عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

امضای قرارداد خرید تجهیزات بومی اولویت دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات «رایتل» با حضور رئیس جمهور

امضای قرارداد خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات «رایتل» با حضور رئیس‌جمهور

رئیس جمهور ۶ طرح بزرگ توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور و قرارداد خرید تجهیزات «رایتل» از تولیدکنندگان داخلی را افتتاح کرد.

بیستمین جلسه نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی، صبح سه شنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آستانه روز جهانی ارتباطات با حضور«سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور؛ عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، و جمعی از مدیران دولتی در وزارت ارتباطات برگزار شد.

در این رویداد، رئیس جمهور ۶ طرح بزرگ توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی را افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش، قرارداد «خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات» بین شرکت‌‌ خدمات ارتباطی رایتل و سه شرکت فعال در حوزه‌ بومی‌سازی تجهیزات، سامانه‌‌های نوین و تولید محصولات الکترونیک، مخابرات و فناوری اطلاعات منعقد شد.

همچنین با حضور رییس جمهوری، 10 قرارداد خرید تجهیزات شبکه از شرکت های دانش بنیان داخلی توسط اپراتورهای ارتباطی به ارزش بیش از 2 هزار میلیارد تومان منعقد شد.

این قراردادها در راستای نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و با هدف حمایت از تولید تجهیزات مخابراتی و ارتباطی با فناوری پیشرفته و بومی سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات میان اپراتورهای مخابراتی با تولیدکنندگان تجهیزات ارتباطی به امضا رسید.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋