مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

ایرپادهای فعلی اپل با ویژگی‌های جدید و ویژگی‌های دسترسی ارتقا می‌یابند

ایرپادهای فعلی اپل با امکانات جدید و ویژگی‌های دسترسی‌پذیری ارتقا می‌یابند

این قابلیت‌ها اواخر پاییز امسال به صورت آپدیت نرم‌افزاری در دسترس قرار می‌گیرند.

اپل طبق رسم هرساله، ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی را که در آینده نسبتاً نزدیک برای محصولات فعلی ایرپادها و هدفون‌های این برند در دسترس قرار می‌گیرند، تشریح کرد.

اپل در مراسم WWDC شب گذشته، Siri Interactions را معرفی کرد که شامل کنترل‌های حرکتی جدید ایرپاد برای کنترل سیری به روش‌های جدید است. به گزارش سایت رسمی اپل، برای پاسخ‌دادن به تماس‌ها بدون استفاده از صدا، می‌توانید سر خود را به نشانه بله یا خیر تکان دهید؛ این قابلیت به‌ویژه در محیط‌های پرسروصدا مفید است.

ایرپاد پرو نیز فناوری جدید Voice Isolation را دریافت می‌کند که از تراشه H2 و یادگیری ماشینی برای جداسازی و بهبود کیفیت صدا استفاده می‌کند. همچنین همزمان نویز پس‌زمینه مانند باد را حذف می‌کند تا مخاطب بتواند صدای شما را به وضوح بشنود.

ایرپادهای اپل قابلیت‌ها

دیگر قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید ایرپادهای اپل

همچنین صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده جدیدی با قابلیت ردیابی سر وجود دارد که اکنون از بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. یکی از اولین بازی‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، Need for Speed ​​Mobile در سیستم‌عامل iOS است. اپل یک API جدید اضافه کرده است تا توسعه دهندگان بتوانند از صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده و صدای جدید 16 بیتی و 48 کیلوهرتز با کیفیت بالا برای چت‌کردن در بازی به‌وسیله ایرپاد پرو استفاده کنند.

صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده برای بازی‌ها با ایرپاد نسل سوم، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس کار می‌کند. کاربران ایرپاد پرو همچنین در حین بازی تأخیر صوتی کمتری خواهند داشت. ویژگی‌های ذکرشده جدید، در اواخر پاییز امسال به‌صورت آپدیت نرم‌افزاری ارائه خواهند شد. باید منتظر ماند و دید که ویژگی‌های نام‌برده تا چه اندازه کاربردی هستند و مورد استقبال دارندگان ایرپادها قرار می‌گیرند. همچنین سازندگان بازی‌ها نیز باید این قابلیت‌ها را در بازی‌های‌شان بگنجانند که ممکن است برخی از آن‌ها به‌دلایلی از این ویژگی‌ها استقبال نکنند.

لازم به ذکر است در طول مراسم‌های قبلی WWDC، اپل ویژگی‌های مربوط به ایرپاد مانند Adaptive Audio و Conversation Detection را معرفی کرده بود.

اسپانسر این رویداد در وب‌سایت دیجیاتو، زیتل است؛ Say no to limits ,zitel

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋