عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

اولین نتایج بنچمارک گلکسی اس 24: برتری نسل سوم اسنپدراگون 8 نسبت به اگزینوس 2400

اولین نتایج بنچمارک گلکسی S24: برتری اسنپدراگون 8 نسل 3 نسبت به اگزینوس 2400

هرچند اگزینوس 2400 تراشه‌ای قدرتمند و تقریباً به‌خوبی اسنپدراگون است، اما هنوز نتوانسته از نظر عملکرد بهتر از آن باشد.

سری گلکسی S24 سامسونگ سرانجام روز گذشته معرفی شدند. مدل‌های S24 و S24 پلاس این سری در بازارهای اروپایی با چیپ اگزینوس 2400 به فروش خواهند رسید، در حالی که گلکسی S24 اولترا و مدل‌های دیگر (حداقل در ایالات متحده) با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام فروخته می‌شوند. هرچند براساس آزمایش‌های اولیه گفته‌شده بود که اگزینوس 2400 در برخی زمینه‌ها از اسنپدراگون 8 نسل 3 بهتر عمل خواهد کرد، اما حالا نتایج جدیدی منتشرشده که برتری چیپ کوالکام را تأیید می‌کند.

یک یوتیوبر ویتنامی از طریق بنچمارک AnTuTu گوشی گلکسی S24 مجهز به اگزینوس 2400 را با گلکسی S24 اولترا مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 مقایسه کرده است.

مقایسه عملکرد نسخه‌های مختلف گلکسی S24

اولین نتایج بنچمارک گلکسی S24: برتری اسنپدراگون 8 نسل 3 نسبت به اگزینوس 2400
نتیجه آزمایش گلکسی‌ S24

براساس گزارش‌های مربوطه، گلکسی ‌S24 با تراشه اگزینوس به امتیاز 1.7 میلیون دست یافته، در حالی که امتیاز گلکسی S24 اولترا با پردازنده اسنپدراگون کمی بالاتر و 1.8 میلیون است. این امر نشان می‌دهد که یک تفاوت حدود 7 درصدی بین این دو تراشه وجود دارد.

البته باید اشاره کرد که این اعداد عملکرد واقعی این چیپ‌ها را نشان نمی‌دهند. اسنپدراگون 8 نسل 3 پیش از این در تست‌های مشابه موفق‌شده تا به امتیازی بالاتر از 2 میلیون دست پیدا کند. بنابراین آزمایش‌های انجام‌شده با بنچمارک AnTuTu احتمالاً نمی‌تواند پتانسیل کامل تراشه‌ها را نشان دهد.

اولین نتایج بنچمارک گلکسی S24: برتری اسنپدراگون 8 نسل 3 نسبت به اگزینوس 2400
نتیجه آزمایش گلکسی‌ S24 اولترا

علاوه بر این، یوتیوبر همچنین ادعا کرده که گلکسی S24 پلاس بزرگ‌تر احتمالاً با وجود پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 عملکرد بهتری خواهد داشت.

به‌طور کلی، این گزارش نشان می‌دهد که هرچند اگزینوس 2400 تراشه‌ای قدرتمند و تقریباً به‌خوبی اسنپدراگون است، اما هنوز نتوانسته از نظر عملکرد بهتر از آن باشد. باید دید که عملکرد چیپ سامسونگ با ارائه به‌روزرسانی‌های سیستم عامل آینده توسط این شرکت چگونه خواهد بود. همچنین با وجود تراشه دایمنسیتی 9300 که چند ماه قبل معرفی شده بود، سامسونگ اکنون رقابت سخت‌تری با دو تراشه برتر بازار اندروید دارد.


اسپانسر این رویداد دیجیاتو، دی‌جی‌لند است؛ دی‌جی‌لند، خرید اینترنتی کالای دیجیتال

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋