عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

نیسان سانی ارزان ترین خودروی صفر کیلومتر در بازار آمریکا شد

نیسان سانی به ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار آمریکا تبدیل شد

نیسان سانی یکی از خودروهای وارداتی جدید بازار ایران است که در بازار قاره آمریکا با نام نیسان ورسا عرضه می‌شود.

نیسان سانی یکی از خودروهای وارداتی جدید بازار ایران است که با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این خودرو در بازار قاره آمریکا با نام نیسان ورسا عرضه می‌شود. نسل سوم نیسان ورسا که از سال 2020 تولید می‌شود، اکنون عنوان ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار ایالات متحده را دریافت کرده است.

مشتریان آمریکایی در حال حاضر برای خرید نیسان ورسا تیپ S که مدل پایه این خودرو محسوب می‌شود، به 17225 دلار (یک میلیارد و 22 میلیون تومان) وجه نقد نیاز دارند. این تیپ به گیربکس دنده‌ای و موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. البته اکثر مشتریان آمریکایی هنگام خرید نیسان ورسا، ترجیح می‌دهند تا تیپ SR این خودرو را خریداری کنند. نیسان ورسا SR به گیربکس CVT مجهز است و البته خرید آن 22960 دلار (یک میلیارد و 362 میلیون تومان) برای مصرف‌کننده هزینه دارد.

نیسان سانی، ارزان و محبوب در ایالات متحده

طی سه ماهه نخست سال 2024 میلادی، فروش نیسان ورسا در ایالات متحده دو برابر شد. به گفته کارشناسان، فیس‌لیفت شدن این خودرو در مقایسه با مدل قبلی به فروش این خودرو کمک کرد. این در حالی است که نیسان سانی وارد شده به بازار ایران، مربوط به نسل قبل و پیش از فیس‌لیفت آن است. نیسان ورسا با وجود ارزان‌ بودن در آمریکا محبوب است و حتی در سال 2021 که بدترین سال برای فروش خودروهای جدید در آمریکا بود، شصت هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسید.

نیسان سانی
نیسان ورسا
نیسان ورسا

بزرگترین علت محبوبیت نیسان ورسا در آمریکا، عدم انتقال احساس ارزانی به مصرف‌کننده است. به طور مثال مدل پایه این خودرو نمایشگر لمسی 7 اینچی، مجموعه سپر ایمنی نیسان 360 شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و نور بالا اتوماتیک را در خود جای داده است. علاوه برآن، نیسان ورسا بیشترین فضای سر و پا را در بین خودروهای هم‌کلاس دارد. البته این موارد در مورد نیسان سانی وارداتی بازار ایران صادق نیستند.

نیسان ورسا در بازار ایالات متحده با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی به فروش می‌رسد. این پیشرانه حداکثر 122 اسب‌بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. مدل پایه با گیربکس پنج سرعته دستی و سایر تیپ‌ها با گیربکس CVT عرضه می‌شوند. سواری این خودرو در مقایسه با قیمت آن نرم و راحت است و فرمان خودرو نیز بازخورد خوبی دارد. فروش بالای نیسان ورسا در آمریکا باعث شده است تا شرکت ژاپنی برای فروش خودروهایی همچون نیسان کیکس یا نیسان سنترا، تخفیفات بیشتری را در نظر بگیرد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋