مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

اولین تصاویر از رندر Galaxy Z Fold 6 فاش شد. با زوایای تیزتر از همیشه

اولین تصاویر رندر گلکسی زد فولد 6 فاش شد؛ با زاویه‌های تیزتر از همیشه

طراحی کلی این گوشی مشابه با نسل قبلی خواهد بود.

اگرچه هنوز مدت زیادی تا معرفی گلکسی زد فولد 6 باقی مانده است، اما منابع آگاه اولین تصاویر رندر این گوشی را منتشر کرده‌اند. در این تصاویر تغییرات اندکی در بخش طراحی به‌چشم می‌خورد و به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصدی برای تغییر فرمول طراحی موفق خود ندارد.

وب‌سایت SmartPrix با همکاری OnLeaks رندرهایی را منتشر کرده است که گلکسی زد فولد 6 را نشان می‌دهد. در این تصاویر می‌توانیم این گوشی تاشوی جذاب را در رنگ مشکی/زغالی از زوایای مختلف ببینیم. نسل ششم گلکسی زد فولد ظاهراً 1.4 میلی‌متر کوتاه‌تر و 2.6 میلی‌متر عریض‌تر شده است. منبع این گزارش می‌گوید ضخامت دستگاه همان 6.1 میلی‌متر باقی مانده است.

افشای اولین رندرهای گلکسی زد فولد 6

اولین تصاویر رندر گلکسی زد فولد 6 فاش شد؛ با زاویه‌های تیزتر از همیشه

طراحی کلی گوشی تاشوی آتی سامسونگ شبیه به گلکسی زد فولد 5 است، اما در جزئیات آن می‌توانیم تفاوت‌هایی را مشاهده کنیم. این گوشی تراش‌خورده‌تر و با زاویه‌های تیزتر به‌نظر می‌رسد. در لبه بالایی این دستگاه سه میکروفن و یک بلندگو و در لبه پایینی یک درگاه USB-C، یک میکروفن و یک بلندگو وجود دارد.

اولین تصاویر رندر گلکسی زد فولد 6 فاش شد؛ با زاویه‌های تیزتر از همیشه

در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دیده می‌شود که شبیه به نسل قبلی است. در نمایشگر بیرونی یک حفره کوچک در بالای صفحه‌نمایش از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. در نمایشگر داخلی نیز یک دوربین زیر صفحه‌نمایش مخفی شده است.

اولین تصاویر رندر گلکسی زد فولد 6 فاش شد؛ با زاویه‌های تیزتر از همیشه

طبق شایعات قبلی، گلکسی زد فولد 6 نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی و نمایشگر داخلی 7.6 اینچی خواهد داشت که هر دو امولد 120 هرتزی خواهند بود. قلب تپنده این گوشی احتمالاً تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که همراه با 12 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

ظرفیت باتری و سرعت شارژ هم احتمالاً تغییر خاصی نسبت به گلکسی زد فولد 5 نخواهد داشت. در بخش نرم‌افزار، انتظار می‌رود که این گوشی تاشو با اندروید 14 و One UI 6.1.1 عرضه شود. باید منتظر ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز روی این دستگاه باشیم.

گلکسی زد فولد 6 به‌احتمال‌زیاد در رویدادی در تابستان معرفی می‌شود.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋