استفاده از تبلیغات ویدیویی همسان میتواند به شرکتها کمک کند تا با ایجاد ارتباط بهتر و جذابتر با مخاطبان خود، تأثیر بیشتری داشته باشند.
تپسل اخیرا تبلیغات ویدیویی همسان را به عنوان یک فیچر جدید به سرویسهای خود اضافه کرده است. تبلیغات ویدیویی همسان (Native Video Advertising) نوعی از تبلیغات است که در آن محتوای تبلیغاتی به گونهای طراحی و ارائه میشود که به طور طبیعی و بدون اخلال در تجربه کاربر، در محیط وبسایت یا اپلیکیشن قرار بگیرد. این نوع تبلیغات با هدف ایجاد تعامل بیشتر با کاربر و کاهش مقاومت او در برابر محتوای تبلیغاتی انجام میشود.
این نوع از تبلیغات ویژگیهای مختلفی دارند که تلاش کردهایم در ادامه به آنها اشاره کنیم:
در حقیقت استفاده از تبلیغات ویدیویی همسان میتواند به شرکتها کمک کند تا با ایجاد ارتباط بهتر و جذابتر با مخاطبان خود، تأثیر بیشتری در آنها ایجاد کنند. این رویکرد مخصوصاً در دنیای امروز که کاربران به شدت در معرض انبوهی از تبلیغات قرار دارند، میتواند به موفقیت بیشتری منجر شود. به همین دلیل است که تپسل اخیرا این فیچر را توسعه داده و به عنوان یک سرویس جدید دراختیار مشتریان خود قرار داده است.
«ملیکا ابراهیمی»، مدیر محصول در تپسل در رابطه با این خبر گفت: «به طور کلی در صنعت تبلیغات دیجیتال یک سری تبلیغات همسان و یک سری تبلیغات ویدیویی وجود دارد و در تبلیغات همسان یک عکس به همراه یک تیتر و کال تو اکشن اضافه میشود. در مورد ویدیو ماجرا اندکی متفاوتتر است و چیزی که نمایش داده میشود، صرفا ویدیو است؛ به طور مثال وقتی روی سایت نماشا در حال تماشای یک ویدیو هستید در بین تماشای آن برای شما تبلیغات ویدیویی نمایش داده میشود.»
او ادامه میدهد: «اما تبلیغات همسان ویدیویی، ترکیب هردوی اینها است. یعنی به طور همزمان از ویژگیهای تبلیغات همسان و ویدیویی استفاده میشود. به این ترتیب که یک ویدیو با تیتر و دکمه کال تو اکشن روی سایت به صورت پیوسته پخش میشود؛ در این بخش در حقیقت نیازی نیست که کاربر ویدیو را پخش کند و خودبهخود ویدیو در حال اجراست.»
به گفته ابراهیمی این ویژگی باعث میشود که محتوای ویدیویی تبلیغاتی خواه ناخواه در معرض دید کاربر قرار گرفته و آگاهی از برند را افزایش دهد.
مدیر محصول تپسل در ادامه این فیچر را برای مشتریانی که در تبلیغات خود به دنبال آگاهی از برند، دریافت لید یا نصب هستند، توصیه کرد.
پاسخ ها