Melody

Melody

بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان

یکی از ادعا های بازاریابان شبکه ای این است که صنعت بازاریابی شبکه ای، اتفاقی تازه است. آن ها مدعی اند که بازاریابی شبکه ای تحولی جدید در حوزه بازاریابی است. با این حال، بررسی ها نشان می دهد که اولین شرکتی که از بازاریابی چندسطحی استفاده کرد، مربوط به دهه 1920 است. یعنی حدود 96 سال قبل! حتی شرکت معروف ایوان (avon) نیز در دهه 1930 شکل گرفته است. با این حال بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا اولین کشوری بود که به سمت بازاریابی چند سطحی روی آورد و شرکت ویتامین کالیفرنیا  نیز در دهه 1940تاسیس شد. لذا روشن است که بازاریابی شبکه ای تحفه ای ناب نیست که به تازگی به دست بشر رسیده باشد و حدود 100 سال تجربه در این حوزه وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان می‌پردازیم.

معرفی بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان

لایو گود( LiveGood)

شرکت MLM LiveGood به تازگی راه اندازی شده است تا صنعت را در سال ۲۰۲۳ طوفانی کند. این شرکت یک خط مناسب از محصولات سلامتی مانند شیک، قهوه، چای، پودر و روغن‌های CBD دارند. و در حالی که پیشنهادات آن‌ها با کیفیت عالی است، و دارای قیمت بسیار باصرفه است.

پیوستن به این شرکت فروش مستقیم، ایجاد خط پایین، فروش محصولات بیشتر را آسان‌تر می‌کند.

آون (Avon)

دفتر مرکزی Avon Product Inc که از برترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای بین المللی است، در نیویورک آمریکا قرار دارد. مدیر عامل‌اجرایی این کمپانی «شریلین مک کوی» و «آندره جونگ» نیز رئیس هیئت مدیره آن می‌باشد. تمرکز اصلی شرکت «Avon Product Inc» بر روی تولید و توزیع محصولاتی است که عبارت‌اند از:

عطر

پوشاک

اسباب بازی

لوازم آرایشی

آموايز (Amway)

شرکت بازاریابی شبکه‌ایAmway، از نوع خصوصی بوده و در سال ۱۹۵۹، توسط ون اندل و ریچارد دیوس بنیان گذاری شده است. دفتر مرکزی این کمپانی در فلوریدا ایالات متحده بوده و مدیر عامل اجرایی آن دوگ دیوس می‌باشد. همچنین اندل رئیس هیئت مدیره این شرکت می‌باشد.

این شرکت در سال ۱۹۵۹ راه‌اندازی شد و خط تولید اصلی شرکت شامل محصولات بهداشت خانه، بهداشت جواهرات، خانه، لوازم الکترونیکی، مکمل‌های غذایی، تصفیه هوا و آب می‌باشد.

Natura Cosmeticos SA

شرکت Natura Cosmeticos SA در امر توزیع لوازم آرایش شناخته شده و «لوئیز سئابرا» بنیانگذار اصلی این کمپانی می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در کاجامار برزیل بوده، «الکساندرو جوزپه کارلوچی» مدیر عامل اجرایی ناتورا و «پیلینیو ویلارس موستی» رئیس هیئت مدیره آن است.

شرکت Natura Cosmeticos S.A یک شرکت برزیلی بوده که تمرکز اصلی آن بر توزیع و تولید محصولات مراقبتی می‌باشد.

هربالایف (Herbalife)

دفتر مرکزی شرکت Herbalife Ltd در لس انجلس آمریکا تاسیس شد و محدوده فعالیت این شرکت جهانی بوده و اصلی‌ترین محصولات ارائه شده توسط آن عبارت‌اند از:

محصولات مراقبتی پوست

محصولات مراقبتی شخصی

مکمل‌های غذایی

کمپانی هربالایف در سال ۱۹۸۰ توسط کارآفرینی آمریکایی به نام مارک آر. هیوز تاسیی شد و در هم اکنون محصولاتش را از طریق شبکه‌ فروش میلیونی از توزیع‌ کنندگان مستقل، در ۹۱ کشور گوناگون، عرضه می‌کند.

Tupperware Brands Corp

کمپانی Tupperware Brands Corp یک شرکت سهامی عام بوده که دفتر مرکزی آن نیز در فلوریدا آمریکا می‌باشد. امروزه محصولاتی مانند لوازم آرایشی و مراقبتی نیز توسط این کمپانی‌ تولید شده است.

شرکت تاپرویر، یک کمپانی چند ملیتی بوده که وسایلی مانند لوازم خانگی را تولید می‌کند. تولید محصول توسط این شرکت به طور کاملاً رسمی در سال ۱۹۴۶ آغاز شد و پس از آن انقلابی در صنعت تولیدات محصولات پلاستیکی پس از مدت ۶۰ سال اتفاق افتاد.

Oriflame Kosmetiek B.V.

شرکت Oriflame Kosmetiek B.V. یک نمونه از شرکت‌های خصوصی و از بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان است که از روش فروش مستقیم برای توزیع محصولات خود استفاده می‌کند. همانطور که گفته شد، دو برادر این کمپانی را افتتاح کردند و دفتر مرکزی آن را در استکهلم، کشور سوئد تاسیس نمودند. به طور خلاصه محصولات اصلی این شرکت عبارت‌اند از:

لوازم آرایشی

لوازم مراقبی از پوست

عطر و ادکلن

Forever Living Products

شرکت (Forever Living Products) محصولاتی را با بهترین کیفیت تولید کرده است که نیازهای زیبایی و سلامتی افراد را بر طرف می‌نماید. تنوع در نوع و کیفیت محصولات این شرکت در طول سالیان گذشته به خوبی اثبات شده است. همانطور که از نام‌ این شرکت پیداست، می‌توانید در سالیان طولانی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی استفاده کنید و از ماندگاری آن اطمینان خاطر داشته باشید. محصولات فوراور لیوینگ پروداکتس، برپایه آلوئه ورا و فرآورده‌های زنبورعسل تولید شده و شهرتی جهانی را دارا هستند.

Isagenix

آسنس یکی از بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان در زمینه محصولات تغذیه و بهبود وضعیت فیزیکی است. با رشد سریع در بازارهای جهانی و تأثیرگذاری در صنعت بهداشت و تغذیه، این شرکت به عنوان یکی از برجسته‌ترین نتورک‌های بازاریابی شبکه‌ای محسوب می‌شود. دستاوردهای آسنس شامل جذب نمایندگان از سرتاسر جهان، رشد پایدار در فروش و ارائه محصولات نوآورانه در زمینه بهبود سلامت مشتریان می‌باشد.

نتیجه

در این مقاله شما را ب ابهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان آشنا کردیم. بازاریابی شبکه‌ای راهکاری است مدرن برای فروش هرچه بهتر محصولات و کسب یک سود پایاپای برای طرفین معامله و ایجاد درآمد در دنیای امروزی که به سرعت رو به رشد و گسترش می‌باشد. تخمین زده شده که در ایالت متحده آمریکا بالای ۷۰% از درآمد فروش مستقیم از طریق نتورک بدست می‌آید.

Melody
Melody

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋