عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

شرکت اکتشاف اروپا با سازمان تحقیقات فضایی هند قرارداد امضا می کند

شرکت اروپایی اکتشاف، قراردادهایی با سازمان تحقیقات فضایی هند امضا می‌کند

شرکت اروپایی اکتشاف درحال آماده‌ شدن برای رقابت با اسپیس‌ ایکس و نورثروپ گرومن است.

شرکت اروپایی اکتشاف درحال آماده‌ شدن برای رقابت با ارائه دهندگان تحویل محموله در فضا، اسپیس‌ ایکس و نورثروپ گرومن است. این شرکت اعلام کرد که قرارداد اولیه تحویل محموله را با شرکت خصوصی آکسیوم اسپیس امضا کرده است.

هلن هوبی، مدیر عامل شرکت اکتشاف، در مصاحبه با TechCrunch توضیح داد:

«کسب و کار اصلی ما، خدمات‌رسانی به ایستگاه‌های فضایی است. دو سوم مأموریت‌های ما که در طرح تجاری قرار دارند، در ایستگاه فضایی هستند، زیرا به وضوح نیاز به بار دارند.»

شرکت اکتشاف، که در بوردو، فرانسه و مونیخ، آلمان مستقر است، به سرعت در حال حرکت برای رسیدن‌ به نقاط عطف است. این استارتاپ درحال توسعه یک وسیله نقلیه مداری مدولار و قابل استفاده مجدد به‌نام «Nyx» است که برای ارسال محموله (و احتمالاً انسان) به ایستگاه‌های فضایی طراحی شده است.

اکتشاف

هوبی می‌گوید:

«بسیار خوب است که بتوانید از برخی دارایی‌های ملی هنگام تجارت با ایالت‌ها استفاده کنید. من فکر می‌کنم این یک مزیت بزرگ است که ما داریم. ما می‌توانیم با پرتابگرهای آمریکایی پرواز کنیم اگر حامل محموله ناسا هستیم. اگر محموله ژاپنی بیاوریم می‌توانیم از پرتابگر ژاپنی و اگر محموله هندی بیاوریم می‌توانیم از پرتابگر هندی استفاده کنیم. این عمل بسیار منحصربه‌فرد است و به ایستگاه‌های فضایی کمک می‌کند. زیرا آنها می‌توانند از ما استفاده کنند تا به هند، ژاپن و سایر مشتریان نشان دهیم که واقعاً به صنعت ملی و استفاده از آن اهمیت می‌دهیم.»

اسپیس ایکس و نورثروپ با کپسول‌های Dragon و Cygnus خود از قراردادهای عظیم ناسا برای تحویل محموله به ایستگاه فضایی بین‌المللی بهره‌مند شدند.

اسپیس ایکس میلیاردها دلار برای خدمات تأمین بار خود به دست آورده‌ است. اما آژانس فضایی اروپا به تازگی مرحله درخواست اولیه برای چنین خدماتی را از شرکت‌های مستقر در اروپا آغاز کرده است.

شرکت اکتشاف، فعالانه برای آن قرارداد مناقصه می‌کند و هوبی اضافه می‌کند که شانس آنها برای انتخاب شدن در فاز یک قرارداد خدمات حمل‌ونقل تجاری حدود ۹۸ درصد است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋