عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

قیمت سانگ یانگ کوراندو برای مصرف کنندگان نهایی [آگوست 1403] اعلام شد

قیمت سانگ یانگ کوراندو برای مصرف‌کنندگان نهایی اعلام شد [مرداد 1403]

گروه بهمن در آخرین روزهای مرداد 1403، قیمت سانگ یانگ کوراندو در هر دو تیپ تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل را برای مشتریان نهایی اعلام کرد.

گروه بهمن در آخرین روزهای مرداد 1403، قیمت سانگ یانگ کوراندو در هر دو تیپ تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل را برای مشتریان نهایی اعلام کرد. این خودرو طی ماه‌های گذشته به‌صورت پیش‌فروش با قیمت علی‌الحساب به متقاضیان عرضه شده بود. اکنون قیمت نهایی این خودرو با احتساب تمامی عوارض و پرداخت‌های قانونی اعلام شده است. نخستین گروه از مشتریان بی‌ام کارز با تسویه حساب نهایی، می‌توانند نخستین مالکان نسل جدید سانگ یانگ کوراندو در ایران باشند.

قیمت سانگ یانگ کوراندو 2023، مرداد 1403:

خودروقیمت نهایی برای مصرف‌کنندگان
سانگ یانگ کوراندو دو دیفرانسیل2.559.000.000
سانگ یانگ کوراندو تک دیفرانسیل2.534.000.000

سانگ یانگ کوراندو از دهه 1380 تاکنون در قالب نسل‌های مختلف برای مشتریان ایرانی آشنا بوده است. این خودرو در دور جدید واردات خودرو، توسط زیرشاخه وارداتی گروه بهمن یعنی بی‌ام کارز به ایران می‌آید. این خودرو در نسل جدید، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بنزینی مجهز است که 163 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. همان‌گونه که اندکی پیش اشاره کردیم، سانگ یانگ کوراندو در قالب نسخه‌های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید.

امکانات سانگ یانگ کوراندو وارداتی گروه بهمن شامل موارد زیر هستند:

فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، شش کیسه هوای ده نقطه‌ای، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین عقب، رادار نقطه کور، رانندگی بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی مالتی‌مدیا، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سنسور نور، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و سنسور باران.

قیمت سانگ یانگ کوراندو

سانگ یانگ کوراندو یکی از خودروهای وارداتی با برند غیرچینی است که ابعادی مناسب، امکاناتی معقول و قیمت کمتر از سه میلیارد تومان دارد. بنابراین با توجه به مجموع شرایط این خودرو، پیش‌بینی می‌کنیم استقبال گرمی از سانگ یانگ کوراندو در بازار شکل بگیرد. با توجه به اختلاف قیمت اندک بین تیپ تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل این خودرو، احتمالاً متقاضیان از تیپ دودیفرانسیل آن استقبال گرم‌تری به عمل خواهند آورد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋