عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

DJI از یک پهپاد 16000 دلاری برای فیلمسازان حرفه ای رونمایی کرد [تماشا کنید]

شرکت DJI از پهپاد 16 هزار دلاری برای فیملسازان حرفه‌ای رونمایی کرد [تماشا کنید]

پهپاد جدید Inspire 3 شرکت DJI با دوربین فول فریم 8K و قیمت ۱۶۴۹۹ دلاری‌اش، با هدف استفاده توسط فیلمسازان حرفه‌ای طراحی شده است.

پهپاد جدید Inspire 3 شرکت DJI با دوربین فول فریم 8K و قیمت ۱۶۴۹۹ دلاری‌اش، با هدف استفاده توسط فیلمسازان حرفه‌ای طراحی شده است و می‌تواند ویدیوهایی با فرمت CinemaDNG و Apple ProRes RAW ثبت کند.

شرکت DJI پهپادهای متنوعی برای کاربران معمولی به بازار عرضه کرده است، اما این محصول جدید، فیلمسازان حرفه‌ای را نشان گرفته است.

در سال ۲۰۱۶، پهپاد اینسپایر ۲ معرفی شد و حالا اینسپایر 3 جانشین پهپاد قدیمی و حرفه‌ای اینسپایر ۲ می‌شود. DJI ادعا می‌کند پهپاد جدید حدود ۲۰ درصد آیرودینامیک‌تر از مدل قبلی است و می‌تواند به مدت ۲۸ دقیقه پرواز کند.

شرکت DJI از پهپاد 16 هزار دلاری برای فیملسازان حرفه‌ای رونمایی کرد [تماشا کنید]

مشخصات پهپاد جدید DJI

پهپاد حرفه‌ای و جدید Inspire 3مجهز به دوربین فول فریم 8K است. این پهپاد قابل حمل، قرار تابستان سال جاری میلادی با برچسب قیمت ۱۶۴۹۹ دلار به بازار عرضه شود ولی همان‌طور که گفته شد کاربران معمولی را هدف نگرفته است.

دوربین DJI Inspire 3 از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پویا و همچنین لنزهای مختلف پشتیبانی می‌کند. دوربین پهپاد مذکور در واقع Zenmuse X9-8K Air Gimbal است و سیستم دوربین محصول جدید DJI می‌تواند برای تصویربرداری در شرایط محیطی با نور کم نیز مناسب باشد. دوربین پهپاد جدید ویژگی‌های قابل توجهی دارد که می‌تواند مورد توجه فیلمبرداران حرفه‌ای قرار گیرد. دوربین پهپاد می‌تواند از دید شخص اول فیلمبرداری کند و مجهز به حسگرهای بصری پیشرفته، آنتن موقعیت یابی و ظرفیت حافظه ذخیره سازی خوبی است. همچنین پهپاد جدید با پوشش دهی بیش از ۱۴ محدوده دینامیکی می‌تواند طلوع و غروب خورشید را نیز به صورت بهتر و باکیفیت‌تری به تصویر بکشد.

در برگه مشخصات پهپاد DJI Inspire 3 به این نکته اشاره شده که مجهز به RTK و همجنین قابلیت سنجش همه‌جانبه‌ محیط است. در نتیجه می‌تواند مسیر پرواز را با دقت بیشتری طی کند و از سیستم ایمنی ارتقایافته‌ای نیز برخوردار است. پهپاد حرفه‌ای DJI، موانع را با دقت بالاتری تشخیص می‌دهد و در صورت نیاز می‌تواند به خوبی تغییر مسیر بدهد.

با هر بار شارژ باتری‌های این پهپاد، می‌تواند حداکثر با سرعت ۹۳ کیلومتر در ساعت و به مدت ۲۸ دقیقه پرواز کند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋