عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

Lamari Emma HEV رسما رونمایی شد. دومین هیبریدی چینی در بازار با قیمت 2 میلیارد

لاماری ایما HEV به صورت رسمی رونمایی شد؛ دومین چینی هیبریدی بازار با قیمت 2 میلیاردی

در شب جمعه 29 دی ماه، شرکت آرین موتور به صورت رسمی از لاماری ایما HEV رونمایی کرد.

در شب جمعه 29 دی ماه، شرکت آرین موتور به صورت رسمی از لاماری ایما HEV رونمایی کرد. البته پیش از این رونمایی رسمی، لاماری ایما هیبریدی در نمایشگاه‌های خودرو حاضر شده بود. این خودرو سومین عضو خانواده لاماری ایما پس از مدل‌های معمولی و ایکس محسوب می‌شود. براساس اعلام آرین موتور، تولید این کراس‌اوور به زودی در سایت خمین این شرکت آغاز خواهد شد. لاماری ایما هیبریدی در واقع رقیبی برای تیگو 7 ئی پلاس خواهد بود که قرار است، ظرف چند ماه آینده به عنوان دومین محصول هیبریدی مدیران خودرو راهی بازار شود. خودروهایی که متاسفانه همگی بیش از 2 میلیارد قیمت دارند و از دسترس قشر وسیعی از جامعه خارج هستند.

لاماری ایما HEV به صورت رسمی رونمایی شد؛ دومین چینی هیبریدی بازار با قیمت 2 میلیاردی

لاماری ایما HEV از جمله خودروهای هیبریدی سنتی است که در آن وظیفه اصلی پیشرانش خودرو برعهده موتور درون‌سوز قرار دارد. از این رو با خودرویی روبرو هستیم که فناوری ساخت آن پیچیدگی کمتری دارد و البته هزینه تمام شده آن نیز ارزان‌تر است. همچنین باید به این موضوع توجه داشت که زیرساخت ایستگاه شارژ در سراسر کشور ما وجود ندارد. بنابراین استفاده از لاماری ایما HEV برای اکثر مشتریان ایرانی به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

لاماری ایما HEV به صورت رسمی رونمایی شد؛ دومین چینی هیبریدی بازار با قیمت 2 میلیاردی

نگاهی به امکانات و مشخصات لاماری ایما HEV

قوای فنی لاماری ایما HEV از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه تک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این دو پیشرانه در کنار یکدیگر، 174 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند. گیربکس DHT‌ که مخصوص خودروهای هیبریدی است، در این خودرو نیز وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد. بزرگترین مزیت نسخه هیبریدی کراس‌اوور آرین موتور،‌ مصرف سوخت آن است. این خودرو در سیکل ترکیبی به ازای 100 کیلومتر پیمایش 4.7 لیتر بنزین می‌سوزاند که با توجه به آمار مصرف سوخت ترکیبی خودروهای داخلی رقم مطلوبی است.

لاماری ایما HEV
آرین موتور
آرین موتور
لاماری ایما HEV

لاماری ایما HEV از نظر طراحی ظاهری، کاملا مشابه نسخه لوکس این خودرو یعنی لاماری ایما X است. در بخش تجهیزات رفاهی نیز امکانات مشابهی را در کابین این خودرو خواهیم دید.

صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن و سردکن، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی، شش کیسه هوا، سیستم کمک به حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری امکانات این خودرو را تشکیل می‌دهند.

براساس آن‌چه از مدیران و مسئولان آرین موتور شنیده‌ایم، این خودرو با قیمت تقریبی دو میلیارد و 300 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد که حدود 900 میلیون تومان گران‌تر از مدل ساده خواهد بود.

لاماری ایما HEV به صورت رسمی رونمایی شد؛ دومین چینی هیبریدی بازار با قیمت 2 میلیاردی
عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋