عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تصادفات رانندگی در تهران در روزهای پایانی هفته افزایش یافته است

تصادفات رانندگی تهران در روزهای پایانی هفته افزایش می‌یابد

«سرهنگ رابعه جوانبخت» رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، آمار جالبی را از تصادفات رانندگی تهران در طول هفته بیان کرد.

«سرهنگ رابعه جوانبخت»، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، آمار جالبی را از تصادفات رانندگی تهران در طول هفته بیان کرد. به گفته او، تهرانی در روزهای نخست هفته رانندگان بهتری هستند و کمتر تصادف می‌کنند. بااین‌حال میزان تصادفات شهر تهران با حرکت به سمت روزهای پایانی هفته بیشتر می‌شود.

به گفته سرهنگ جوانبخت، در فصل بهار امسال در روز سه‌شنبه 14 درصد، چهارشنبه 15 درصد و روز پنج‌شنبه 16 درصد فراوانی  تصادفات را در تهران شاهد بوده‌ایم. بنابراین می‌توان گفت که 45 درصد از تصادفات رانندگی تهران، در روزهای نیمه دوم هفته رخ می‌دهد. 55 درصد دیگر تصادفات نیز مربوط به روزهای نخست هفته و روز تعطیل پایان هفته است.

علت افزایش تصادفات رانندگی تهران در نیمه دوم هفته چیست؟

سرهنگ جوانبخت در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، خستگی و افزایش تردد را عامل افزایش تصادفات رانندگی در روزهای پایانی هفته اعلام کرد. به گفته او «ترددهای بیشتر و بالاتری را در آخر هفته‌ها به جهت مهمانی رفتن‌ها و دید و بازدیدها داریم. این ترددها تاثیر خود را در تصادفات نشان می‌دهند. به‌خصوص پنج‌شنبه شب‌ها این موضوع بیشتر مشخص می‌شود». مطابق آمار ارائه‌شده از سوی پلیس تهران نیز روز پنجشنبه بیشترین فراوانی تصادف را بین تمامی روزهای هفته دارد.

تصادفات رانندگی تهران

سرهنگ جوانبخت در ادامه سخنانش افزود: «در اوایل هفته شهروندان بهتر و قانونمندتر رانندگی می‌کنند. هرچقدر که به انتهای هفته می‌رسیم شاید به خاطر خستگی و فشار کاری و همچنین رفت‌وآمدها شاهد تصادفات بیشتری در آخر هفته‌ها هستیم.»

سال گذشته بیشترین آمار تلفات تصادفات به ترتیب در استان‌های فارس با هزار و 614 مورد فوتی، تهران با هزار و 449 مورد فوتی و سیستان و بلوچستان با هزار و 436 مورد فوتی بود. بنابراین تهران در آمار تصادفات کل کشور، رتبه دوم را در اختیار دارد. البته این رتبه با توجه به تعداد خودروهای بی‌شماری که در شهر تردد می‌کنند، چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋