مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

ثبت نام کرمان موتور شرایط ثبت نام کرمان موتور؛ فوریه 1402

ثبت‌نام کرمان موتور | شرایط ثبت‌نام کرمان موتور؛ بهمن‌ماه 1402

آخرین شرایط ثبت‌نام کرمان موتور + جدول قیمت و نحوه ثبت‌نام ویژه بهمن‌ماه 1402 را در دیجیاتو بخوانید.

کرمان موتور یکی از سه خودروساز خصوصی و بزرگ ایران به‌ شمار می‌آید. این شرکت در کنار مدیران خودرو و گروه بهمن، به تولید انواع خودروهای مونتاژی مشغول است. ازاین‌رو، شرایط ثبت نام کرمان موتور برای مشتریان همواره اهمیت دارد.

بخشنامه‌های فروش کرمان موتور شامل انواع مختلفی از شرایط هستند. بااین‌حال، هم‌اکنون فروش فوری با قیمت قطعی و فروش اقساطی سهم بیشتری را از عرضه‌های کرمان موتور در اختیار دارند. ازاین‌رو، پیش‌فروش کرمان موتور تعداد کمتری از بخشنامه‌های این شرکت را در مقایسه با سایر اطلاعیه‌ها شامل می‌شود.

ثبت نام کرمان موتور

زمان ثبت نام کرمان موتور به‌طور مستقل در هر بخشنامه اعلام شده است. در هر بخشنامه، متقاضیان مدت‌زمان محدودی فرصت دارند تا نسبت به انتخاب خودرو و واریز وجه اقدام کنند. بخشنامه‌های ثبت نام کرمان موتور بین چند روز الی چند ماه فرصت ثبت نام را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. انتخاب خودروهای این شرکت و واریز وجه آن‌ها نیز از طریق سایت فروش اینترنتی کرمان موتور امکان‌پذیر خواهد بود.

شرایط فروش جک J4‌ از سوی کرمان موتور اعلام شد + جدول بهمن‌ماه 1402

کرمان‌ موتور شرایط فروش جک J4‌ را با قیمت نقدی و موعد تحویل فوری در بهمن‌ماه 1402 اعلام کرد. این شرایط فروش از روز یکشنبه، 29 بهمن 1402، برقرار خواهد بود و تا پنج روز در اختیار متقاضیان قرار دارد. در جدول زیر می‌توانید بخشنامه فروش کرمان موتور را مشاهده کنید:

خودروقیمتمدلرنگ‌های موجودجریمه تأخیرموعد تحویل
جک J4779,600,0001402مشکی2.5 درصد ماهانه15 روز کاری

نخستین ثبت نام کرمان موتور برای کی‌ام‌سی T9 اعلام شد + جدول بهمن‌ماه 1402

کی‌ام‌سی T9 محصول جدید کرمان موتور در بخش پیکاپ‌هاست که نخستین‌بار در جریان نمایشگاه خودروی تهران 1402 به مصرف‌کنندگان معرفی شد. اکنون نخستین شرایط فروش کی‌ام‌سی T9 نیز از سوی کرمان موتور اعلام شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی است که تمامی مبلغ قیمت خودرو در یک مرحله به حساب شرکت واریز می‌شود. شرایط فروش KMC T9 از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، 26 بهمن 1402 در اختیار متقاضیان قرار دارد. ثبت‌نام پیکاپ KMC T9‌ اینترنتی انجام خواهد شد.

خودروقیمترنگ‌های موجودموعد تحویل
کی‌ام‌سی T91,950,000,000سفید -مشکی-خاکستری-قرمز-آبی90 روز کاری

نخستین شرایط فروش اسکای ول ET5‌ اعلام شد + جدول بهمن‌ماه 1402

اسکای ول ET5‌ نخستین خودروی الکتریکی مونتاژ داخل است که توسط شرکت نبکا به بازار ایران عرضه خواهد شد. پس از چند مراسم رونمایی، اکنون نخستین شرایط فروش اسکای ول ET5‌ از سوی شرکت نبکا اعلام شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی با موعد تحویل 20 روز کاری است؛ بنابراین خریداران اسکای ول ET5‌، خودروی خود را طی مدتی کوتاه تحویل خواهند گرفت.

ثبت نام کرمان موتور

عرضه اسکای ول ET5‌ در خارج از چهارچوب سامانه یکپارچه انجام می‌شود. متقاضیان برای خرید این کراس‌اوور الکتریکی باید به سایت شرکت نبکا به نشانی nebkaev.ir مراجعه کنند تا قادر به خرید این خودرو باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان نبکا تماس حاصل کنید تا از نحوه خرید خودرو، زمان تحویل و سایر جزئیات مطلع شوید.

خودروقیمتموعد تحویلوضعیت سند
اسکای ول ET5‌دو میلیارد و 123 میلیون تومان20 روز کاریآزاد

اخبار ثبت نام کرمان موتور در بهمن ماه 1402

کی‌ام‌سی ایگل به نمایشگاه خودروی تهران 1402 آمد

در نمایشگاه خودروی تهران 1402، انبوهی از خودروهای مونتاژی و وارداتی حضور دارند که با قیمت‌های میلیاردی در آینده نزدیک به فروش خواهند رسید. در بین این خودروهای مختلف، تنها یک محصول از کرمان موتور معرفی شد که می‌تواند در آینده موردتوجه بخش بزرگی از خریداران جامعه قرار بگیرد. این خودرو کی‌ام‌سی ایگل است که درواقع نسخه ایرانیزه جک J4 به‌حساب می‌آید.

کی‌ام‌سی ایگل

کرمان موتور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای خودرویی قبلی، نسخه مفهومی کی‌ام‌سی ایگل را به نمایش درآورده بود، اما اکنون نسخه‌های تجاری این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران 1402 حضور دارند. این خودرو در قالب دو نسخه درون‌سوز و الکتریکی به بازار ایران عرضه می‌شود. کی‌ام‌سی ایگل براساس پلتفرم مشترک با جک J4‌ توسعه یافته است و از نظر ابعاد و اندازه نیز به آن خودرو شباهت دارد. طراحی آن نیز حاصل اجرای یک فیس‌لیفت روی جک J4 است که این خودرو را مدرن‌تر از سابق به نمایش می‌گذارد.

تاکسی برقی کرمان موتور به تهران رسید

روز سه‌شنبه، 26 دی‌ماه در جریان یک مراسم رسمی،‌ تاکسی‌های برقی کرمان موتور به مالکان تحویل داده شدند. تمامی این خودروها از مدل KMC E50A هستند که نسخه الکتریکی کی‌ام‌سی J7‌ به‌حساب می‌آید. در این مراسم، وزیر صمت و شهردار تهران حضور پیدا کردند. تاکسی‌های برقی کرمان موتور تحت قالب اجاره به شرط تملیک در اختیار مالکان قرار گرفته‌اند.

KMC E50A

طی مراسم یادشده،‌ 400 دستگاه خودرو KMC E50A به تاکسی‌رانان تحویل داده شد. این خودروها بیشتر از تاکسی‌های برقی قبل هستند. مدتی پیش مدیران خودرو 88 دستگاه تاکسی برقی را به سازمان تاکسیرانی تهران تحویل داده بود. تاکسی‌های برقی کرمان موتور طی همکاری بین این شرکت و شاتل در اختیار رانندگان قرار گرفته‌اند. این تاکسی‌ها به کمک اپلیکیشن شهرزاد آماده خدمت‌رسانی به مخاطبان هستند.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋