tabrizwebsiteseo

tabrizwebsiteseo

tabrizseo.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

جراحی پلاستیک در تبریز

جراحی پلاستیک در تبریز

عبارت پلاستیک از واژهٔ یونانی «plastikos» به معنای قالب یا شکل‌ دهی گرفته شده است. جراحی پلاستیک (Plastic Surgery) یک نوع خاص از جراحی است که می‌ تواند ظاهر و توانایی عملکرد فرد را اصلاح کند. انواع جراحی پلاستیک در تبریز به عنوان عمل‌ های بازسازی کننده، منجر به اصلاح نقص‌ های مادرزادی یا اصلاح جای سوختگی و دیگر ضایعات ایجاد شده در اثر تصادف، ضربه و...بر روی صورت یا بدن انجام می‌ شوند. جراحی پلاستیک در تبریز طرفداران بسیاری امروزه در سرتاسر جهان به دست آورده است. به دلیل اهمیت آن در این مقاله از سایت کلینیک زیبائی دکتر نبی زاده می پردازیم.

تماس با ما: ۰۴۱۳۳۲۹۸۰۱۸

جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک در تبریز، ترمیمی و زیبایی، شاخه‌ ای از جراحی است که برای رفع مشکلات مادر زادی یا مشکلاتی که به دلیل حوادث و تصادفات اتفاق می‌ افتند و باعث اختلال در شکل، ظاهر و عملکرد بدن می‌ شوند، استفاده می‌ شود. هدف اصلی از جراحی پلاستیک در تبریز، ترمیمی و زیبایی، رفع هرگونه نقص و عیب ناشی از پوست، زیرپوست و استخوان‌ ها در سراسر بدن است و با استفاده از بافت‌ های مشابه، بافت‌ هایی که از بین رفته‌ اند را ترمیم می‌ کند.

جراحی پِلاستیک در تبریز با توجه به حفظ عروق، جایگزینی بافت با بافت مشابه و بهبود زخم با کمترین آسیب در بافت آسیب‌ دیده تمرکز دارد. جراحی زیبایی در تبریز، یکی از زیر شاخه‌ های جراحی پلاستیک در تبریز است و شامل مجموعه‌ ای از عملیات و مداخلات است که بهبود و زیباتر شدن تصویر افراد از بدن خود را هدف می‌ گیرد.

جراحی پلاستیک صورت در تبریز

گستره‌ی درمانی جراحی پِلاستیک در تبریز برای صورت متغیر بوده و می‌ تواند شامل کل صورت، بینی، لب، گوش و گردن باشد. جراحی زیبایی (cosmetic surgery) به دو شاخه تقسیم می‌ شود:

جراحی صورت

 

  • جراحی پلاستیک صورت به منظور بازسازی و
  • جراحی پِلاستیک با هدف آرایشی.

جراحی پلاستیک در تبریز| جراحی پلاستیک بازسازی

این نوع جراحی پلاستیک در تبریز به منظور سوختگی و سایر جراحی‌ هایی که هدف آن ها برطرف کردن نقایص و عدم تقارن‌ های ناشی از مشکلاتی مانند تومور ها، عفونت، ناهنجاری‌ های تکاملی و مشکلات مادرزادی است، را شامل می‌ شود. با اینکه جراحی ترمیمی صورت، بهبود عملکرد صورت را هدف می‌ گیرد، می‌ توان آن را به عنوان عملیاتی برای ترمیم و زیبایی صورت نیز به طور همزمان در نظر گرفت.

جراحی پلاستیک در تبریز| جراحی پلاستیک صورت آرایشی

درباره جراحی پلاستیک در تبریز جراحی صورت آرایشی اینگونه می توان گفت که به منظور بهبود ساختار ظاهری و ویژگی‌ های صورت، انجام می‌ شود. رایج‌ ترین این جراحی‌ ها شامل برجسته‌ سازی صورت، برجسته‌ سازی چشم، کاشت چانه و گونه، لیپوساکشن و اصلاح چین و چروک صورت، و همچنین جوانسازی است.

انواع جراحی پلاستیک در تبریز

جراحی پِلاستیک بینی در تبریز (رینوپلاستی)

این جراحی پلاستیک در تبریز در ناحیه بینی ایجاد کننده تغییرات در شکل ظاهری بینی و بهبود عملکرد بینی از طریق ایجاد تغییرات در شکل پل بینی و غضروف آن می باشد.

جراحی پلاستیک در تبریز برای صورت (لیفت صورت)

کلی ترین جراحی پلاستیک در تبریز در ناحیه صورت به منظور جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های صورت و خط خنده بدون اینکه ظاهری نامتعارف و غیر طبیعی به شما بدهد.

جراحی پلاستیک پلک در تبریز (بلفاروپلاستی)

جوانسازی چهره با جراحی پِلاستیک پلک و بالا کشیدن ابروها از طریق لیفت ابروها یا بوتاکس

جراحی چشم در تبریز (لیفت چشم)

به منظور برطرف کردن پف زیر چشم و چین و چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم

جراحی پلاستیک در تبریز | جراحی پِلاستیک گوش (اتوپلاستی)

این نوع جراحی پلاستیک در تبریز به منظور اصلاح شکل و فرم گوش ها ، کوچک کردن و یا بزرگ کردن گوش

جراحی پلاستیک آقایان

 

جراحی پلاستیک لیفت گردن یا لیپوساکشن گردن

این جراحی پلاستیک در تبریز به منظور برداشتن غبغب و رفع چین و چروک های ناحیه فک و گردن

جراحی پلاستیک گونه در تبریز

جراحی پلاستیک در تبریز در ناحیه گونه به منظور برجسته سازی و زاویه دار کردن گونه ها انجام می گیرد.

جراحی پلاستیک لب (لیفت لب)

...

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

tabrizwebsiteseo
tabrizwebsiteseo tabrizseo.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋