مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

قیمت بیت کوین از 50 هزار دلار گذشت

قیمت بیت کوین از 50 هزار دلار فراتر رفت

این ارز دیجیتال ظاهراً از ابتدای سال 2024 رشدی در حدود 16 درصد را تجربه کرده و تقریباً به سطح دسامبر سال 2021 بازگشته است.

در ادامه روند صعودی بزرگ‌ترین رمزارز بازار، قیمت بیت کوین در معاملات امروز به بالای 50 هزار دلار رسید. این ارز دیجیتال ظاهراً از ابتدای سال 2024 رشدی در حدود 16 درصد را تجربه کرده و تقریباً به سطح دسامبر سال 2021 بازگشته است.

براساس اطلاعات صرافی‌های معتبر نظیر بایننس، بیت کوین درحال‌حاضر در محدوده 50,100 دلار معامله می‌شود و در مقیاس روزانه، رشدی 3.73 درصدی را تجربه کرده است. هم‌زمان با رشد این رمزارز، سایر ارزهای دیجیتال هم رشد نسبتاً خوبی را تجربه کرده‌اند. قیمت اتریوم اکنون با رشد روزانه 6.57 درصدی، به حدود 2660 دلار رسیده است.

قیمت بیت کوین از 50 هزار دلار فراتر رفت

کارشناسان باور دارند که تأیید اولین صندوق‌های قابل معامله (ETF) بیت کوین جان تازه‌ای به این بازار بخشیده است. اگرچه استفاده از این صندوق‌ها در آغاز با تردیدهایی از سوی سرمایه‌گذاران همراه بود، اما حالا به‌نظر می‌رسد که شرایط روند بهتری پیدا کرده است. پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که ارزش صندوق‌های قابل معامله بیت کوین از صندوق‌های قابل معامله نقره فراتر رفته است.

افزون‌براین، رشد اخیر قیمت بیت کوین را می‌توان مصادف با رشد کلی بازارهای بورس در جهان درنظر گرفت. تحلیلگران معتقدند که کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می‌تواند شرایط را حتی از این هم بهتر کند.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋