tabrizwebsiteseo

tabrizwebsiteseo

tabrizseo.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دستگاه فرز CNC چهار محور

مقدمه

دستگاه فرز cnc چهار محور نسبت به سایر دستگاه های سی ان سی یک سر و گردن بالاتر است، اما در هر صورت نمی توان نقش تعداد محور در عملکرد آنها را نادیده گرفت. یک قانون کلی در دستگاه های سی ان سی بیان می کند که هرچه تعداد محور دستگاه بیشتر باشد، توانایی حرکتی آن بیشتر خواهد بود و می‌توان از آن برای برش های پیچیده تر استفاده کرد. بنابراین طبیعی است که دستگاههای چهار محوره نسبت به دستگاه های سه محور و دو محور در سطح بهتری باشد.

اما اگر می خواهید بدانید که دستگاه فرز cnc چهار محور چه قابلیت هایی دارد و شرایط حرکتی آن به چه صورت است، در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه فرز CNC چهار محور

دستگاه فرز cnc چهار محور یک دستگاه سی ان سی است که از چهار محور متفاوت برای به حرکت در آوردن ابزار برشی استفاده می کند و تمامی حرکات آن تحت کنترل نرم افزار cnc قرار دارد. استفاده از چهار محور در این دستگاه به این معنی است که علاوه بر پوشش دادن سه محور اصلی مختصات دکارتی (XYZ) یک محور حرکتی ترکیبی هم دارد که از آن برای برش های پیچیده و خاص استفاده می کند و به نوعی دستگاه را تبدیل به یک ابزار قدرتمند می کند.

 

دستگاه فرز cnc چهار محور

تفاوت دستگاه فرز CNC سه محور با چهار محور

تفاوت دستگاه فرز CNC چهار محور با سه محور ، در تعداد محورهای دستگاه فرز CNC می باشد، که برای افرادی که به صورت حرفه‌ای با این دستگاه کار می کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، در واقع تعداد محورهای دستگاه مشخص می‌کند که دستگاه مورد نظر تا چه اندازه آزادی حرکت دارد و امکان استفاده از آن برای چه نوع برش‌هایی وجود دارد.

در سایت اقدم با انواع دستگاه فرز CNC چهار محور مواجه هستیم، در این مقاله تصمیم گرفتیم که یک مقایسه کامل از دستگاه فرز cnc سه محور با چهار محور همچنین خدمات فرز cnc چهار محور داشته باشیم.

کلیه حقوق برای گروه صنعتی محفوظ است. توسعه و طراحی سایت در تبریز وب سایت، بهینه سازی و سئو سایت در تبریز سئو

دستگاه فرز CNC سه محور

مبنای برش دستگاه فرز CNC سه محور، چرخش یک ابزار برشی بوده و حرکت آن در دو جهت محور X و Y است. در این دستگاه‌ها، قطعه کار ثابت باقی می‌ماند و ابزار برشی در امتداد سه محور دستگاه حرکت می‌کند. ماشین کاری با فرز سه محور هنوز هم یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای ساخت قطعات مکانیکی است و به همین دلیل به عنوان یک روش کسب درآمد مناسب شناخته می‌شود.

سادگی فرز CNC سه محور

چون دستگاه فرز cnc سه محور نسبت به گزینه‌ های دیگر ساده‌ تر است، برای بسیاری از پروژه‌ها کاربرد دارد و شما می‌ توانید از آن برای فرزکاری به صورت شیاردار، سوراخکاری و همچنین برش‌ های لبه تیز از آن استفاده کنید. این دستگاه‌ ها امکان حرکت ابزار برشی به سمت جلو و به سمت طرفین را می‌ دهد تا یک قطعه کار با کیفیت بالا برش داده شود. این دستگاه را می‌ توان در بین دستگاه‌ های فرز CNC ارزان قیمت قرار داد و برای کارگاه‌ های کوچک بهترین انتخاب ممکن است.

tabrizwebsiteseo
tabrizwebsiteseo tabrizseo.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋