مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

قیمت شاین مکس دانگ فنگ در بازار آزاد مشخص شد

قیمت دانگ‌فنگ شاین مکس در بازار آزاد مشخص شد

نخستین گروه از خریداران بلافاصله خودرو را در بازار آزاد آگهی کرده‌اند، ازاین‌رو قیمت دانگ‌فنگ شاین مکس در بازار آزاد مشخص شده است.

دانگ فنگ شاین مکس سدان وارداتی ایران‌خودرو است که طی روزهای نخستین اسفندماه 1402، به گروه اول از خریداران تحویل داده شد. مطابق آنچه که در مورد خودروهای وارداتی دیگر مشاهده کرده بودیم، نخستین گروه از خریداران بلافاصله این خودرو را در بازار آزاد آگهی کرده‌اند، ازاین‌رو اکنون قیمت دانگ فنگ شاین مکس در بازار آزاد مشخص شده است.

نخستین گروه از خریداران، بهای دانگ فنگ شاین مکس را در آگهی‌های خود حدود 3.5 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند. البته روز گذشته نخستین قیمت‌ها در محدوده 4 میلیارد تومان اعلام شد که با توجه به نبود متقاضی، قیمت‌ها کاهش یافت.

دانگ فنگ شاین‌مکس رقبای بسیاری در بازار ایران دارد که درحال‌حاضر تمامی آن‌ها با قیمت کمتری نسبت به این خودرو در بازار آزاد فروخته می‌شوند. در جدول زیر نگاهی به بهای دانگ فنگ شاین مکس در بازار آزاد و مقایسه آن با قیمت رقبایش داشته‌ایم. درواقع با هزینه‌ای بسیار کمتر، می‌توانید رقبای مونتاژی شاین مکس را در بازار آزاد خریداری کنید. البته خودروسازانی همچون کرمان موتور یا مدیران خودرو نیز همواره محصولات خود را به روش نقد و اقساط می‌فروشند.

جدول قیمت دانگ فنگ شاین مکس و مقایسه آن با رقبایش در بازار (اسفندماه 1402):

خودروقیمت در بازار آزاد
دانگ فنگ شاین مکس۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 6 پرو۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی‌ام‌سی J7۱,۷۱۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت پرایم تیپ 2۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت دانگ فنگ شاین مکس

دانگ فنگ شاین مکس یک سدان میان‌قامت از برند چینی دانگ فنگ است که خودروهای آن حضور گسترده‌ای در ایران دارند. این خودرو از نظر مشخصات فنی با دو محصول دیگر دانگ فنگ در ایران، یعنی لاماری ایما و سوبا M4 اشتراک دارد. طراحی نوآورانه کابین این خودرو، می‌تواند یکی از دلایل محبوبیت آن نزد خریداران باشد. ایران‌خودرو تصمیم دارد که در آینده نسخه هیبریدی از دانگ فنگ شاین مکس را نیز به بازار ایران بفرستد. نسخه هیبریدی این خودرو در صورت ورود به بازار ایران تا مدت‌ها بی‌رقیب خواهد بود، چرا که تعداد سدان‌های هیبریدی موجود در بازار محدود است.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋