عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

برخی از ویژگی های رابط کاربری One UI 7 سامسونگ فاش شد

برخی ویژگی‌های رابط کاربری One UI 7 سامسونگ افشا شد

گزارش شده است که رابط کاربری One UI 7 ویژگی‌های جدید و متنوعی خواهد داشت که برخی از آن‌ها شباهت زیادی به iOS اپل دارند.

سامسونگ از سال 2018 نسخه جدیدی از پوسته نرم‌افزار One UI خود را برای همراهی با هر نسخه اصلی اندروید معرفی کرده است که این امر با One UI 1.0 مبتنی بر اندروید 9 شروع شد. با پایان‌یافتن دوره بتای اندروید 15، گمانه‌زنی‌ها درباره نسخه بعدی One UI سامسونگ شروع شده است. اطلاعات نشان می‌دهد که رابط کاربری One UI 7 در مقایسه با تغییرات نسبتاً جزئی که سامسونگ در چند نسخه اخیر انجام داده، یک تغییر اساسی است، اما همچنین گفته می‌شود که رابط کاربری One UI 7 ممکن است به این زودی‌ها به دست ما نرسد.

به گزارش «اندروید پلیس»، سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که کدام دستگاه‌ها واجد شرایط دریافت One UI 7 بتا هستند یا چه زمانی این رابط کاربری عرضه می‌شود. نسخه بتای One UI 6 سال گذشته برای گلکسی S23، گلکسی +S23 و گلکسی S23 اولترا در دسترس قرار گرفت، بنابراین انتظار داریم که وضعیت مشابهی در سال جاری رخ دهد. بنابراین عرضه بتای One UI 7 احتمالاً با سری Galaxy S24 آغاز خواهد شد و مانند سال گذشته، این احتمال وجود دارد که نسخه بتا حداقل در ابتدا فقط برای کاربران ایالات متحده، کره جنوبی و آلمان در دسترس باشد.

One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 خواهد بود که این نسخه از اندروید در مراحل آخر بتای خود است. پوسته نرم‌افزار سامسونگ باید تمام به‌روزرسانی‌های سطح سیستم را که اندروید 15 ارائه می‌کند، ازجمله آرشیو برنامه‌های داخلی، پوشه‌ای موسوم به Private Space و موارد دیگر را دریافت کند.

درباره ویژگی‌های جدید One UI 7، تاکنون گزارش‌های زیادی به تغییرات زبان طراحی اشاره کرده و شباهت آن به iOS را متذکر شده‌اند؛ ازجمله یک انیمیشن اعلان جدید که ظاهراً به سبک Dynamic Island است.

رابط کاربری One UI 7

دیگر ویژگی‌های احتمالی رابط کاربری One UI 7

منبعی با نام «Ice Universe» در ماه ژوئیه توییت کرد که «One UI 7 ممکن است تحول‌یافته‌ترین نسخه One UI در تاریخ باشد» و با آیکون‌های بازطراحی‌شده برای برنامه‌های سیستمی سامسونگ عرضه شود.

افشاگر دیگری با نام «چون بای» گزارشی از یک منبع ناشناس به اشتراک گذاشت که عناصر مختلف One UI 7 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آن را بیشتر شبیه به iOS اپل می‌کند. چند روز بعد، او تصویری از آیکون گالری جدید سامسونگ را به اشتراک گذاشت که در واقع بسیار شبیه به آیکون Apple Photos بود.

بااین‌حال به‌نظر نمی‌رسد همه تغییرات طراحی رابط کاربری One UI 7 از سیستم‌عامل iOS اپل الهام گرفته شده باشد.

همچنین ظاهراً این رابط کاربری از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. برخی منابع دیگر نیز با جستجو در کد برنامه‌های مختلف سامسونگ، اشاره‌هایی به ارسال پیامک اضطراری مبتنی بر ماهواره پیدا کردند. این ویژگی برای تماس در زمانی که نمی‌توانید به شبکه تلفن همراه متصل شوید، در نظر گرفته شده است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋