اپلیکیشن مالی «داپاپ» دو میلیون کاربر فعال دارد و در چهارمین سال فعالیت خود توانسته به نقطه سربهسر برسد.
اپلیکیشن مالی «داپاپ» چهارساله شد. محصول اصلی این اپلیکیشن خدمات کشبک (Cashback) است که در ازای خرید از فروشگاههای فیزیکی و آنلاین، به مشتریان پاداش میدهد.
«سجاد شفیزاده»، مدیرعامل داپاپ، در مراسم چهارمین سالگرد فعالیت این استارتاپ گفت روزانه یکمیلیارد تومان پاداش به مشتریان پرداخت میشود.
به گزارش دیجیاتو، داپاپ فعالیتش را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و به گفته شفیزاده، این کسبوکار سال ۱۴۰۲ به نقطه سربهسر (Break Even Point) رسیده است و توانسته پس از چهار سال فعالیت، هزینههایش را تأمین کند.
مدیرعامل داپاپ میگوید این اپلیکیشن درحالحاضر ۷.۵ میلیون کاربر دارد که ۲ میلیون کاربر فعال هستند. او تصریح میکند منظور از کاربران فعال کسانی هستند که ماهیانه حداقل یک تراکنش در این اپلیکیشن انجام دادهاند.
به گفته او، نرخ تبدیل کاربر به مشتری در داپاپ ۲۷ درصد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است. نرخ مشتریان وفادار نیز ۱۸ درصد اعلام شده است.
پاسخ ها