takweblog

takweblog

دانلود رایگان جزوه جامعه شناسی سازمان ها pdf

دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها pdf
دانلود جزوه

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها امروز جزوه ای کامل با کیفیت بالا و تایپی آماده کرده ایم دانلود رایگان خلاصه جزوه کامل جامعه شناسی سازمان ها

تحلیل جامعه شناسی ارزیابی رابطه سازمان ها، در زمان و دامنه، یک موج به موج دیگر است. در تشخیص عملکرد نسبت طلایی در حرکت پنج رو به بالا و سه نزولی چرخه بورس، می توان پیش بینی کرد که در تکمیل هر مرحله صعودی، اصلاح بعدی سه پنجم افزایش قبلی در هر دو زمان خواهد بود. و دامنه. چنین سادگی به ندرت دیده می شود. با این حال، تمایل اساسی بازار به انطباق با روابط پیشنهاد شده توسط نسبت طلایی همیشه وجود دارد و به ایجاد ظاهر مناسب برای هر موج کمک می کند.
مطالعه روابط دامنه موج در بازار سهام اغلب می‌تواند منجر به چنین اکتشافات شگفت‌انگیزی شود که برخی از پزشکان امواج اللیوت در مورد اهمیت آن تقریباً وسواس پیدا کرده‌اند. اگرچه نسبت‌های زمانی فیبوناچی بسیار کمتر رایج هستند، سال‌ها ترسیم میانگین‌ها نویسندگان را متقاعد کرده است که دامنه (که به صورت حسابی یا بر دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها درصد اندازه‌گیری می‌شود) تقریباً هر موج با دامنه یک موج مجاور، متناوب و/یا مؤلفه مرتبط است. یکی از نسبت های بین اعداد فیبوناچی. با این حال، ما تلاش خواهیم کرد تا برخی از شواهد را ارائه کنیم و اجازه دهیم آن ها بر اساس شایستگی خود باقی بمانند یا سقوط کنند.
اولین داده‌هایی که نسبت‌های زمان و دامنه را در بازار سهام منعکس می‌کنند، از دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها pdf منابع مناسب، از آثار نظریه‌پرداز بزرگ داو، رابرت ریا، می‌آیند. در سال 1934، رئا در کتاب خود به نام «داستان میانگین‌ها»، خلاصه‌ای تلفیقی از داده‌های بازار را گردآوری کرد که نه بازار صعودی نظریه داو و نه بازار خرسی را در یک دوره زمانی سی و جامعه شناسی ساله از 1896 تا 1932 پوشش می‌داد. چرا او احساس کرد که باید داده ها را ارائه کند، علیرغم این واقعیت که هیچ استفاده ای از آن فوراً آشکار نبود:
چه [این بررسی میانگین‌ها] به مجموع کل تاریخ مالی کمکی سازمان ها باشد یا نه، مطمئن هستم که داده‌های آماری ارائه‌شده باعث صرفه‌جویی ماه‌ها کار دیگر دانش‌آموزان می‌شود... در نتیجه، به نظر بهترین کار این بود که همه داده‌های آماری را که جمع‌آوری کرده بودیم، به جای آن بخش که مفید به نظر می‌رسید، ثبت کنید. با این حال، به عنوان بخشی از یک مطالعه کلی از میانگین ها، درمان قابل بررسی است.

 

دانلود رایگان جزوه جامعه شناسی سازمان ها

 

یکی از مشاهدات این بود:
پایه های جدول نشان داده شده در بالا (فقط با در نظر گرفتن میانگین صنعتی) نشان می دهد که نه بازار گاو نر و خرس تحت پوشش در این بررسی بیش از 13115 روز تقویمی را شامل می شود. بازارهای گاوی 8143 روز در حال پیشرفت بودند در حالی که 4972 روز باقی مانده در بازارهای نزولی بودند. رابطه بین این ارقام نشان می دهد که بازارهای نزولی 61.1 درصد از زمان مورد نیاز برای دوره های صعودی را اجرا می کنند.
و در نهایت،
ستون 1 مجموع تمام حرکات اولیه در هر بازار گاو نر (یا خرس) را نشان می دهد. بدیهی است که چنین رقمی به طور قابل توجهی بیشتر از تفاوت خالص بین بالاترین و پایین ترین ارقام هر بازار صعودی است. به عنوان مثال، بازار صعودی مورد بحث در فصل دوم (برای صنایع) از 29.64 شروع شد و در 76.04 به پایان رسید، و تفاوت یا پیشرفت خالص، 46.40 امتیاز بود. اکنون این پیشرفت در چهار نوسان اولیه به ترتیب 14.44، 17.33، 18.97 و 24.48 امتیاز بوده است. مجموع این پیشرفت ها 75.22 است، که رقم نشان داده شده در ستون 1 است. اگر پیش پرداخت خالص، 46.40، به مجموع پیشرفت ها، 75.22 تقسیم شود،
نتیجه 1.621 است که درصد نشان داده شده در ستون 1 را می دهد. فرض کنید که دو معامله گر در عملیات بازار خود خطاناپذیر بودند و آن یکی سهام را در نقطه پایین بازار صعودی خرید و قبل از فروش آنها را تا روز اوج آن بازار حفظ کرد. سود او را 100 درصد بنامید. حال فرض کنید که معامله‌گر دیگر در پایین خرید کرده، در بالای هر نوسان اولیه فروخته شده، و همان سهام را در پایین هر واکنش ثانویه خریداری کرده است - سود او 162.1 خواهد بود، در مقایسه با 100 که توسط معامله‌گر اول محقق شد. بنابراین مجموع واکنش های ثانویه 62.1 درصد از پیشرفت خالص را دنبال کرد. [تأکید اضافه شده است.]

 

 

بنابراین در سال 1934 رابرت ریا، بدون اینکه بداند، نسبت فیبوناچی و عملکرد آن را کشف کرد که فازهای گاو نر را در هر دو زمان و دامنه مرتبط می کند. خوشبختانه، او احساس کرد که ارزشی در ارائه داده هایی وجود دارد که هیچ کاربرد عملی فوری ندارند، اما ممکن است در تاریخ آینده مفید باشند. به طور مشابه، ما احساس می‌کنیم که چیزهای زیادی برای یادگیری در بخش نسبت وجود دارد، و مقدمه ما، که صرفاً سطح را خراش می‌دهد، می‌تواند در هدایت برخی از تحلیلگران آینده برای پاسخ به دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها که حتی فکرش را هم نمی‌کردیم، ارزشمند باشد.
تجزیه و تحلیل نسبت تعدادی از روابط جامعه شناسی قیمت را نشان داده است که اغلب در میان امواج رخ می دهد. دو دسته از روابط وجود دارد: اصلاح و چندگانه.
اصلاحات
گاهی اوقات، یک تصحیح یک درصد فیبوناچی از موج قبلی را دوباره دنبال می کند. همانطور که در شکل 4-1 نشان داده شده است، اصلاحات تیز اغلب تمایل دارند 61.8٪ یا 50٪ از موج قبلی را دنبال کنند، به ویژه زمانی که به عنوان موج 2 یک ضربه، موج B از یک زیگزاگ بزرگتر، یا موج X در یک زیگزاگ چندگانه رخ می دهد. . یک دیاگونال پیشرو در موقعیت موج یک سازمان ها با یک اصلاح زیگزاگ 78.6% (v) دنبال می شود. همانطور که در شکل 4-2 نشان داده شده است، اصلاحات جانبی اغلب 38.2٪ از موج ضربه قبلی را دنبال می کنند، به ویژه زمانی که آنها به عنوان موج 4 رخ می دهند.

ردیاب ها در همه اندازه ها وجود دارند. نسبت های نشان داده شده در شکل های 4-1 و 4-2 صرفاً یک گرایش هستند. متأسفانه، این همان جایی است که اکثر تحلیلگران تمرکز بیش از حدی دارند زیرا اندازه‌گیری مجدد ردیابی آسان است. با این حال، روابط بین امواج متناوب، یا طول هایی که در یک جهت آشکار می شوند، بسیار دقیق تر و قابل اطمینان تر است، همانطور که در بخش بعدی توضیح داده شد.

چندگانه های موج انگیزه
فصل 2 اشاره کرد که وقتی موج 3 گسترش می یابد، امواج 1 و 5 به سمت برابری یا یک رابطه 0.618 تمایل دارند، همانطور که در شکل 4-3 نشان داده شده است. در واقع، هر سه موج محرکه با ریاضیات فیبوناچی مرتبط هستند، چه بر اساس برابری، 1.618 یا 2.618 (که معکوس آن 0.618 و 0.382 است). این روابط امواج ضربه ای معمولا بر حسب درصد اتفاق می افتد. به عنوان مثال، موج I از 1932 تا 1937 371.6 درصد افزایش یافت، در حالی که موج III از 1942 تا 1966 971.7 درصد یا 2.618 برابر بیشتر شد. مقیاس سمی لاگ برای آشکار کردن این روابط مورد نیاز است. البته، در درجات کوچک، مقیاس های حسابی و درصدی اساساً نتیجه یکسانی را ایجاد می کنند، به طوری که تعداد نقاط در هر موج ضربه ای مضرب یکسان را نشان می دهد.

یکی دیگر از پیشرفت های معمول این است که طول موج 5 گاهی اوقات با نسبت فیبوناچی به طول موج 1 تا موج 3 مرتبط است، همانطور که در شکل نشان داده شده است. 4-4، نشان دادن موج پنجم گسترده. روابط 0.382 و .618 زمانی رخ می دهد که موج پنج گسترش نیابد. در موارد نادری که موج 1 گسترش می یابد، موج 2 است، کاملاً منطقی، که اغلب کل موج ضربه ای را به بخش طلایی تقسیم می کند، همانطور که در شکل 4-5 نشان داده شده است.
در اینجا یک تعمیم وجود دارد که برخی از مشاهداتی را که قبلاً انجام داده‌ایم را شامل می‌شود: مگر اینکه موج 1 گسترش یابد، موج 4 اغلب محدوده قیمت یک موج ضربه‌ای را به بخش طلایی تقسیم می‌کند. در چنین مواردی، همان طور که در دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها pdf نشان داده شده است، قسمت دوم 382/0 از کل فاصله زمانی دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها که موج 5 گسترش نیافته است، و زمانی که موج 6-618 است، همانطور که در شکل 4-7 نشان داده شده است. نمونه های زندگی واقعی در شکل های 6-8 و 6-9 نشان داده شده است. این دستورالعمل تا حدودی جامعه شناسی است زیرا نقطه دقیق موج 4 که بر تقسیم بندی تأثیر می گذارد متفاوت است. این می تواند سازمان ها شروع، پایان یا نقطه مخالف شدید آن باشد. بنابراین، بسته به شرایط، دو یا سه هدف کاملاً خوشه‌بندی شده برای پایان موج 5 ارائه می‌کند. این دستورالعمل توضیح می‌دهد که چرا هدف برای یک تغییر جهت پس از موج پنجم اغلب در پایان موج چهارم قبلی و هم در پایان موج چهارم دو برابر مشخص می‌شود. نقطه اصلاح 382.

دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها خلاصه

 

موج اصلاحی چندگانه
در یک زیگزاگ، طول موج C معمولاً برابر با موج A است، همانطور که در شکل 4-8 نشان داده شده است، اگرچه غیر معمول 1.618 یا 0.618 برابر نیست. طول موج A. همین رابطه برای زیگزاگ دوم نسبت به اولی در یک الگوی زیگزاگی دوتایی، همانطور که در شکل 4-9 نشان داده شده است، اعمال می شود.
در یک تصحیح مسطح منظم، امواج A، B و C، البته، تقریباً برابر هستند، همانطور که در شکل 4-10 نشان داده شده است. در یک تصحیح تخت منبسط شده، موج C اغلب 1.618 برابر طول موج A است. گاهی اوقات موج C به 618/0 برابر طول موج A فراتر از انتهای موج A خاتمه می یابد. هر یک از این گرایش ها در شکل 4-11 نشان داده شده است.

در موارد نادر، موج c 2.618 برابر طول موج A است. موج B در یک تخت منبسط شده گاهی اوقات 1.236 یا 1.382 برابر طول موج A است.
در یک مثلث، ما دریافتیم که حداقل دو مورد از امواج متناوب معمولاً با 0.618 به یکدیگر مرتبط هستند. به عنوان مثال، در یک مثلث منقبض یا مانع، موج e=.618c ,موج c=.618a یا موج d=.618b ,همانطور که در شکل 4-12 نشان داده شده است. در یک مثلث در حال گسترش، مضرب 1.618 است.

در اصلاحات دوگانه و سه گانه، سفر خالص یک الگوی ساده گاهی اوقات با یک برابری مرتبط است یا به طور خاص، اگر یکی از سه مثلث باشد، تا 618 است. در نهایت، موج 4 به طور معمول شامل محدوده قیمت ناخالص و / یا خالص است که دارای یک رابطه برابری یا فیبوناچی با موج مربوطه آن 2. به عنوان امواج امواج امواج، این روابط معمولا در شرایط درصد رخ می دهد.
تجزیه و تحلیل نسبت اعمال شده
الیوت خود، چند سال پس از کتاب رهیا ، اولین بار بود که کاربرد تجزیه و تحلیل نسبت نسبت را درک کرد. وی خاطرنشان کرد که تعداد نقاطی دی جی ای بین سال های 1921 تا 1926، شامل اولین امواج سوم، 61.8 درصد از تعداد نقاط در موج پنجم از سال 1926 تا 1928 بود (1928، ارتدوکس بالا از بازار گاو نر بالغ است دقیقا همان ارتباطات، دوباره در پنج امواج از سال 1932 تا 1937 رخ داد (برای ارقام، به ارقام 2-11 و 2-12).
ای.همیلتون بولتون، در سال 1957، موج مکمل الیوت، به تحلیلگر اعتباری بانک، این پیش بینی را بر اساس انتظارات رفتار موج معمولی ارائه داد:

به نظر ما، نیروگاهی که در صورت تثبیت بازار برای یک سال دیگر در امتداد خطوط ارتدکس ایجاد می شود، این احتمال را ارائه می دهد که vاولیه می تواند کاملاً هیجان انگیز باشد و دی جی ای را به 1000 یا بیشتر در اوایل دهه  برساند. در موجی از گمانه زنی های بزرگ
سپس، بولتون در اصل موج الیوت - ارزیابی انتقادی، با انعکاس نمونه‌های ذکر شده توسط الیوت، اظهار داشت:
اگر بازار سال 1949 تا به امروز به این فرمول پایبند باشد، جامعه شناسی پیشرفت از 1949 تا 1956 (361 امتیاز در دی جی ای) باید تکمیل شود. زمانی که 583 امتیاز (161.8٪ از 361 امتیاز) به پایین ترین سطح 1957 یعنی 416 یا در مجموع 999 دی جی ای اضافه شده است. از طرف دیگر، 361 روی 416 برای 777 در دی جی ای تماس می گیرند.

بعداً، زمانی که بولتون مکمل موج الیوت 1964 را نوشت، به این نتیجه رسید که

از آنجایی که ما اکنون به خوبی از سطح 777 گذشته ایم، به نظر می رسد که 1000 در میانگین ها می تواند هدف بعدی ما باشد.
سال 1966 ثابت کرد که این اظهارات دقیق‌ترین پیش‌بینی در تاریخ بورس بود، زمانی که ساعت 3 بعد از ظهر. خواندن ساعتی در 9 فوریه بالاترین سطح را در 995.82 ثبت کرد (بالاترین نرخ "بین روز" 1001.11 بود). بنابراین، شش سال قبل از این رویداد، بولتون با 3.18 امتیاز دی جی ای، کمتر از یک سوم از یک درصد خطا، درست بود.
علیرغم این نکته قابل توجه، نظر بولتون، همانطور که نظر ماست، این بود که تحلیل شکل موج باید بر پیامدهای روابط متناسب اولویت داشته باشد. در واقع، هنگام انجام یک تجزیه و تحلیل نسبت، ضروری است که فرد روش شمارش و سازمان ها الیوت را درک کرده و به کار گیرد تا تعیین کند که اندازه‌گیری‌ها در ابتدا از کدام نقاط باید انجام شود. نسبت بین طول ها بر اساس سطوح خاتمه الگوی ارتدوکس قابل اعتماد است. آنهایی که بر اساس افراط قیمت غیر متعارف هستند، عموماً چنین نیستند.
خود نویسندگان از تحلیل نسبت استفاده کرده اند که اغلب با موفقیت رضایت بخشی همراه بوده است. ای.جی. فراست از توانایی خود در تشخیص نقاط عطف با پایین آمدن «بحران کوبا» در اکتبر 1962، در ساعتی که آن اتفاق افتاد و تلگراف نتیجه گیری خود را به همیلتون بولتون در یونان، متقاعد کرد. سپس در سال 1970 در متمم به تحلیلگر اعتبار بانک، او تعیین کرد که دانلود جزوه جامعه شناسی سازمان ها بودن بازار نزولی برای تصحیح موج چرخه در حال پیشرفت احتمالاً در سطحی رخ خواهد داد. 618 برابر فاصله کاهش سال 1966 به پایین‌ترین سطح سال 1966، یا 572. چهار سال بعد، قرائت ساعتی دی جی ای در دسامبر 1974 در پایین‌ترین حد دقیق 572.20 بود که از آن افزایش انفجار در سال‌های 1975-1976 رخ داد.
تحلیل نسبت در درجات کوچکتر نیز ارزش دارد. در تابستان 1976، در گزارشی منتشر شده برای مریل لینچ، رابرت پرچتر موج چهارم را که در آن زمان در حال پیشرفت بود، به عنوان یک مثلث در حال گسترش نادر شناسایی کرد و در اکتبر از نسبت 1.618 برای تعیین حداکثر پایین ترین حد مورد انتظار برای هشت ماهه استفاده کرد. الگوی باید 922 در داو باشد. پایین ترین سطح پنج هفته بعد در 920.63 در ساعت 11:00 روز 11 نوامبر رخ داد که راه اندازی رالی موج پنجم پایان سال بود.
در اکتبر 1977، پنج ماه قبل، آقای پرچتر یک سطح احتمالی را برای پایین ترین سطح سال 1978 به عنوان "744 یا کمی پایین تر" محاسبه کرد. در 1 مارس 1978، در ساعت 11:00، داو پایین ترین سطح خود را دقیقاً در 740.30 ثبت کرد. گزارش بعدی که دو هفته بعد از پایین منتشر شد، اهمیت سطح 740 را مجدداً تأیید کرد، با اشاره به این که:
ناحیه 740 نقطه‌ای را نشان می‌دهد که اصلاح 1977-1978، از نظر نقاط داو، دقیقاً در آن است. 618 برابر طول کل رشد بازار صعودی از 1974 تا 1976. از نظر ریاضی می‌توانیم بیان کنیم که 1022 (1022-572).618 = 744 (یا با استفاده از اوج ارتدکس در 31 دسامبر 1005 - (1005-572). 618 = 737). دوم، ناحیه 740 نقطه‌ای را نشان می‌دهد که در آن تصحیح 78-1977 دقیقاً 2.618 برابر طول تصحیح قبلی در سال 1975 از ژوئیه تا اکتبر است، به طوری که 1005 - (885-784) 2.618 742 است. سوم، در سازمان ها با هدف. به مؤلفه های داخلی کاهش، متوجه می شویم که طول موج C = 2.618 برابر طول موج A است اگر موج C در 746 پایین بیاید. حتی عوامل موجی که در گزارش آوریل 1977 تحقیق شده است، 740 را به عنوان یک سطح محتمل برای یک نشان می دهند. دور زدن. در این مقطع، تعداد موج قانع کننده است، به نظر می رسد بازار در حال جامعه شناسی است، و آخرین سطح هدف فیبوناچی قابل قبول تحت تز بازار گاوی بعد چرخه در 740.30 در 1 مارس رسیده است. در چنین مواقعی است که بازار، به تعبیر الیوت، باید «آن را بسازد یا آن را بشکند».
سه نمودار از آن گزارش در اینجا به صورت شکل‌های 4-14 (با چند علامت اضافی برای فشرده‌سازی نظرات متن)، 4-14 و 4-15 بازتولید شده‌اند.

takweblog
takweblog

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋