عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

Honor band 9 با شارژدهی تا 14 روز معرفی شد

آنر بند 9 با شارژدهی حداکثر 14 روزه معرفی شد

آنر بند 9 با طراحی شیک، نمایشگر بزرگ‌تر و شارژدهی باتری حداکثر 14 روزه می‌تواند گزینه خوبی برای علاقه‌مندان باشد.

آنر امروز رسماً از مچ‌بند جدید Band 9 پرده برداشت. این محصول جایگزین Band 7 می‌شود که در اواخر سال 2022 معرفی شده بود. آنر بند 9 نمایشگر امولد 1.57 اینچی دارد و با یک بار شارژ می‌تواند حداکثر 14 روز دوام بیاورد.

آنر Band 9 نمایشگر امولد 1.57 اینچی با وضوح 402 در 256 پیکسلی، تراکم 302 PPI و نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد. نسخه قبلی این دستگاه نمایشگر 1.47 اینچی با وضوح 364 در 198 پیکسلی داشت.

مشخصات آنر بند 9

بدنه این دستبند همچنان پلاستیکی است، اما از پرداختی بهره می‌برد که آن را شبیه فلز می‌کند. آنر بند 9 همچنین دارای گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب است و می‌تواند برای شنا استفاده شود.

آنر Band 9 از بلوتوث 5.3 برخوردار است و از این طریق می‌تواند به گوشی‌هایی با اندروید 9 به بالا یا iOS 11 به بالا وصل شود. این گوشی برای ثبت اطلاعات و قابلیت‌های دیگر با اپلیکیشن Honor Health کار می‌کند.

آنر بند 9 با شارژدهی حداکثر 14 روزه معرفی شد

آنر بند 9 از 96 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و قادر به ردیابی وضعیت خواب، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، استرس و غیره است. با این مچ‌بند همچنین می‌توانید پخش موسیقی را کنترل کنید یا تماس‌ها را وصل یا قطع نمایید. به‌علاوه، می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را ببینید و هشدار دریافت کنید.

آنر می‌گوید دستبند جدید آن‌ها با یک بار شارژ می‌تواند تا 14 روز کار کند. اما مشخص نیست که در برابر استفاده‌های سنگین، این شارژدهی چقدر افت پیدا خواهد کرد.

آنر بند 9 در رنگ‌های مشکی، بنفش و آبی به بازار می‌آید. قیمت آن در بازار چین تقریباً معادل 35 دلار است. نظر شما درباره این مچ‌بند نیست؟ آیا مایل به خرید آن هستید؟

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋