عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ظرفیت باتری مدل های آیفون 16 پرو احتمالا 10 درصد افزایش می یابد

ظرفیت باتری مدل‌های آیفون 16 پرو احتمالاً تا 10 درصد افزایش پیدا می‌کند

ظاهراً آیفون 16 پرو مکس در حالت شارژ کامل، بیش از 30 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

شایعه شده است که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس از ظرفیت باتری بیشتری در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی برخوردار هستند؛ همچنین به‌نظر می‌رسد با توجه به جزئیات جدید، دستگاه کوچک‌تر بین این دو، یعنی آیفون 16 پرو، می‌تواند بیشترین پیشرفت را داشته باشد و نزدیک به 10 درصد نسبت به نسل قبل، باتری بزرگ‌تری ارائه کند.

به گزارش منبعی آگاه به نام «Instant Digital» در شبکه اجتماعی ویبو، باتری آیفون 16 پرو با ظرفیت 3577 میلی‌آمپرساعت و آیفون 16 پرو مکس با 4676 میلی‌آمپرساعت خواهند بود. ظاهراً این ارقام صحیح هستند و گزارش‌های دیگر نیز همین مقدار را برای این دو گوشی حدس زده بودند.

لازم به ذکر است که آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس به ترتیب با ظرفیت باتری 3,274 و 4,422 میلی‌آمپرساعت عرضه شده بودند.

تغییر ظرفیت آیفون 16 پرو نسبت به مدل نسل قبل، با بیش از 9 درصد افزایش احتمالی (303 میلی‌آمپرساعت) بیشترین پیشرفت را نشان می‌دهد. در همین حال، آیفون 16 پرو مکس اگرچه پیشرفت باتری فوق‌العاده‌ای نسبت به نسل قبل نخواهد داشت، اما ظاهراً بیش از 5 درصد (254 میلی‌آمپرساعت) افزایش ظرفیت دارد. همراه با بهبود بهره‌وری تراشه، این افزایش‌ها باعث می‌شود که هر دو دستگاه با یک بار شارژ، مدت بیشتری پاسخگوی نیاز شما باشند.

باتری آیفون 16 پرو مکس

دیگر فناوری‌های احتمالی در باتری آیفون 16 پرو و پرو مکس

طبق یک شایعه، آیفون 16 پرو مکس دارای شارژدهی باتری 30 ساعته (در مقایسه با 29 ساعت برای آیفون 15 پرو مکس) خواهد بود. علاوه‌براین، انتظار می‌رود iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max از فناوری باتری چندلایه برای افزایش تراکم انرژی و شارژدهی طولانی‌تر استفاده کنند.

همچنین ظاهراً هر دو دستگاه از شارژ سریع سیمی 40 واتی و شارژ مگ‌سیف 20 واتی پشتیبانی می‌کنند. برای مقایسه، مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو با آداپتور برق USB-C مناسب می‌توانند حداکثر سرعت شارژ تا 27 وات را داشته باشند، درحالی‌که شارژرهای رسمی MagSafe اپل می‌توانند مدل‌های آیفون 15 را به صورت بی‌سیم تا 15 وات شارژ کنند.

واحد میلی‌آمپرساعت برای اندازه‌گیری ظرفیت باتری یا مقدار بار الکتریکی است که یک باتری می‌تواند ذخیره کند. هرچه میزان میلی‌آمپرساعت باتری بالاتر باشد، باتری شارژ بیشتری می‌تواند نگه دارد تا دستگاه مدت زمان بیشتری روشن بماند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋