عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ثبت نام متقاضیان طرح نوسازی در سامانه ستاد تعویض خودروهای فرسوده ضروری است

لزوم ثبت‌نام متقاضیان طرح نوسازی در سامانه ستاد جایگزینی خودروهای فرسوده

متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده بایستی در سایت سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR ثبت نام کنند.

متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده بخشی از مشتریان خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه بوده‌اند. حال بنابر اعلام سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو)، این افراد بایستی در سایت این ستاد ثبت‌نام کنند. «مهران سالاریه»، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، دراین‌باره گفت:

 متقاضیان می‌توانند از یک ماه پیش از فصل تحویل خودروها، با مراجعه به سایت سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی اقدام کنند. پس از آن مرکز اسقاط موردنظر را برای تحویل خودرو انتخاب خواهند کرد. سپس لازم است به مرکز اسقاط اعلام‌شده مراجعه کنند تا مراحل مربوط به تحویل و اسقاط خودرو طی شود. پس از آن افراد به‌صورت سیستمی در فرایند جایگزینی خودروی فرسوده با اتومبیل جدید و تحویل آن قرار خواهند گرفت.

دریافت پیامک ستاد جایگزینی خودروهای فرسوده،‌ شرط ثبت‌نام در سامانه

متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده از سوی این سامانه پیامکی را دریافت خواهند کرد. پس از ارسال پیامک امکان ثبت‌نام این افراد در سامانه جهت اسقاط خودرو فراهم می‌شود. درحال‌حاضر تنها امکان ثبت‌نام متقاضیانی که نوبت دریافت خودرو جایگزین در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ دارند، در سایت ستاد فراهم شده است. این افراد قادر به ثبت نام در سایت و دریافت نوبت جهت اسقاط خودرو هستند.

بنابر آمار ستاد نوسازی خودروهای فرسوده، 19 هزار نفر متقاضی اسقاط اتومبیل فرسوده و دریافت اتومبیل جدید طی مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو بوده‌اند. خودروهای جایگزین برای این افراد نیز محصولات شرکت‌های سایپا، کرمان‌موتور، مدیران‌خودرو و فرداموتور هستند. برای بخشی از این افراد پیامک ارسال شده است تا برای ثبت نام و دریافت نوبت اسقاط مراجعه کنند. نوبت‌دهی سامانه یکپارچه به مالکان خودروهای فرسوده، معمولا زودتر از متقاضیان عادی صورت گرفته است. بنابراین بخش قابل توجهی از این افراد قادر هستند تا در سال 1402 اتومبیل فرسوده خود را نوسازی کنند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋