Tarhmarkt

Tarhmarkt

خدمات طراحی ، چاپ و بسته بندی آنلاین

چگونه بهترین رایانه را برای نیازهای طراحی خود انتخاب کنید

 

گرافیست بودن تصمیمات زیادی دارد. شما باید ژانر، نوع مشتری، منابع درآمد و حتی نوع پروژه‌هایی را که روی آن کار خواهید کرد، انتخاب کنید. آزادی انتخاب یکی از بهترین چیزها و بدترین چیزها در مورد کار در یک صنعت خلاق است. در میان انتخاب‌های خلاقانه‌ای که به طور منظم انجام می‌دهید، انتخاب‌های تدارکاتی بیشتری نیز وجود دارد که توجه شما را می‌طلبد. اگر قصد دارید یک طراح خوداشتغال باشید یا برای شرکتی کار می کنید که به شما امکان می دهد سخت افزار طراحی خود را سفارشی کنید، باید کامپیوتری را انتخاب کنید که با نیازهای طراحی شما مطابقت داشته باشد. انتخاب های زیادی وجود دارد، اما اجازه ندهید همه گزینه ها شما را تحت تأثیر قرار دهند! در اینجا چند نکته و پیشنهاد برای انتخاب بهترین کامپیوتر برای نیازهای طراحی گرافیکی شما آورده شده است.

اصطلاح طراح گرافیک معانی مختلفی دارد. یک طراح گرافیک می تواند کسی باشد که پوستر می سازد، همچنین می تواند یک هنرمند حروف دستی باشد. به طور مشابه، رایانه ها نیز تعاریف مختلفی دارند. یک کامپیوتر می تواند یک دسکتاپ سنتی با مانیتور و CPU باشد. یک کامپیوتر همچنین می تواند یک تبلت با خودکار طراحی باشد. نحوه تعریف کامپیوتر به پیشینه و نیازهای شما بستگی دارد. برای اهداف این مقاله، ما طراح گرافیک را به عنوان هر کسی که اثر هنری ایجاد می کند و رایانه را به عنوان هر وسیله ای که برای ایجاد یا ارتقای آن اثر هنری استفاده می شود، تعریف می کنیم.

 

 

کامپیوتر رومیزی

 

بیایید با رایانه رومیزی شروع کنیم. یک کامپیوتر رومیزی معمولا دارای مانیتور، صفحه کلید، ماوس و بلندگوهایی است که از یکدیگر جدا هستند.

 

مزایای یک دسکتاپ

 

- رایانه‌های رومیزی معمولاً در مقایسه با مشخصات فنی با سایر انواع رایانه‌ها ارزان‌تر هستند.

- از آنجایی که کامپیوترهای رومیزی بزرگتر هستند، فضای بیشتری برای گنجاندن اجزای قدرتمندتر وجود دارد.

- رایانه های رومیزی سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهند. شما کنترل بیشتری روی قطعات مورد استفاده برای ساخت و پیکربندی رایانه دارید.

 

معایب یک دسکتاپ

 

- کامپیوترهای رومیزی خیلی قابل حمل نیستند. می‌توانید آن‌ها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید، اما اندازه بزرگ و تک تک ماوس‌ها، صفحه‌کلید و سایر لوازم جانبی آن‌ها، حرکت‌های مکرر را به یک چالش تبدیل می‌کند.

– یک کامپیوتر رومیزی بدون اتصال به منبع برق کار نخواهد کرد. در بیشتر مواقع این یک مشکل نیست، اما اگر در منطقه ای هستید که به طور منظم برق خود را از دست می دهد، این می تواند یک مشکل باشد.

- دریافت پشتیبانی فنی برای یک کامپیوتر رومیزی سفارشی ممکن است دشوار باشد. اگر یک رایانه رومیزی سفارشی ساخته اید، معمولاً باید برای هر گونه کمک فنی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، با سازنده قطعات جداگانه تماس بگیرید.

 

چه کسی باید دسکتاپ بخرد؟

 

کامپیوترهای رومیزی برای طراحانی که بیشترین قدرت را با بهترین قیمت می خواهند بسیار عالی هستند. شما می‌خواهید در نظر بگیرید که چقدر باید کارهای طراحی را در خارج از خانه یا محل کار خود انجام دهید، و اگر قدرت ندارید یا از خانه دور هستید چگونه کار طراحی خود را انجام خواهید داد.
کامپیوتر لپ تاپ

لپ تاپ ها کامپیوترهای قابل حملی هستند که دارای نمایشگر داخلی، ماوس، کیبورد و بلندگو هستند.
 

مزایای یک لپ تاپ

 

- کامپیوترهای لپ تاپ بسیار قابل حمل هستند و می توانند هر چیزی از یک مدل فوق العاده نازک و فوق قابل حمل تا یک کامپیوتر سبک بازی قوی باشند.

- برخی از لپ‌تاپ‌ها را می‌توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که دارای مشخصات کیفی دسکتاپ باشند و برای افرادی که به قدرت زیادی در فرم فشرده‌تر و قابل حمل‌تر نیاز دارند، عالی هستند.

– از آنجایی که کامپیوترهای لپ تاپ دارای باتری داخلی هستند، می توان از آنها در شرایطی که برق محدود یا کاملاً در دسترس نیست استفاده کرد.

 

معایب یک لپ تاپ

 

- در حالی که رایانه‌های لپ‌تاپ را می‌توان طوری پیکربندی کرد که به اندازه بسیاری از رایانه‌های رومیزی قدرتمند باشند، این قدرت بسیار عالی است. لپ‌تاپ‌ها در مقایسه با رایانه‌های رومیزی با پیکربندی یکسان به طور قابل توجهی گران‌تر هستند.

– لپ‌تاپ‌ها محدودیت‌هایی برای قدرتمندی دارند. در حالی که لپ‌تاپ‌ها در طول سال‌ها قدرتمندتر شده‌اند، هنوز با قوی‌ترین رایانه‌های رومیزی قابل مقایسه نیستند.

چه کسی باید لپ تاپ بخرد؟

 

اگر شما یک طراح هستید که به حداکثر قابلیت حمل نیاز دارید و مایلید سرعت و قدرت را به خطر بیندازید، لپ تاپ برای شما مناسب است.

 

کامپیوتر تبلت

تبلت ها دستگاه هایی هستند که دارای صفحه نمایش لمسی با صفحه کلید مجازی هستند.

مزایای یک تبلت

 

- تبلت ها در دنیای رایانه ها جدید هستند و برداشتی منحصر به فرد از معنای "رایانه" بودن را ارائه می دهند. آنها تجربه ای را ارائه می دهند که به خوبی به طراحی گرافیکی کمک می کند زیرا دستگاه های حساس به لمس هستند.

- تبلت ها حداکثر قابلیت حمل را ارائه می دهند. آنها می توانند به اندازه 7 اینچ و 13 اینچ بزرگ باشند در حالی که هنوز بسیار قابل حمل هستند. قابلیت حمل بسیار زیاد تبلت ها را نیز بسیار متنوع می کند. شما می توانید صفحه کلید و سایر لوازم جانبی را برای پیکربندی دستگاه محاسباتی عالی اضافه کنید.

- تبلت ها برنامه های منحصر به فردی را ارائه می دهند که به خوبی برای آن دستگاه طراحی و ساخته شده اند. هم اپ استور اپل و هم فروشگاه گوگل پلی برنامه هایی دارند که طراحان روزانه از آنها برای ایجاد طرح های تخیلی و خیره کننده استفاده می کنند.
معایب یک تبلت

- گزینه های شخصی سازی تبلت تقریباً وجود ندارد. تنها گزینه‌های پیکربندی که هنگام خرید اکثر تبلت‌ها خواهید داشت، تعداد گیگابیت حافظه داخلی و رنگ تبلت است.

- تبلت ها هنوز با رایانه های کششی برابر در نظر گرفته نمی شوند و به همین دلیل قابلیت های آنها بسیار محدود است. درست است که برنامه‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد، اما این چیزی است که می‌توانید در تبلت منتظر آن باشید. برای اکثر تبلت ها، انجام کارهای اساسی مانند اتصال درایو فلش بدون پرش از میان حلقه ها غیرممکن است.

 

چه کسی باید تبلت بخرد؟

 

تبلت ها برای طراحانی عالی هستند که به طور سنتی از چیزی مانند تبلت Wacom برای کارهای طراحی روزانه خود استفاده می کنند. اگر با بودجه کمی کار می کنید، در درجه اول طراحی های زیادی انجام دهید، یا اگر به دنبال یک کامپیوتر ثانویه برای تکمیل کامپیوتری هستید که از قبل دارید. تبلت یک انتخاب عالی است.

 

منبع : مجله طرح مارکت

Tarhmarkt
Tarhmarkt خدمات طراحی ، چاپ و بسته بندی آنلاین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋