عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

چهار رنگ احتمالی آیفون 16 پرو در یک تصویر جدید فاش شده است

چهار رنگ احتمالی آیفون 16 پرو در یک تصویر جدید فاش شد

رنگ رز گلد این گوشی شبیه به رنگ برنزی است.

یک منبع مهم امروز با یک تصویر جدید از ماکت پرچمدار بعدی اپل، هر چهار رنگ آیفون 16 پرو را نشان داد؛ ازجمله رنگ رز گلد یا «برنز» که جایگزین تیتانیوم آبی در مدل‌های موجود آیفون 15 پرو می‌شود.

به گفته «مینگ چی کو»، تحلیلگر اپل و سایر منابع معتبر، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا «تیتانیوم طبیعی» به بازار بیاید و رنگ رز یا رز گلد جایگزین تیتانیوم آبی شود.

حالا نیز منبعی مشهور به نام «سانی دیکسون» با انتشار عکسی نشان داده که ما می‌توانیم چه انتظاری از رنگ‌بندی آیفون نسل بعد داشته باشیم، به‌ویژه در رنگ رز گلد، که اخیراً توسط یکی از افشاگران به عنوان رنگی شبیه برنز توصیف شده بود. اپل گزینه طلایی را در خط تولید آیفون 15 قرار نداده است، بنابراین نسخه مشابه (رنگ رز گلد) می‌تواند فروش خوبی داشته باشد.

ظاهر احتمالی جدید آیفون 16 پرو

آیفون 16 پرو

یک شایعه حاکی از آن است که اپل از یک فرایند بهبودیافته برای پرداخت و رنگ‌آمیزی تیتانیوم استفاده می‌کند که ظاهری براق‌تر از روکش آلومینیومی مدل‌های آیفون 15 پرو ایجاد می‌کند. روکش براق می‌تواند بسیار شبیه فولاد ضدزنگی باشد که اپل در سال‌های گذشته استفاده می‌کرد، اما در برابر خراش مقاوم‌تر خواهد بود.

ما هنوز نام رسمی این رنگ‌ها را نمی‌دانیم، اما اپل ممکن است از برند رنگی تیتانیوم که برای مدل‌های آیفون 15 پرو به کار می‌برد، استفاده کند. نسل بعدی آیفون 16 احتمالاً قرار است در اواسط سپتامبر (اواخر شهریور 1403) وارد بازار شود، بنابراین به‌زودی و به‌طور دقیق از این رنگ‌بندی‌ها مطلع خواهیم شد. لازم به ذکر است که دیکسون قبلاً رنگ‌های مدل‌های استاندارد (غیر پرو) آیفون 16 را هم فاش کرده بود.

ماه خرداد 1403 نیز تصاویری از آیفون 16 پرو لو رفت. با توجه به آن عکس‌ها، ظاهراً این دستگاه به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز خواهد شد که حدوداً 0.2 اینچ از آیفون 15 پرو بزرگ‌تر است.

دکمه Capture نیز که پیش از این شایعه شده بود در سری آیفون 16 قرار خواهد گرفت، احتمالاً در مدل پرو نیز وجود خواهد داشت. دکمه کپچر برای تصویربرداری کاربرد خواهد داشت و انتظار می‌رود این دکمه مکانیکی حساسیت لمسی داشته باشد، تا همانند دکمه شاتر در یک دوربین حرفه‌ای، کاربران آیفون نیز با فشردن آن بتوانند عکس یا فیلم بگیرند. همچنین احتمال دارد باتوجه به حساسیت لمسی آن، با کشیدن انگشت خود روی دکمه بتوانید سطح زوم را تغییر دهید.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋