Melody

Melody

پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران!

پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران کدام است و چه شاخصه‌هایی دارد؟ در رابطه با بازاریابی شبکه‌ای در ایران چه می‌دانید؟ اصلا بازاریابی شبکه‌ای به چه معنا می‌باشد؟ جهت پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

بازاریابی شبکه‌ای چیست؟

 بازاریابی شبکه‌‌ای یک روش موثر جهت جذب مشتریان و توسعه کسب ‌و کار است که امروزه در ایران رواج چشمگیری پیدا کرده است. در این روش، شرکت‌‌ها با ایجاد یک شبکه فروشگاهی، بازاریابان مستقل را به خود جذب می‌کنند و از طریق آن‌ها محصولات یا خدمات خود را به مشتریان عرضه می‌کنند. بازاریابان شبکه‌ای درآمد خود را از طریق فروش محصولات و همچنین توسط زیر مجموعه‌های خود کسب می‌کنند.

در ایران، به دلیل رشد روزافزون صنعت بازاریابی شبکه‌ای، بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه فعالیت می‌کنند. هدف اصلی این شرکت‌ها، جذب لیدرهای قدرتمند و متعهد، بهره ‌برداری از میزان درآمد قابل توجه، ارائه محصولات متفاوت و تبلیغات گسترده است.

با این حال، برای یافتن پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران باید به شاخص‌‌های مختلف توجه کنیم. از جمله این شاخص‌‌ها می ‌توان به رتبه بندی و شهرت شرکت، سابقه و تجربه، محصولات و خدمات ارائه شده، قوانین و مقررات رعایت شده و پشتیبانی و آموزش اشاره کرد. این شاخص‌‌ها می‌توانند به ما در انتخاب پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران کمک کنند.

در ادامه به بررسی این سوال که پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران کدام است خواهیم پرداخت. همچنین به ویژگی‌ها و شاخص‌های بهترین بازاریابی شبکه‌ای در جهان و ایران اشاره خواهیم کرد. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معیارهای رتبه بندی برای داشتن پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

در رتبه بندی جهانی برای شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای چند عامل مهم به عنوان اصول رتبه بندی مورد توجه قرار گرفته بود .

عوامل مهم در رتبه بندی عبارت است از :

طرح درآمدی شرکت

اولین معیار طرح درآمدی شرکت است، در طرح درآمدی مهم‌ترین مسئله تمرکز برخرده فروشی و پرداخت متناسب پورسانت به سطوح مختلف است. در برخی از شرکت‌ها عده کمی که در رأس هرم شرکت قرار دارند پورسانت بالایی را دربافت کرده و عده زیادی که در قاعده هرم قرار دارند پورسانت کمی را دریافت می‌کنند. یک طرح درآمدی عادلانه پورسانت‌ها به نسبت متناسب بین سطوح توزیع می‌گردد.

به نظر من نباید اینطور باشد که چون فردی راس هرم است باید درآمد بالا داشته باشد باید یک طرح عادلانه برای پرداخت پورسانت‌ها وجود داشته باشد تا هیچ کس ضرر نکند .

محصولات شرکت

دومین معیار که بسیار هم مهم است محصولات آن شرکت است . اکثر شرکت‌های مطرح خودشان تولید کننده هستند و محصولات خود را به فروش می‌رسانند. یعنی محصولات ارائه شده توسط آنان محصولی منحصر به فرد است که توسط سایر شرکت‌ها توزیع نمی‌گردد.

علاوه بر منحصر به فرد بودن قیمت و کیفیت محصولات نیز در روند ارزشیابی شرکت تأثیر گذار است. بهترین قیمت برای محصولات قیمتی است که از قیمت کالاهای مشابه در بازار بالاتر نبوده و بتواند مشتریان را راضی نگه دارد.

سابقه شرکت

سومین معیار سابقه شرکت است، به گفته ریچارد پو در کتاب موج چهارم قدرت شرکت‌های بازاریابی شبکه ای در 5 سال ابتدایی مشخص می‌شود .

به گفتهٔ ریچارد پو در کتاب موج چهارم، قدرت کمپانی‌های شبکه‌ای در پنج سال اول کاری مشخص می‌گردد. یک کمپانی در ۲ سال اول فعالیت خود، بیش از ۵۰٪ احتمال شکست دارد و کمپانی که ۵ سال به تعهدات خود عمل کند، احتمال شکستش به ۱٪ خواهد رسید.

قبل فعالیت در هر شرکت بازاریابی شبکه‌ای باید سابقه آن شرکت را هم بررسی کنید .

رضایت مشتریان

چهارمین اصل رضایت مشتریان آن شرکت است، شرکت مورد نظر از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد .

رضایت مشتری و بازاریاب از مهم‌ترین نکاتی است که در تمامی شرکت‌های مطرح دنیا مورد توجه قرار گرفته و به عنوان اصلی‌ترین معیار در رتبه بندی شرکت شناخته می‌شود.

باید رتبه بندی در حوزه ی بازاریابی شبکه‌ای وجو داشته باشد تا به افراد عادی کمک کند بهترین شرکت را برای خود انتخاب کنند .این رتبه بندی‌ها شرکت‌ها را تشویق می‌کند که قانونی و عادلانه کار کنند تا هم در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرند و هم سود بیشتری را نسب خود کنند. همچنین بازاریابان و مشتریان نیز موازی با شرکت از مزایا و سود خوب بهره‌مند می‌شوند .

3 شرکت از پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

یکی از سؤالاتی که افراد علاقه‌مند به شروع فعالیت بازاریابی به دنبال جواب آن هستند این است که کدام شرکت، بهترین شرکت برای فعالیت است. آن‌ها به جز اطلاعات در مورد محصولات شرکت به اطلاعات دیگری از شرکت دسترسی ندارند. برای مثال بسیاری از آنان تمایل دارند تا از میزان تخلفات سر زده از شرکت، میزان رضایت مشتریان و همچنین میزان فروش شرکت اطلاعات کسب کنند، اما این امکان برای آنان وجود ندارد.

در اکثر کشورهای مطرح در زمینه بازاریابی شبکه‌ای بحثی با نام رتبه بندی شرکت‌ها وجود دارد که در این رتبه بندی هر سال پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای براساس تحلیل‌های آماری دقیق انتخاب و اعلام می‌شوند؛ همچنین اطلاعات بسیار دقیق در مورد میزان فروش شرکت‌ها، تعداد بازاریابان، امتیاز شرکت‌ها از نظر رضایت مشتریان در اختیار علاقه‌مندان به مشارکت در این حرفه قرار می‌گیرد.

بیز، یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

بیز یا شرکت بازاریابان ایرانیان زمین را می‌توانیم یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های نتورک مارکتینگ در ایران از نظر برخی محصولات بدانیم. این شرکت در سال ۱۳۹۰ به شماره ثبت: ۴۱۴۰۲۶ تاسیس شده است. در حال حاضر مدیر عامل شرکت بازاریابان ایرانیان زمین، آقای مجتبی عطاران است.

این شرکت شماره مجوز:۰۴۲۳۵۴۳۳۲۱ به مدت ۵ سال تا تاریخ ۱۴۰۴/۷/۱۴پروانه کسب در رسته واحد صنفی بازاریابی شبکه‌ای برای شرکت بازاریابی شبکه ای بازاریابان ایرانیان زمین صادر گردید.

بیز را می‌توانیم یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران از نظر برخی محصولات بدانیم. شرکت بازاریابان ایرانیان زمین با هدف ایجاد اشتغال، ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان و جلب رضایت آن‌ها وارد حوزه بازاریابی شبکه‌ای شده‌ است.

شرکت پنبه ریز، از پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

شرکت مروارید پنبه ریز در سال ۱۳۸۸ با شماره ثبت: ۳۵۲۳۰۶با هدف ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس شرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز نمود. این شرکت فروش محصولات خود از طریق سایت اینترنتی با مدیریت کریم دوست محمدی آغاز کرد. شرکت پنبه ریز در سال ۱۳۹۹ با شناسه صنفی: ۰۴۶۷۴۱۳۷۳۰ موفق به دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای از دولت جمهوری اسلامی ایران گردیده است. همچنین با اجرای درست و قانونی این روش کسب و کار، زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای وزارت بازرگانی، امید دارد که گام بزرگی در ایجاد اشتغال و گسترش تولید در کشور بردارد.

شرکت پنبه ریز با نام کامل خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز یکی از قدیمی‌ترین و البته پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران است که بیشتر بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی تمرکز دارد. بازاریابی چندسطحی پنبه‌ریز (PMLM) که در اقصی نقاط کشور شعبه دارد با باشگاه مشتریان و طرح‌های تشویقی مختلف همراه با جوایز و قرعه‌کشی از خریداران خود حمایت می‌کند.

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان؛ پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

این شرکت در سال ۱۳۹۴ و به شماره ثبت ۴۸۴۷۰۵ توسط دکتر مهدي آنت تاسیس شده است. این شرکت با طی مراحل قانونی اخذ مجوز رسمی بازاریابی شبکه‌ای در سال ۱۴۰۱ به شماره پروانه ۰۴۶۸۳۶۹۹۶۵ شده است. هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم در زمینه تولید و ساخت محصولات ارگانیک سلامت محور برپایه ژل رویال فعالیت می‌کند. این شرکت هدف خود را بالا بردن سطح سلامت و نیز اشتغال زایی برای افراد جامعه قرار داده است و در مسیر این هدف از هیچ تلاشی دست برنداشته است.

در فهرست بهترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران، هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم یکی از شرکت‌های بزرگ با زمینه فعالیتی گسترده است. برند وست ویژن با استفاده از تجارب و فناوری‌های مدرن در کنار ایجاد انگیزه برای استفاده از محصولات ارگانیک و گیاهی به دنبال شرایطی برای افزایش بازار جهانی و فروش بیشتر محصولات در بین استفاده کنندگان خود و همچنین ایجاد سود آوری بیشتر برای شرکت و شرکای تجاری خود (تمامی همکاران و بازاریابان) می‌باشد.

سخن آخر

انتخاب شرکت بازاریابی شبکه‌ای شاید یکی از سخت‌ترین قسمت های این شغل باشد. راز بزرگ نتورک مارکتینگ بسیار ساده است. ما مصرف محصولاتی را ارزشمند و لذت بخش می‌دانیم و با پیشنهاد به دیگران یک فروش جدید را رقم می‌زنیم. به همین جهت است که شاید گذاشتن نام بازاریابی بر سر این شیوه فروش سخت باشد؛ چرا که باید خود نیز مصرف کننده‌ و به محصول علاقه قلبی داشته باشید.

در این مقاله به بررسی و معرفی مختصر 3 شرکت از پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران و محصولات تولیدی آن‌ها پرداختیم. عضویت در یک شرکت مناسب، با تنوع محصولات، در کنار پاداش‌های وسوسه انگیز و سفرهای جذاب، آرزوی هر فرد علاقه مند به فعالیت در زمینه فروش مستقیم است.

به یاد داشته باشید شرکتی که محصولاتش قدرت فروش بالایی نداشته باشد، نه در داخل و نه در سطح بین المللی نمی‌تواند در دسته پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران باشد. به یاد داشته باشید که شما با انتخاب بهترین شرکت‌ بازاریابی شبکه‌ای می‌توانید از امکانات ارائه شده توسط آن شرکت‌ نهایت استفاده را ببرید. در این میان خوب است که برای اطمینان نهایی از آخرین وضعیت عملکرد قانونی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌‌ای نگاهی به سایت easnaf داشته باشید تا اگر شرکتی دچار تعلیق یا توقیف شده متوجه شوید.

 

Melody
Melody

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋