مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

«تپسی»: مصوبه شورای رقابت مبنی بر ضدرقابتی بودن اقدام «اسنپ» تایید شد

«تپسی»: رای شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن اقدام «اسنپ» پابرجاست

«تپسی» اعلام کرد که رای قطعی شورای رقابت در ارتباط با غیررقابتی بودن اقدامات «اسنپ» پابرجاست.

«تپسی» اعلام کرد که رای قطعی شورای رقابت در ارتباط با غیررقابتی بودن اقدامات «اسنپ» پابرجاست و این شرکت تنها از محکومیت کیفری تبرئه شده است

به گزارش دیجیاتو، امروز اسنپ در خبری اعلام کرد که در پرونده شکایت تپسی از این شرکت، در دادگاه کیفری از تمامی اتهامات تبرئه شده است.

حالا تپسی در واکنش به این خبر اعلام کرده که رای شورای رقابت علیه اسنپ همچنان پابرجاست و اسنپ فقط در شکایت دوم تبرئه شده است.

روابط عمومی تپسی در اطلاعیه‌ای که در اختیار دیجیاتو قرار گرفته، نوشته است: «در پی اقدامات اسنپ در ارتباط با پرونده 1000 سیم‌کارت، شرکت تپسی دو شکایت در این ارتباط انجام داده است. شکایت اول به شورای رقابت و در باب ضد رقابتی بودن این اقدام انجام گرفته و شکایت دوم، به دادگاه کیفری در باب مجرمانه بودن اقدام ارائه شده است. شکایت اول منجر به صدور رای قطعی شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن اقدامات این شرکت شد و در شکایت دوم، که نتیجه آن اخیرا اعلام شده است، این شرکت از محکومیت کیفری تبرئه شده است

گفتنی است در شکایت اول که فروردین 1402 نتیجه آن اعلام شد، شورای رقابت طی برگزاری دو جلسه، شرکت اسنپ را به دلیل استفاده از مالکیت ۱۰۰۰ سیم‌کارت و ساخت حساب‌های کاربری جعلی به عنوان کاربر مسافر در سامانه شرکت تپسی و دسترسی به اطلاعات تماس حدود ۱۴۰۰۰ راننده شرکت تپسی، بر اساس ماده ۶۱ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم کرد.

به گفته روابط عمومی تپسی، این محکومیت قطعی پابرجاست و رد محکومیت کیفری شرکت اسنپ در دادگاه، ناقض رای شورای رقابت مبنی بر ارتکات رویه ضد رقابتی توسط این شرکت نیست.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋