عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

اسنپ ​​سال گذشته 143 میلیارد تومان در مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است

اسنپ در سال گذشته ۱۴۳ میلیارد تومان در بخش مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است

اسنپ اعلام کرده ۱۱۵ میلیارد تومان معافیت برای رانندگان در سال گذشته در نظر گرفته است.

اسنپ سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است. گروه اسنپ این مبالغ را به بخش‌هایی، مانند دسترسی‌پذیری اپلیکیشن، فعالیت‌های نیکوکاری و طرح‌های حمایت اجتماعی، اختصاص داده است.

گروه «اسنپ» در گزارش سال ۱۴۰۲ خود، عملکردش در بخش مسئولیت اجتماعی و حوزه‌هایی مانند توسعه اجتماعی،‌ بهداشت و درمان و محیط‌زیست را بازتاب داده است.

براساس این گزارش، اسنپ سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان برای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است.

این گروه سال گذشته چند طرح برای معافیت از کمیسیون رانندگان دارای معلولیت، خانواده شهدا و جانبازان، افراد مبتلا به تالاسمی و ام‌اس اجرا کرده است. در گزارش سال ۱۴۰۲ اسنپ، ارزش کل این طرح‌ها ۱۱۵ میلیارد تومان اعلام شده که ۲۰ هزار و ۲۴۴ راننده و ۲۰ میلیون و ۸۷۸ هزار سفر را دربرگرفته است.

۱۰ میلیارد تومان طرح حمایت اجتماعی

اسنپ سال ۱۴۰۲ در چندین طرح حمایت اجتماعی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان مشارکت کرده است. ازجمله ساخت مدرسه در یکی از روستاهای کم‌‌برخوردار استان آذربایجان غربی به یاد «رضا فیض آزاد»، کارمند ازدست‌رفته اسنپ. اسنپ در این طرح، حامی ۲۷ مهارت‌آموز کم‌برخوردار در دوره آموزشی نرم‌افزار Power BI بوده است.

همچنین در نوروز ۱۴۰۲ «اسنپ‌خودرو» در طرح توسعه گروه‌های خودیار زنان در چابهار و دشتیاری با صرف هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی از طریق آموزش سوزن‌دوزی مشارکت کرده است.

یکی دیگر از این طرح‌ها مربوط به تأمین نیازمندی خانواده‌های کم‌برخوردار بوده. «سوپرمارکت اسنپ» بیش از ۳ سال است به‌جای برگرداندن کالاهای مرجوعی به انبار، اقلام این سفارش‌ها را میان خانواده‌های کم‌برخوردار و مؤسسه‌های نیکوکاری توزیع می‌کند. این سفارش‌ها به‌دلایلی مانند انصراف از خرید، مرجوع می‌شوند.

این طرح سال ۱۴۰۲ با همکاری مؤسسه‌های نیکوکاری «جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها» و «پیام صلح رهایی»‌ اجرا شد.

«اسنپ‌فود» در سال گذشته پروژه‌ای با نام «غذا زباله نیست» با هدف مقابله با هدررفت غذا اجرا کرد. در این کمپین ۵۰ چهره تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد حساسیت به این مسئله، بیش از ۱۰۰ محتوا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

همچنین «اسنپ‌باکس» در طرحی برای مقابله با آلودگی هوا در شهر اصفهان، ۵ میلیون تومان وام بلاعوض برای خرید موتورسیکلت برقی به واجدین شرایط فعالیت در ناوگان اسنپ‌باکس در نظر گرفته است.

بخش نیکوکاری در «اسنپ‌کلاب» نیز که از سال ۱۴۰۰ فعالیت می‌کند، در سال گذشته با یک‌میلیون و ۱۳۵ هزار مرتبه مشارکت کاربران سوپراپ اسنپ، چندین طرح به ارزش ۴ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان اجرا کرده است.

این طرح‌ها شامل مواردی مانند مشارکت در تأمین هزینه‌های تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های امن برای کودکان بی‌سرپناه، حمایت از کودکان معلول و حمایت درمانی از کودکان پروانه‌ای می‌شد.

دسترسی‌پذیری بیشتر اپلیکیشن‌ها برای گروه‌های خاص

دسترسی‌پذیری اپلیکیشن برای گروه‌های خاص، از دیگر اقدامات اسنپ در سال گذشته است. کاربران مسافر اسنپ اکنون می‌توانند نوع معلولیتشان را در اپلیکشن مشخص کنند.

همچنین تماس تلفنی برای مسافران کم‌شنوا و ناشنوا غیرفعال شده است. علاوه‌براین کاربران مسافر نابینا و کم‌بینا می‌توانند اپلیکیشن را به برنامه‌های صفحه‌خوان متصل کنند.

این امکانات برای رانندگان نیز فراهم شده است. اسنپ معلولیت مسافران را به رانندگان اطلاع می‌دهد و نکاتی نیز برای ارتباط با این مسافران به رانندگان آموزش می‌دهد.

طبق این گزارش، حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ راننده معلول و ۴۵ هزار و ۵۲۸ مسافر دارای معلولیت،‌ نوع معلولیت خود را در اپلیکیشن اسنپ ثبت کرده‌اند.

مسیر دسترسی‌پذیری در اسنپ‌فود نیز از سال گذشته شروع شده و تیم محصول سرویس سفارش غذای اسنپ، برنامه‌های بیشتری برای افزایش دسترسی‌پذیری اپلیکیشن خود برای آینده در نظر گرفته است.

۴۲۶ میلیون تومان تخفیف برای مسافران

اسنپ‌خودرو در سال گذشته و در راستای مسئولیت اجتماعی خود بیش از ۴۲۶ میلیون تومان تخفیف برای مسافرانش در نظر گرفت.

بخش قابل‌توجهی از این تخفیف‌ها، ۳۷۶ میلیون تومان برای کاهش هزینه‌های حمل‌‌‌ونقل به مؤسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌‌نهاد اختصاص یافته است. برای این بخش، ۲۰ درصد تخفیف خودرو و پیک برای سفر به این مقاصد در نظر گرفته شده و تا امروز نیز ادامه دارد.

اسنپ‌ همچنین از اسفند سال گذشته طرحی را در سرویس «اسنپ‌دکتر» شروع کرده که تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. در این طرح، به ۲ هزار عضو تحت پوشش «مؤسسه نیکوکاری رعد» ۶ میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی و مجموعاً ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار سفارش آنلاین دارو با ارسال رایگان اعطا خواهد شد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋