به گفته او، افراد در این ایونتها میتوانند نتورکینگ بسیار سطح بالایی را تجربه کنند.
یونیتی ایونت (UNITY Event) مجموعهاى فعال در زمینه برنامهریزى، طراحى واجراى رویدادهاى صمیمانه است. رویدادهای این مجموعه به هدف گسترش ارتباطات و شبکهسازى میان فعالان حوزههاى بازاریابى و ارتباطات، منابع انسانى، فروش، فناورى اطلاعات و مدیران ارشد در بخش هاى مختلف برگزار خواهند شد.
یونیتی مارکام یک دورهمى باحضور متخصصان عرصه بازاریابى وارتباطات ایران و نام اولین زیرشاخه از مجموعه رویدادهاى یونیتی ایونت است. هدف این رویداد ایجاد بستری برای افزایش تعامل میان اعضای فعال حوزه بازاریابی و ارتباطات، برقراری ارتباطی موثر میان صنایع و اکوسیستم بازاریابی و ارتباطات کشور، برگزاری مستمر رویدادهایی با هدف گردآوری انجمنی از متخصصان ایرانی است.
«میلاد صفایی»، مدیر اجرایی مجموعه رویدادهای یونیتی (Unity Event) در پاسخ به چگونگی شکلگیری این برند و تصمیم شکلگیری رویدادی بر اساس نتورکینگ و بدون ارائه افراد گفت: «ما از سال ۹۷، ایونتهایی به اسم «DMM» یا به طور کامل Digital Marketing Meeting میگرفتیم که دورهمیهایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بود. داستان از جایی شروع شد که مجموعهای از ایونتهای آموزشی در قالب همایش و کنفرانس برگزار میشد اما وقتی بازخوردهای افراد در توییتر و جاهای مختلف میدیدیم، متوجه شدیم که همه عاشق استراحتهای و زمان نتورکینگ وسط ارائهها هستند. این طور شد که تصمیم گرفتیم رویدادی برگزار کنیم که کاملا بر اساس نتورکینگ باشد و هیچ کسی در آن ارائه نداشته باشد، در ادامه با بررسی مدلهای استاندارد جهانی متوجه شدیم که یکی از تاثیرگذارتین نوع رویدادها رویدادهای نتورکینگ است.»
صفایی درباره این رویداد و پیشبینیاش در رابطه با آن گفت: «ما اولین یونیتی مارکام را در هتل اسپیناس پالاس میگیریم که درواقع بزرگترین دورهمی در حوزه بازاریابی و ارتباطات است که پیش بینی ما از جمعیت شرکتکننده در این دورهمی ۵۵۰ نفر است.»
او درباره توقف این دورهمیها برای کرونا و از سرگیری آنها با رویکردی متفاوت اظهار کرد: «ما بعد از یک بازه زمانی این دورهمیها را به علت کرونا متوقف کردیم و الان دوباره خیلی متفاوتتر اقدام به برگزاری آنها کردهایم. این بار به جای اینکه یک رویداد برگزار کنیم، کسبوکاری را به اسم Unity Event شروع کردیم که مجموعه ایونتهای نتورکینگ در حوزههای مارکتینگ، فروش، تک، اچآر و گیم است که ما با مارکتینگ با عنوان Unity Marcom شروع کردیم و رویدادهای نتورکینگ در زمینههای دیگر را، سال جدید شروع خواهیم کرد.»
مخاطبان این ایونت، تمام اعضای اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و ارتباطات هستند، مدیر اجرایی Unity Event درباره قالب اجرایی این ایونت گفت: «در اساس این ایونتها، ایونتهای نتورکینگ هستند که خیلی کوتاه برگزار میشوند و در نهایت سه تا چهار ساعت طول میکشند. از طرفی هدف این ایونتها فقط ارتباطسازی و شبکهسازی است و قالب آنها به صورت استندآپ است و شاید یک تاکشوی کوتاه در آنها وجود داشته باشد.»
او درباره هدف و راه درآمد این رویداد گفت: «در این ایونتها هدف ما آموزش و تدریس یک موضوع نیست و فقط ارتباطات است که این ایونتها را میسازد. معمولاً این ایونتها به این صورت جلو می رود که ۲۰ درصد هزینهها از طریق اعلام عمومی و خرید بلیط صورت میگیرد و بواسطهی کیفیت بالای شرکت کنندگان مابقی هزینه در قالب همکاری و پارتنرشیپ با برندهای حامی صورت میگیرد.»
صفایی در ادامه افزود: «در واقع اگر بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر در این ایونتها شرکت میکنند، ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر آنها بلیط خریدند و اما باقی افراد مهمانهای دعوتی هستند که معمولا چهرههای برجسته آن صنعتاند که به واسطه حضور آن مهمانهای دعوتی، کیفیت ایونت بالا میرود. در حقیقت افراد در این ایونتها میتوانند نتورکینگ رادر سطح کیفی بالایی را تجربه کنند و از طرفی حامیان این رویدادها تجربه دسترسی به مخاطبان خاص و تاثیرگذاری را پیدا میکنند»
پاسخ ها