گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

KMC A5، محصول جدید کرمان‌موتوری است که در بازار می‌بیند

 KMC A5، محصول جدید کرمان‌موتور که به‌زودی در بازار خواهیم دید

کرمان موتور عرضه KMC A5 را آغاز کرده است و این خودرو را با قیمت یک میلیارد و 286 میلیون و 500 هزار تومان می‌فروشد.

کرمان‌موتور سال گذشته از عرضه محصولی جدید به نام KMC A5 خبر داد. این خودرو درواقع SWM G01F‌ است که پیش از آن توسط سیف‌خودرو به بازار ایران عرضه می‌شد. اکنون کرمان موتور عرضه KMC A5 را آغاز کرده است و این خودرو را با قیمت یک میلیارد و 286 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رساند. عرضه این خودرو از روز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه با موعد تحویل 60 روز کاری آغاز شده است.

KMC A5 یا همان SWM G01F، نسخه اسپرت و جوان‌پسند از SWM G01‌ استاندارد به حساب می‌آید. با وجود آن‌که چندسال از عرضه اولیه این کراس‌اوور به بازار می‌گذرد، همچنان می‌توان گفت که KMC A5 خودرویی خوش‌چهره و جذاب برای کاربران به حساب می‌آید. کرمان‌موتور اکنون امیدوار است به لطف شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، مشتریان از کی‌ام‌سی A5 استقبال مناسبی به‌عمل آورند. فروش موفق کی‌ام‌سی A5 تجربه شکست SWM G01 را جبران خواهد کرد.

نگاهی کوتاه به KMC A5

KMC A5 یک کراس‌اوور اندازه متوسط است که در رده خودروهایی همچون تیگو 7 پرو، KMC X5 یا هایما 8S‌ قرار می‌گیرد. ابعاد این خودرو شامل 4670-1855-1740 میلی‌متر هستند و فاصله بین دومحور آن نیز 2750 میلی‌متر است. همانند بسیاری دیگر از خودروهای مونتاژی بازار ایران، KMC A5 نیز به پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه حداکثر 137 اسب‌بخار قدرت و 212 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده هفت سرعته از نوع دوکلاچه تر (WDCT) نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو این خودرو را بر عهده دارد.

KMC A5

سیستم تعلیق KMC A5 در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی است که این کراس‌اوور را در رده خودروهای اقتصادی بازار قرار می‌دهد. رینگ‌های خودرو از نوع 18 اینچی هستند که لاستیک‌هایی با پهنای 225 میلی‌متر روی آن‌ها سوار خواهند شد. ترمزهای چهار چرخ KMC A5 نیز از نوع دیسکی هستند.

امکانات و تجهیزات

امکانات رفاهی و ایمنی KMC A5 نیز در رده خودش قابل‌قبول به حساب می‌آید. فرمان کمکی برقی، شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، سقف پانوراما به همراه قسمت بازشو، تهویه مطبوع اتومات، کلاستر دیجیتالی، صندلی برقی راننده، گرمکن و سردکن صندلی راننده، کنسول میانی ردیف جلو و عقب، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، تریم داخلی چرمی، پاور ویندوز، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین ثبت وقایع، درب صندوق بار برقی، آینه‌های جانبی تاشو برقی مجهز به گرمکن، چراغ روشنایی در روز، نمایشگر مرکزی ده اینچی لمسی، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر و ساب ووفر، شارژر وایرلس، نورپردازی کابین تجهیزات رفاهی و ایمنی این کراس‌اوور را تشکیل می‌دهند.

یکی از نکات مثبت KMC A5 برای مصرف‌کننده ایرانی، دارا بودن دستیارهای کمک‌راننده در این بازه قیمتی است. کراس‌اوور جدید کرمان‌موتور به سیستم هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از مسیر، رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه مجهز است که سطحی از خودمختاری را در اختیار راننده این کراس‌اوور قرار می‌دهند.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋