عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

باگ جدید توییتر توییت های پاک شده را بازنشر می کند

باگ جدید توییتر، توییت‌های حذف‌شده را دوباره منتشر می‌کند

برخی کاربران توییتر با باگ جدیدی روبه‌رو شده‌اند که به موجب آن انبوهی از توییت‌های حذف‌شده آن‌ها مجدداً منتشر شده است.

برخی کاربران توییتر با باگ جدیدی روبه‌رو شده‌اند که به موجب آن انبوهی از توییت‌های حذف‌شده آن‌ها مجدداً منتشر شده است. موضوع تنها به توییت‌های حذف‌شده ختم نمی‌شود و برخی از کاربران تجربه بازنشر ری‌توییت‌های حذف‌شده خود را گزارش کرده‌اند.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد گستردگی این باگ در دست نیست، اما گزارش‌های مختلفی در مورد باگ جدید در فضای مجازی منتشر شده است.

این سؤال در ذهن بعضی ایجاد شده که آیا بازنشر محتوای حذف‌شده درواقع باگ جدید توییتر است یا روی‌آوردن به هوش مصنوعی یا حتی رفتارهای غیرقابل‌پیش‌بینی ایلان ماسک چنین مشکلاتی را ایجاد کرده؟

یکی از  کاربران می‌گوید اوایل سال جاری میلادی تمامی توییت‌های خود را حذف کرده است و حالا باگ جدید باعث شده توییت‌های حذف‌شده مجدداً منتشر شوند.

باگ جدید توییتر، توییت‌های حذف‌شده را دوباره منتشر می‌کند

باگ جدید توییتر و بازنشر توییت‌های حذف‌شده

برخی از کاربران می‌گویند توییت‌های مربوط به سال قبل خود که آن‌ها را حذف کرده‌اند، مجدداً منتشر شده است. برخی از این توییت‌ها مربوط به مسائل سیاسی و برخی دیگر موضوعات اجتماعی بوده‌اند و حتی در بین توییت‌هایی که به‌اشتباه مجدداً بعد از حذف‌شدن منتشر شده‌اند، توییت‌های شخصی نیز دیده می‌شود.

حال این سؤال پیش می‌آید که چرا باگ توییتر اطلاعات مربوط به سه سال قبل را مجدداً و بعد از حذف‌شدن، دوباره منتشر کرده است؟ حتی برخی کاربران نسبت به این موضوع سؤال دارند که چرا این شبکه اجتماعی چنین کنترلی روی داده‌های کاربران دارد که حتی بعد از حذف برخی محتواها، مجدداً داده‌ها بازیابی و منتشر شوند؟

بدون‌شک بروز چنین باگی اصلاً موضوع خوشایندی نیست و می‌تواند نگرانی‌هایی را در کاربران ایجاد کند. یکی از کاربران توییتر می‌گوید حدود ۳۴ هزار توییت حذف‌شده وی حالا به‌دلیل باگ جدید، بازیابی شده‌اند. وی تأیید می‌کند که نوامبر گذشته تمام توییت‌های خود را حذف کرده است و حالا می‌بیند توییت‌ها بازیابی شده‌اند.

این کاربر می‌گوید احتمالاً باگ مربوط به سرور توییتر است و اشاره می‌کند که بیش از ۴۰۰ کاربر دیگر نیز با مشکلات مشابهی روبه‌رو شده‌اند.

برخی کاربران می‌گویند از زمان روی‌کار‌آمدن ایلان ماسک، باگ‌های توییتر افزایش پیدا کرده است. باید دید درنهایت موضوع بازنشر توییت‌های حذف‌شده به کجا ختم خواهد شد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋