نیز ادامه داشته باشد. همچنین در این بیانیه گفته شده بود که او به‌عنوان بخشی از تحقیقات درباره شخص ناشناسی که با 12 فقره اتهام روبه‌رو است، در بازداشت به‌ سر می‌برد.

تلگرام روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دورف «چیزی برای مخفی‌کردن ندارد» و این ادعا که این پلتفرم مسئول سوءاستفاده کاربرانش از آن است را «پوچ» خواند. درباره این سرویس پیام‌رسان نیز روز گذشته در گزارشی گفته شده بود که تلگرام ظاهراً از پیوستن به برنامه‌های محافظت از کودکان خودداری کرده است.

هرچند دورف پنجشنبه شب گذشته دستگیر شده بود، اما روز گذشته در گزارش دیگری اعلام شد که حکم دستگیری او و برادرش، «نیکلای دورف» که یکی از بنیانگذاران تلگرام است، ماه‌ها قبل توسط مقامات فرانسوی صادر شده است. همچنین گزارش‌هایی درباره هک‌شدن گوشی دورف در سال 2017 توسط جاسوسان فرانسه و امارات متحده عربی اشاره شده بود.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋