درب و پنجره ۲ جداره تارادیس

درب و پنجره ۲ جداره تارادیس

شرکت پولاد یراق تارادیس تولید کننده انواع پروفیل پی وی سی ، و درب و پنجره های دو جداره UPVC و آلومینیومی در ایران www.taradis.net
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

پنجره دوجداره ازچه برندی بخریم؟

حتما در حین رانندگی با بیلبوردهایی مواجه شده اید که در آن نام و برند پروفیل های سازنده پنجره های دوجداره را تبلیغات می نمایند. پروفیل های مختلفی از برندهای متنوع در ایران دارای نمایندگی هستند که اکثر آنها مطابق با شرایط آب و هوایی و محیطی کشور ایران ساخته شده اند . به نحوی که انتظارات کارفرمایان رپا در خصوص عایق بندی موثر صوتی در مناطق پر سر و صدای شهری همچنین عایق بندی موثر حرارتی را در مناطقی با آب و هوای گرم، سرد یا مرطوب برآورده سازند. 

 

نقش برند پروفیل پنجره در کیفیت آن

پروفیل ها بخش حیاتی و اصلی سازنده پنجره های دوجداره هستند که شرکت های سازنده مختلفی با کیفیت ها و درجه بندی های مختلف آن را می سازند. 

بعنوان مثال پروفیل های برند HOFMANN که حتما تبلیغات آن را بسیار دیده اید. پنجره دوجداره ساخته شده از پروفیل های هافمن یک نوع پنجره با ساختار دو لایه است که در آن فضای بین دو لایه با گاز آرگون پر شده است. برند هافمن یکی از برترین برندهای تولید کننده پروفیل و پنجره در ایران می باشد. 

کیفیت و ساختار

کیفیت پنجره های هافمن بسیار خوب است و از متریال PVC ساخته شده‌اند که مقاوم در برابر رطوبت، حشرات، آفتاب و تغییرات دمایی هستند. پروفیل هافمن از ماده PVC ساخته شده است. در نتیجه برای اقلیم ها و شهر های مختلف ایران با آب و هوای متفاوت نظیر مناطق گرمسیر، سردسیر، معتدل و مرطوب، مناطق شهری شلوغ و پر سر و صدا همراه با آلودگی هوا، مناطقی که دارای گرد و غبار زیاد هستند و ... ایده آل می باشند. 

شرکت هافمن در ایران فعالیت می‌کند و تولیدات خود را در داخل کشور عرضه می‌کند.

 

مزایای پنجره دوجداره هافمن عبارت‌اند از:

- عایق حرارتی و صوتی بسیار خوب

- مقاوم در برابر رطوبت و حشرات

- قابل تعویض و نصب آسان

- طول عمر طولانی

- ظاهر زیبا و جذاب

معایب پنجره دوجداره هافمن عبارت‌اند از:

- نیاز به نصب توسط کارشناس مجرب

- نیاز به تعویض در صورت خراب شدن یکی از لایه‌ها.

 

قیمت و نحوه سفارش

بطور کلی قیمت پنجره دوجداره هافمن به دلیل کیفیت بالایی که دارد نسبت به پروفیل های برندهای متفرقه کمی بالاتر است. اما می توانید آن را با مناسب ترین قیمت به همراه ساخت اصولی و گارانتی معتبر از مجموعه هایی نظیر پولاد یراق تارادیس سفارش دهید. 

درب و پنجره ۲ جداره تارادیس
درب و پنجره ۲ جداره تارادیس شرکت پولاد یراق تارادیس تولید کننده انواع پروفیل پی وی سی ، و درب و پنجره های دو جداره UPVC و آلومینیومی در ایران www.taradis.net

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋