یکی دیگر از افتخارات هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم حضور در نمایشگاه غذا و نوشیدنی عمان FHO / FOOD & HOSPITALITY OMAN که در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ برگزار شد است. نمایشگاه بین المللی غذا و نوشیدنی عمان سالانه در مسقط برگزار میشود و بازدیدکنندگان تجاری و مخاطبان خصوصی آن را آزاد میکنند. این نمایشگاه با حضور آنها به توسعه اقتصادی عمان کمک میکند و ویترین صنعت مهمان نوازی از نظر رشد، توسعه و آخرین روند است. این گردهمایی مهم سالانه تصمیم گیرندگان کلیدی دولت، رهبران فکری بین المللی، پیشگامان منطقه و ارائه دهندگان فناوری و راه حلهای نوآورانه را گرد هم میآورد تا صنعت را متحول کند و چشم انداز بلندپروازانه سلطنت را به واقعیت تبدیل کند.
صنعت از بستر تجاری و شبکهای برای شرکتها و سهامداران برای معرفی جدیدترین محصولات و خدمات در زمینههای غذایی، آشامیدنی، کشاورزی، ماهیگیری، پخت و پز و فرآوری استفاده میشود. علاوه بر این، تجهیزات و لوازم هتلها، رستورانها و کافهها در Food & Hospitality عمان موجود است.
وست ویژن با هدف ارتقای سطح سلامت افراد جامعه با تولید محصولات صددرصد ارگانیک و طبیعی بر اساس ژل رویال و نیز ایجاد فضایی برای اشتغال و کسب درآمد جوانان با فروش و توزیع این محصولات در سیستم بازاریابی شبکهای در سطح بین الملل فعالیت گستردهای دارد.
هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم با حضور خود در نمایشگاه غذا و نوشیدنی عمان توانست برگی دیگر به دفتر افتخارات خود اضافه کند. لازم به ذکر است که یکی از مهمترین خدمات این مجموعه، تولید فرآوردههای طبیعی بر پایه ژل رویال میباشد.
شرکت وست ویژن اولین شرکتی است که در ترکیبات محصولات خود از ژل رویال بدون هیچگونه ترکیب شیمیایی و تنها با استفاده از فراوردههای زنبور عسل، در اختیار مصرف کننده نهایی قرار داده و نه تنها برای سلامت افراد بسیار مفید واقع میشود بلکه میتواند در کسب و کار افراد باعث پیشرفت مالی ودستیابی همکاران به اهداف مالی خود شود.
وست ویژن به عنوان اولین شرکت تولید کننده محصولات بر پایه ژل رویال ارگانیک در حال فعالیت است. یکی از شعارهای مهم این شرکت، تحقق رویای سلامتی است که در راستای تحقق این رویا، محصولات این شرکت با هدف بالا بردن سطح سلامت افراد جامعه و زندگی سالمتر، در سطح جامعه بین الملل تولید و عرضه میشوند.
هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم با مدیریت دکتر مهدی آنت با شرکت در نمایشگاه غذا و نوشیدنی عمان سعی بر به ثمر رساندن اهداف این شرکت از جمله: گسترش فرهنگ سلامتی، ایجاد پل ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده، محو مرزهای سیاسی در جهت اشاعه سلامت، گسترش صادرات و کمک به چرخه اقتصادی کشور، افزایش سهم شرکت از بازار بینظیر بازاریابی شبکهای در دنیا، ایجاد پایگاههای مستقل برای همکاران خود در کشورهای مختلف را دارد.
که تا حدود بسیار زیادی موفق به ارائه محصولات با کیفیت و طبیعی برای گسترش سلامت در بین افراد جامعه و کسب رضایت مشتریان بوده است.
به طور کلی، در نمایشگاه غذا عمان محصولات ارائه شده به چهار گروه اصلی مواد غذایی، صنایع بسته بندی، کشاورزی و شیلات تقسیم میشوند.
در گروه مواد غذایی مواردی از قبیل: مواد غذایی تازه، کنسرو شده، خشکبار، غذاهای منجمد، غذاهای حلال، محصولات لبنی وجود دارد. ضمنا محصولات ارگانیک کشاورزی و دامی، چای، قهوه و سایر نوشیدنی ها، چاشنی ها و خدمات مرتبط با هتل، رستوران، کافه و … نیز در این گروه هستند.
در بخش صنایع بسته بندی کالاهایی از قبیل: تجهیزات بسته بندی و فرآوری مواد غذایی، روش های صنعتی منجمد کردن و … عرضه میشود. بخش کشاورزی و شیلات به مسائل و نکات روز دنیا در جهت بهبود تولید و کیفیت محصولات تولیدی تمرکز دارند. نوآوریهای مرتبط با آزمایشگاهها، کودها و آفتکشها، گلخانهها، داروها، واکسنها، تورها و قفسها، مزارع ماهی و مواردی از این دست در این بخشها معرفی میشوند.
مجموعه محصولات ارائه شده در نمایشگاه غذا عمان مسقط از گستردگی و تنوع قابل ملاحظهای برخوردار است. همین مساله به تنهایی نمایانگر سطح بالای کیفی این نمایشگاه بین المللی است. این رویداد جذاب با حمایت وزارت کشاورزی عمان برگزار میشود که نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه آن در کشور عمان است.
.بیشتر بخوانید: وست ویژن
هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم نیز با محصولات خود در این نمایشگاه حاضر شد. محصولات منحصر به فردی همچون:
معجون آراکسا، معجون آرتیکو، معجون براسا، معجون رنفورد، معجون ژوناس، معجون گراسو،معجون هلسا، معجون هلسابت، معجون هیگادو، شربت استرازا، شربت کبوسل، شربت لومینا، شربت لیزاردر، شربت ماگرو، شربت ونوستاس، شامپو اویتار، شامپو میرار، شامپو نواتار، کرم پیراوا، کرم تالون، کرم ونین و... هنر خود را در تولید محصولاتی با ترکیبات طبیعی به جهانیان نشان داد.
این محصولات بدون هیچگونه عوارضی ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه را تضمین میکند.
هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم در طی سالها تلاش بیوقفه توانسته به فرمولی در ساخت و تولید ژل رویال دست یابد که خاصیت فاسد نشدنی و غیر قابل انجماد داشته باشد. این ویژگی باعث شده است که محصولات بدون هیچ گونه تغییری در کیفیت، به دست مصرف کننده برسد و رضایت مشتریان در طول این سالها این مورد را اثبات کرده است.
شرکت وست ویژن ایده پردازی بسیار خلاق که توانسته با توجه به میزان تولید بسیار زیاد محصولات خود در حوزه ژل رویال بدون نیاز به شرایط انجماد و با توجه به تجریبات فراوان و البته احساس نیاز به ارسال این کالای نایاب از طریق پست جایگاه مشخصی در بازار سلامت ایران پیدا کند.
با داشتن چنین ویژگی منحصر به فردی خیال تمام مشتریانی که در سراسر دنیا خواهان محصولات این شرکت هستند را از هر جهت راحت کرده و با اقتدار کامل میتواند جای خود را در بازارهای بین المللی باز کند و محصولی سالم و ایمن به دست مشتری برساند.
هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی در ایران است که توانسته با حوزه فعالیتی گسترده نقش مهمی در بهبود سلامت جامعه و همچنین چرخه اقتصاد کشور ایفا میکند. وست ویژن همواره تلاش کرده تا به دنبال شرایطی برای افزایش بازار جهانی و فروش بیشتر محصولات در بین مصرف کنندگان و خریداران باشد. به همین علت با شرکت در نمایشگاه غذا و نوشیدنی عمان تلاش کرد تا با استفاده از تجارب و فناوریهای مدرن در کنار ایجاد انگیزه برای استفاده از محصولات ارگانیک و گیاهی به دنبال شرایطی برای افزایش بازار جهانی و فروش بیشتر محصولات در بین استفاده کنندگان خود و همچنین ایجاد سود آوری بیشتر برای شرکت و شرکای تجاری خود باشد.
پاسخ ها