عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

برنامه جدید Reimagine منتشر شد. با هوش مصنوعی به عکس های قدیمی خود جان تازه ای بدهید

اپ جدید Reimagine منتشر شد؛ با هوش مصنوعی به عکس‌های قدیمی خود جان تازه‌ای ببخشید

شرکت MyHeritage با اپ جدید Reimagine قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را برای اصلاح و بازسازی عکس‌های قدیمی ارائه می‌کند.

هوش مصنوعی درحال متحول‌‌کردن دنیای تصاویر است. شرکت MyHeritage که قبلاً با برنامه‌ای با همین نام معروف شده بود، حالا با کمک هوش مصنوعی اپ جدیدی به نام Reimagine را منتشر کرده که هدف اصلی آن بهبود وضوح تصاویر قدیمی، حذف خط‌وخش‌ها، رنگی‌کردن تصاویر سیاه‌سفید و حتی متحرک‌سازی عکس‌هاست.

به گزارش پتاپیکسل، اپلیکیشن Reimagine جدیدترین ابزار خلاقانه شرکت MyHeritage است که دستاوردهای فنی مختلف این شرکت را به‌صورت یک‌جا در یک برنامه ارائه می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند به‌سرعت عکس‌های فیزیکی قدیمی را اسکن و به تصاویر دیجیتالی تبدیل کند. این ویژگی حتی قادر به شناسایی چندین عکس در یک آلبوم فیزیکی است.

اپلیکیشن Reimagine چه قابلیت‌هایی برای اصلاح تصاویر دارد؟

زمانی که عکس اسکن شد، این اپلیکیشن می‌تواند با کمک هوش مصنوعی بهینه‌سازی‌هایی را روی آن انجام دهد. برای مثال، اگر عکس شما سیاه‌سفید باشد، این برنامه می‌تواند آن را رنگی کند. همچنین اگر عکس خراشیده شده یا وضوح پایینی داشته باشد، Reimagine این مشکلات را اصلاح می‌کند.

اپ جدید Reimagine منتشر شد؛ با هوش مصنوعی به عکس‌های قدیمی خود جان تازه‌ای ببخشید

قابلیت Deep Nostalgia هم که در پلتفرم MyHeritage وجود داشت، در این برنامه جدید عرضه شده است تا کاربران بتوانند عکس‌های قدیمی خود را متحرک کنند. این شرکت می‌گوید اگر کاربر صدایی از شخص حاضر در تصویر را هم در اختیار داشته باشد، می‌تواند آن را به اپلیکیشن بدهد و به ایجاد یک تجربه غنی‌تر کمک کند.

شرکت MyHeritage مدعی است Reimagine یک هوش مصنوعی اخلاقی و مسئولانه است؛ چرا که تصاویر دستکاری‌شده را با واترمارک مشخص می‌کند تا همه‌چیز شفاف باشد و کسانی که این تصویر را می‌بینند، از دستکاری آن‌ها مطلع شوند.

اپ جدید Reimagine منتشر شد؛ با هوش مصنوعی به عکس‌های قدیمی خود جان تازه‌ای ببخشید

«گیلاد جافت»، بنیان‌گذار و مدیرعامل MyHeritage، درباره اپلیکیشن جدید این شرکت می‌گوید: «عکس‌ها دروازه مهمی برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز تاریخچه خانواده‌ها هستند و ما با گسترش مجموعه ابزارهای تصویری‌مان تصمیم گرفتیم تا Reimagine را بسازیم؛ یک اپلیکیشن اختصاصی برای عکس‌های خانوادگی که افراد را به ضبط خاطرات و زندگی بخشیدن به آن‌ها ترغیب می‌کند. خاطرات با به‌اشتراک‌گذاشته‌شدن با دیگران لذت‌بخش می‌شوند و Reimagine کاری می‌کند که تجربه مجدد لحظات ارزشمند در کنار یکدیگر آسان‌تر شود.»

اپ Reimagine درحال‌حاضر به‌صورت رایگان برای iOS و اندروید منتشر شده است، اما برای دسترسی به تمام ویژگی‌های این برنامه باید اشتراک ماهانه‌ای به مبلغ 7.99 دلار را خریداری کنید.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋