درب و پنجره ۲ جداره تارادیس

درب و پنجره ۲ جداره تارادیس

شرکت پولاد یراق تارادیس تولید کننده انواع پروفیل پی وی سی ، و درب و پنجره های دو جداره UPVC و آلومینیومی در ایران www.taradis.net
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

مشخصات یک پنجره ایده آل !

یک پنجره دوجداره ایده آل، دو شیشه درونی و بیرونی را دارد که به هم چسبیده‌اند و فضای بین این دو شیشه با گازهای نیتروژن، آرگون یا اکسیژن پر شده است. متریال شیشه دوجداره ممکن است شیشه‌های لامینه شده، مات، ضد آفتاب یا حتی شیشه سکوریت باشد.

 

مزایای استفاده از پنجره های دو یا سه جداره

بنابراین، مزایای یک پنجره دوجداره شامل:

1. برای حفظ حرارت درون منزل با استفاده از جریان هوای گرم درون فضای بین دو شیشه استفاده می‌شود و کمک می‌کند تا درون منزل گرم نگه داشته شود و حفظ کند.

2.در کاهش سطح نویزی اطراف خود بسیار مؤثر است. مچ‌بند هوایی برای پنجره دوجداره باعث برشی از صدا از داخل و خارج منزل می‌شود.

3. دارای تزریق گاز نیتروژن یا آگون بین دو شیشه است که حفظ حرارت را افزایش داده و تداوم سیستم حفاظتی ساختار آن را تضمین می‌کند.

4. ظاهر زیبا و شیکی که به خانه شما می‌دهد. همچنین می تواند به نور طبیعی اتاق شما کمک کند.

5- پنجره دوجداره برای کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش منزل، منجر به افزایش کارایی سیستم‌ بهینه انرژی در مناطق سرد و مرطوب می شود.

 

WINTECH  یک انتخاب ایده آل

برای بهره مند شدن از مزایای پنجره های دوجداره پروفیل سازنده آن نقش حیاتی را ایفا می نماید. اینکه پروفیل سازنده پنجره طراحی و ساخته شده در کدام کمپانی ایرانی یا خارجی باشد. همچنین چه استانداردهایی داشته و از چه متریال اولیه ای ساخته شده باشد در کیفیت و دوام پنجره بسیار موثر خواهد بود. 

یکی از پروفیل های خوشنام و معروف موجود در بازار ایران نیز پروفیل پنجره دوجداره وین تک است که امروزه در صنعت ساخت و ساز و پروژه های مختلف معتبر کاربرد گسترده ای دارد. پروفیل های برند معروف وین تک هشت کشور از سه قاره در جهان تولید می شوند و به 54 کشور جهان از جمله ایران صادرات می گردند. 

حتما برای سفارش و ساخت پنجره دوجداره WINTECH به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا ضمن بهره مندی از گارانتی معتبر و قیمت صحیح، از کیفیت بالای ساخت و استفاده از متریال با کیفیت اصلی در ساخت درب و پنجره دو جداره ویلا یا منزل خود اطمینان حاصل کنید. 

درب و پنجره ۲ جداره تارادیس
درب و پنجره ۲ جداره تارادیس شرکت پولاد یراق تارادیس تولید کننده انواع پروفیل پی وی سی ، و درب و پنجره های دو جداره UPVC و آلومینیومی در ایران www.taradis.net

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋