عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

سری پیکسل 9 پرو ظاهرا با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

سری پیکسل 9 پرو ظاهراً با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی از راه می‌رسد

اطلاعاتی تازه درباره دوربین پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL فاش شده است.

پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL ظاهراً با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهند شد که به کاربر امکان ثبت عکس‌های سلفی با وضوح بالاتر را می‌دهد.

اطلاعات فاش‌شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار نشان می‌دهد که این مدل‌ها از سنسورهای 50 مگاپیکسلی سونی برای دوربین‌ سلفی و دوربین اصلی عقب استفاده می‌کنند.

دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در سری پیکسل 9 پرو: ثبت سلفی‌های بهتر

پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL می‌توانند به لطف ارتقای دوربین سلفی به کاربر کمک کنند تا عکس‌های سلفی با وضوح بیشتری بگیرد. اطلاعات لورفته نشان می‌دهد که پیکسل 9 پرو و 9 پرو XL دارای دوربین‌های سلفی 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار هستند.

سری پیکسل 9 پرو ظاهراً با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی از راه می‌رسد

به‌نظر می‌رسد دوربین سلفی، دوربین‌های فوق‌عریض و همچنین تله‌فوتوی پنل پشتی، همگی به سنسورهای تصویر 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 مجهز هستند. درحالی‌که ممکن است دوربین اصلی پنل پشتی به سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شود.

دوربین پیکسل 9 پرو از زوم فوق‌العاده 30 برابری مانند پیکسل 7 و پیکسل 8 بهره می‌برد. براساس اطلاعات فاش‌شده، نسخه معمولی پیکسل 9 ممکن است با دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار از راه برسد. درحالی‌که این دوربین به اندازه دوربین 50 مگاپیکسلی پنل پشتی در مدل‌های پرو چشمگیر نیست، اما هنوز هم نسبت به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی پیکسل 8 که فوکوس خودکار ندارد، یک ارتقا محسوب می‌شود. انتظار می‌رود پیکسل 9 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ و سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی سونی در دسترس کاربران قرار گیرد.

به نظر می‌رسد گوگل روی اضافه‌کردن قابلیت تصویربرداری 8k با نرخ 30 فریم‌درثانیه کار می‌کند. اما هنوز مشخص نیست که کدام دستگاه‌های پیکسل از آن پشتیبانی خواهند کرد یا آیا این ویژگی در زمان عرضه در دسترس خواهد بود یا خیر. رویداد گوگل در تاریخ 13 آگوست (23 مردادماه) برگزار خواهد شد و باید تا آن زمان منتظر ماند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋