عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

رونمایی از دیوار پله ها؛ ابزاری جدید برای افزایش بازدید تبلیغات

رونمایی دیوار از «پله»؛ ابزار جدید افزایش بازدید آگهی

ابزار «پله»‌، آگهی‌های دیوار را به صورت گردشی در صدر آگهی‌ها نشان می‌دهد. دیوار می‌گوید پله جایگزین «نردبان» نیست.

دیوار برای افزایش بازدید آگهی‌‌، از ابزار جدیدی به نام «پله» رونمایی کرده که برای فروش سریع‌تر و راحت‌تر کالا یا خدمات‌ به کاربران کمک می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی دیوار، «نردبان» برای افزایش بازدید آگهی در دیوار، ابزار آشنا و مشهوری به حساب می‌آید ولی «پله» حالا در قالب چهره‌ای جدید به میدان آمده تا برای افزایش بازدید آگهی و بالا رفتن زنگ‌خور به کاربران کمک کند.

با «پله»، آگهی شما به‌صورت تصادفی اما عادلانه در مدتی که مشخص کرده‌اید، در یک تا دو جایگاه اول فهرست قرار می‌گیرد و بیشتر دیده می‌شود. درحال‌حاضر، «پله» را می‌توان برای یک، سه یا هفت روز خرید.

برای مثال، اگر شما برای آگهی خود «پله» هفت‌روزه خریداری کنید، طی ۷ روز آگهی شما در مقطع‌های زمانی مختلف به جایگاه‌ ویژهٔ «پله» می‌آید.

این ویژگی در‌حال‌حاضر در شهرهای رشت، اهواز، کرمان، تبریز، مشهد، کرج، تهران و کل شهرهای استان مازندران در دسترس کاربران قرار گرفته و به‌زودی در کل کشور قابل‌استفاده خواهد بود.

برای استفاده از «پله» می‌توانید به بخش مدیریت آگهی بروید و با انتخاب «افزایش بازدید با پله» بسته موردنظرتان را تهیه کنید.

رونمایی دیوار از «پله»؛ ابزار جدید افزایش بازدید آگهی

«پله» چه فرقی با «نردبان» دارد؟

نردبان‌کردن آگهی را تقریباً همه می‌شناسند. وقتی شما آگهی‌تان را «نردبان» می‌کنید و آگهی‌تان به بالای فهرست می‌آید، در مدت کوتاهی از زمان نردبان‌کردن، بازدید و اصطلاحاً زنگ‌خور بیشتری می‌گیرید. اما آگهی شما با آگهی‌های «نردبان» شده بعدی به‌تدریج در دسته‌اش پایین‌تر می‌رود و بازدید آن کمتر می‌شود.
اما با «پله» به‌صورت تصادفی در مدتی که انتخاب کردید، آگهی شما در فهرست‌ و جستجوهای مرتبط، در صدر فهرست قرار می‌گیرد.

در واقع به‌جای زمان کوتاه افزایش بازدید، آگهی شما در مدتی، سه یا هفت روزه، به‌صورت گردشی به جایگاه‌های اول فهرست می‌آید و شما بازدید و زنگ‌خور بالاتری خواهید داشت.

رونمایی دیوار از «پله»؛ ابزار جدید افزایش بازدید آگهی

با «پله» امکان دارد بازدیدهای آگهی شما تا چند برابر بیشتر از «نردبان» شود. آگهی‌های «پله‌»شده علاوه‌بر این‌که در جایگاه ویژهٔ «پله» قرار می‌گیرند، در فهرست آگهی‌های عادی هم نمایش داده می‌شوند.

«پله» قرار نیست جای «نردبان» را بگیرد

هرکسی می‌تواند برای افزایش بازدید آگهی‌های خود از راهکار جدید «پله» استفاده کند اما این ابزار جدید بیشتر به درد کسب‌وکارها می‌خورد؛ برای مثال کسب‌و‌کارهای خدماتی را در نظر بگیرید که روزانه خدمات ارائه می‌دهند. پیش‌ازاین، تنها راه این کسب‌وکار این بود که در مدت انتشار آگهی، مرتب آگهی را «نردبان» کنند تا بازدید مناسب داشته باشد.

این کار به وقت و انرژی زیادی نیاز داشت. اما اکنون این کسب‌و‌کار می‌تواند مثلاً «پله» ۷ روزه برای آگهی خود بخرد و در این ۷ روز مطمئن باشد آگهی‌اش به‌تناوب به سر فهرست می‌رود و بازدید مناسبی دارد. آگهی‌های فروشگاهی برای فروش کالا هم همین وضعیت را دارند. کاربران شخصی هم در مواردی که نیاز دارند، می‌توانند از «پله» استفاده کنند؛ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. در کنار این قابلیت «نردبان» هم به کار خودش ادامه می‌دهد و باتوجه‌به کاربردهای متفاوت این دو ابزار، قرار نیست «پله» جای «نردبان» را بگیرد.

هدف: یکنواخت‌تر شدن توزیع بازدید آگهی

وقتی کاربر آگهی خود را «نردبان» می‌کند، بخش زیادی از بازدیدها و تماس‌ها را همان ساعت‌‌های اولیه می‌گیرد. گرفتن بازدید در مدتی کوتاه مناسب کسانی است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن کالایشان را بفروشند.

در مقابل، گروهی دیگر از کاربران علاقه دارند به‌جای پاسخگویی به تعداد زیادی تماس در مدتی کوتاه، بازدید و تماس‌های آگهی‌شان در طول روز ادامه پیدا کند. با «پله» به‌جای اینکه مرتب برای باقی ماندن آگهی‌تان در صدر فهرست دیوار رقابت کنید، در مدت انتخابی به‌تناوب به جایگاه ویژه می‌روید. این تفاوت مهمی است میان کاربرد «پله» و «نردبان» که بسته به نوع آگهی، کاربران می‌توانند برای افزایش بازدید آگهی خود، یکی از این دو قابلیت را انتخاب کنند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋