عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

انجام تراکنش با اسکن کف دست: ویژگی جذاب وی چت برای کاربران

انجام تراکنش‌ با اسکن کف دست: قابلیت جذاب WeChat برای کاربران

شرکت چینی Tencent اعلام کرد که پیام‌رسان WeChat به سیستم پرداختی با نام Palm Pay مجهز شده است.

شرکت چینی Tencent اعلام کرد که پیام‌رسان WeChat به سیستم پرداختی با نام Palm Pay مجهز شده است که به موجب آن کاربران می‌توانند با اسکن کف دست، تراکنش‌ها را انجام دهند. بااین‌حساب کف دست کاربران شبیه کارت بانکی آن‌ها عمل می‌کند.

فناوری‌های تأیید هویت بیومتریک چند سال است که طرفداران خودش را دارد و سرویس‌های جدیدی در این زمینه معرفی می‌شوند. کاربران وی‌چت برای استفاده از این سرویس جدید باید حساب خود در این پیام‌رسان را به دستگاه‌های مجهز به قابلیت تشخیص چهره متصل کرده و سپس اسکن کف دست خود را در برنامه ثبت کنند. در این صورت کاربر می‌تواند پرداخت‌های روزانه خود را از طریق اسکن کف دستش انجام دهد.

انجام تراکنش‌ با اسکن کف دست: قابلیت جذاب WeChat برای کاربران

وقتی اسکن کف دست جایگزین کارت بانکی می‌شود

اپلیکیشن وی‌چت با معرفی سیستم پرداخت جدید خود با نام Palm Pay امکان جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند از سیستم پرداخت خلاقانه بهره ببرند. این سیستم کف دست کاربر را در دستگاه‌های پرداخت اسکن و هویت وی را تأیید می‌کند تا بتواند تراکنش‌ها را انجام دهد.

این سیستم پرداخت در آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی این شرکت توسعه یافته است. در آزمایشگاه‌های Tencent که با نام YouTu شناخته می‌شوند، محققان روی افزایش ایمنی تراکنش‌ها و روش‌های بهینه‌سازی‌شده و جدید کار می‌کنند. اکنون آن‌ها توانسته‌اند ساخت سیستم بیومتریک تأیید هویت پرداخت از طریق کف دست کاربران را عملیاتی کنند.

انجام تراکنش‌ با اسکن کف دست: قابلیت جذاب WeChat برای کاربران

این فناوری پیش از معرفی عمومی، در شرایط مختلف از نظر نور محیطی مورد آزمایش قرار گرفته و عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان داده است. همچنین محققان این شرکت ادعا می‌کنند که این سیستم از ایمنی قابل‌قبولی برخوردار است.

یکی از موضوعات جالب در مورد این سیستم آن است که اگر کاربر جهت قرارگیری کف دست خود را روی اسکنر تغییر دهد، سیستم قدرت تشخیص خوبی دارد و می‌تواند به‌سرعت الگوی کف دست را شناسایی و هویت کاربر را تأیید یا رد کند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋