حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شرایط فروش شاین مکس دانگ فنگ با تخفیف + جدول دی ماه 1402 اعلام شد

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس با قیمت علی‌الحساب اعلام شد + جدول دی‌ماه 1402

ایران‌خودرو شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس با قیمت علی‌الحساب را اعلام کرد. بهای این خودرو درحال‌حاضر مشخص نیست.

ایران‌خودرو شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس با قیمت علی‌الحساب را اعلام کرد. به بیان دیگر، بهای این خودرو درحال‌حاضر حتی در مبادی ورودی نیز مشخص نیست. ایران‌خودرو از متقاضیان خواسته است تا هم‌اکنون مبلغ 500 میلیون تومان را به حساب این شرکت واریز کنند.

همچنین بخوانید: دانگ فنگ شاین مکس در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شد + عکس

موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری عنوان شده است و پس از سپری‌شدن این زمان، قیمت دانگ فنگ شاین مکس به‌صورت قطعی مشخص خواهد شد. در لیست قیمت خودروهای وارداتی که 29 آذرماه منتشر شد، قیمت دانگ فنگ شاین مکس یک میلیارد و 286 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده بود؛ بنابراین می‌توان حدس زد که بهای نهایی این خودرو برای مشتریان حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان باشد.

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس بنزینی، دی 1402:

خودرومبلغ علی‌الحسابرنگ‌های قابل عرضهموعد تحویل
دانگ فنگ شاین مکس بنزینی500 میلیون تومانمشکی شاین، آبی تیره شاین90 روزه

دانگ فنگ شاین مکس را می‌توان ازجمله خودروهای جذاب برای مشتریان ایرانی دانست. این سدان طراحی جذابی دارد و از سطح امکانات قابل‌قبولی نیز برخوردار است. پیشرانه به‌کاررفته در این خودرو نیز با دیگر خودروهای دانگ فنگ در ایران همچون لاماری ایما و سوبا M4 مشترک است. این پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد و راندمان قابل‌قبولی دارد. 190 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور، حداکثر ارقام خروجی پیشرانه دانگ فنگ شاین مکس هستند. گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه تر نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در دانگ فنگ شاین مکس بر عهده دارد.

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس

سیستم‌های ترمز ضدقفل و توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایرها، چهار یا شش کیسه هوا، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب و جلو، تریم چرمی کابین، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی با 11 بلندگو به همراه نمایشگر 12.5 اینچی، پنل ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، آینه‌های جانبی تاشوی برقی به همراه گرمکن، سنسور نور و باران، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم ورود و استارت بدون کلید تجهیزات سدان وارداتی ایران‌خودرو را تشکیل می‌دهند.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋