عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دستیار هوشمند گوگل در اندروید اتو رابط کاربری جدیدی شبیه سیری دریافت می کند

دستیار هوشمند گوگل در اندروید Auto رابط کاربری جدیدی شبیه سیری دریافت می‌کند

این رابط کاربری بازطراحی‌شده شبیه سیری در اپل کار می‌کند.

اندروید اتو (Android Auto)، پلتفرم نرم‌افزاری توسعه‌یافته توسط گوگل است که به کاربران اجازه می‌دهد با اتصال گوشی به خودرو، از قابلیت‌های مختلف دستگاه‌شان روی مانیتور ماشین استفاده کنند. در واقع این سیستم‌ به‌گونه‌ای طراحی شده تا کاربران بدون نیاز به استفاده از گوشی و با دستورات صوتی، راحت‌تر رانندگی کنند. حالا برای بهبود تعاملات صوتی، دستیار هوشمند گوگل در اندروید Auto به رابط کاربری جدیدی مجهز شده است.

طبق گزارش «9to5Google»، اخیراً گوگل رابط کاربری جدیدی برای دستیار هوشمند خود در این پلتفرم ارائه کرده است. این رابط کاربری جدا از UI موجود در گوگل اسیستنت است و زمانی دیده می‌شود که کاربران می‌خواهند دستورات صوتی خود را به گوگل اسیستنت منتقل کنند.

برای مثال، زمانی که از دستیار هوشمند گوگل بخواهید نزدیک‌ترین اداره پست را پیدا کند، این رابط کاربری ظاهر می‌شود و دستورات مدنظرتان را برای نوع مسیریابی درخواست می‌کند. همچنین این رابط کاربری حین پاسخ‌دادن کاربر به او واکنش نشان می‌دهد سپس برای پردازش پاسخ محو می‌شود.

دستیار هوشمند گوگل در اندروید اوتو

شاید این رابط کاربری کمی تکراری به‌ نظر برسد اما ظاهراً برای برخی کاربران جذاب خواهد بود؛ به‌خصوص اینکه شباهت زیادی به نحوه عملکرد سیری در خودروها دارد.

اقدامات گوگل برای جایگزینی دستیار هوشمند خود با جمینای

گوگل در نظر دارد به‌مرور، جمینای را با دستیار صوتی خود جایگزین کند؛ به‌ همین دلیل روی قابلیت‌های مهمی کار می‌کند. برای مثال گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در فصل بهار از Gemini Live برای رقابت با حالت صوتی ChatGPT پرده برداشت و در رویداد معرفی سری پیکسل 9 این ویژگی هیجان‌انگیز را عرضه کرد تا کاربران بتوانند مکالمات خود را به زبان طبیعی و سیال با این هوش مصنوعی انجام دهند.

از طرفی، گوگل روی عرضه انیمیشن‌های جدیدی برای جمینای کار می‌کند و به‌ نظر می‌رسد در طراحی و ساخت آن‌ها نیز از انیمیشن‌های جدید سیری در نسخه بتا iOS 18.1 الهام گرفته است. همچنین برخی ویژگی‌های جمینای برای ارائه داده‌های مناسب و به‌روز، به ارتباط با سایر پلتفرم‌ها نیاز دارد؛ ازاین‌رو گوگل تلاش کرده با استفاده از افزونه‌ها، سرویس‌های بیشتری در اختیار کاربران بگذارد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋