عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

شکایت ضد تراست کاربران از خرید اسپرینت توسط T-Mobile در دادگاه بررسی می شود

شکایت ضدانحصار کاربران علیه خرید اسپرینت توسط تی-موبایل در دادگاه بررسی می‌شود

مصرف‌کنندگان که شاکیان این پرونده هستند، باور دارند که این خرید شرایط رقابت در بازار را تضعیف کرده است.

یک قاضی فدرال در شیکاگو پرونده شکایت جمعی خصوصی علیه تی-موبایل را پذیرفته و به این شرکت دستور داده است تا در دادگاه حاضر شود. این شکایت توسط جمعی از مشتریان AT&T و ورایزن به ثبت رسیده است و آن‌ها باور دارند که T-Mobile با خرید اپراتور اسپرینت رقابت را در بازار کاهش داده و موجب زیان مالی آن‌ها شده است.

به گزارش رویترز، یک قاضی منطقه‌ای به نام «توماس دورکین» در حکمی 41 صفحه‌ای اعلام کرده که شاکیان این پرونده به‌درستی ادعا کرده‌اند که افزایش قیمت سرویس‌ها مستقیماً تحت تأثیر معامله 26 میلیارد دلاری ادغام اسپرینت در تی-موبایل بوده است.

شکایتی به نیابت از صدها میلیون کاربر علیه تی-موبایل

این پرونده پارسال به نیابت از ده‌ها تا صدها میلیون مشترک اپراتورهای موبایل آمریکایی ثبت شد و هدف آن دریافت غرامت یا حتی لغو معامله ادغام اسپرینت با تی-موبایل است. در حکم فعلی هنوز تصمیمی دراین‌باره گرفته نشده، اما این پرونده حالا پذیرفته شده است و باید منتظر بررسی دقیق‌تر آن در دادگاه باشیم.

شکایت ضدانحصار کاربران علیه خرید اسپرینت توسط تی-موبایل در دادگاه بررسی می‌شود

تی-موبایل و سافت‌بانک، سهام‌داران اصلی اسپرینت، درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر دراین‌باره را رد کرده‌اند، ولی می‌گویند که خطایی مرتکب نشده‌اند. ازآن‌سو، یکی از وکلای طرف شاکی از رأی دادگاه قدردانی کرده و گفته است که آن‌ها مشتاق هستند تا این پرونده شکایت خصوصی را پیش ببرند.

قوانین ضدانحصار فدرال آمریکا به مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارهای کوچک و بقیه اجازه می‌دهد که به‌صورت خصوصی قراردادهای خرید یا ادغام شرکت‌ها را به چالش بکشند؛ بنابراین لازم نیست حتماً دولت علیه یک معامله دست‌به‌کار شود.

شکایت حاضر توسط هفت مشترک AT&T یا ورایزن از ایلینوی و ایندیانا ثبت شده است و آن‌ها مدعی هستند که این معامله یکی از ضدرقابتی‌ترین قراردادهای خرید تاریخ بوده است. شاکیان این پرونده باور دارند این خرید باعث شده است که کاربران میلیون‌ها و حتی میلیاردها دلار هزینه بیشتر بپردازند.

گفتنی است که پیش‌تر نیز گروهی از مصرف‌کنندگان علیه معامله تی-موبایل و اسپرینت شکایت کرده بودند، اما یک قاضی فدرال در منهتن در سال 2020 این پرونده را رد کرد تا معامله انجام شود.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋