عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

اپل مشخصات iPad Air M2 را تغییر داد. 9 هسته گرافیکی به جای 10!

اپل مشخصات آیپد ایر M2 را تغییر داد؛ 9 هسته گرافیکی به‌جای 10 هسته!

اگرچه اپل اعلام کرده بود که آیپد ایر M2 در تراشه خود 10 هسته گرافیکی دارد، اما حالا اطلاعات وب‌سایت این شرکت تغییر کرده است.

اپل تقریباً یک ماه پیش آیپد ایر 2024 را معرفی کرد؛ در آن زمان کوپرتینویی‌ها اعلام کردند که این دستگاه 10 هسته پردازش گرافیکی دارد. حالا این شرکت در اقدامی جالب توجه، اعلام کرده که این تبلت به جای 10، با 9 هسته پردازش گرافیکی عرضه خواهد شد.

به گزارش 9To5Mac، اپل فعلاً درباره این تغییر توضیح خاصی نداده است. در عوض، به‌سادگی صفحه مشخصات فنی 2024 iPad Air را به‌روز کرده تا این تغییر را منعکس کند. براساس داده‌های بایگانی، به‌نظر می‌رسد این تغییر در 10 روز گذشته انجام شده است.

بیانیه مطبوعاتی اصلی و صفحه پشتیبانی این دستگاه، همچنان 10 هسته پردازش گرافیکی را برای این تبلت نشان می‌دهد. اپل همچنین هنوز صفحات مشخصات فنی آیپد ایر 2024 را در کشورهای خارج از ایالات‌متحده به‌روز نکرده است.

آیپد ایر M2 تنها 9 هسته گرافیکی دارد

کوپرتینویی‌ها هنوز دلیلی برای این تغییر عجیب ارائه نکرده‌اند. برخی تحلیلگران براین باورند که آیپد ایر 2024 علی‌رغم اینکه با 10 هسته گرافیکی معرفی شد، در واقعیت از 9 هسته استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که اپل این تغییر را به صورت کامل در قسمت‌های مختلف سایت خود اعلام نکرده است.

آیپد ایر 2024

این اولین‌باری است که اپل یک دستگاه مجهز به تراشه M2 را فقط با یک نسخه GPU (9 هسته‌ای) عرضه می‌کند. به‌عنوان مثال، مک‌بوک ایر M2 در دو نسخه با 8 و 10 هسته گرافیکی به‌فروش می‌رسد.

در واقع، اکثر کاربران این دستگاه تفاوتی بین GPU با 9 یا 10 هسته حس نمی‌کنند. بااین‌حال، هنوز هم بسیاری از کاربران منتظر هستند تا اپل دقیق‌تر راجع به این موضوع صحبت کند.

رویداد «Let Loose» اپل با هدف رونمایی از آیپدهای جدید و لوازم جانبی آن‌ها برگزار شد. در این رویداد سری‌های جدیدی از آیپد، ازجمله آیپد ایر 2024 به‌طور رسمی رونمایی شدند. جدیدترین نسل آیپد ایر از چیپست اختصاصی M2 قدرت می‌گیرد. کوپرتینویی‌ها این آیپد را در دو مدل 11 و 13 اینچی با نمایشگر Liquid Retina روانه بازار کرده‌اند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋