tabrizwebsiteseo

tabrizwebsiteseo

tabrizseo.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دستگاه سوپ داغ کن onechef

دستگاه سوپ داغ کن onechef

سوپ داغ کن برقی صنعتی 10 لیتری وان شف،امروزه گرم نگه داشتن سوپ و مواد غذایی در رستوران و هتل ها و به خصوص در جاهایی که سلف سرویس ارائه می دهند امری ضروری به نظر میرسد. گرم و سرد کردن مواد غذایی منجر به از بین رفتن مواد مغذی و ویتامین های غذا و سرانجام اسد شدن آن میشود.

فروشگاه تجهیزات کافی شاپ و رستوان زاوش

سوپ داغ کن برقی صنعتی 10 لیتری وان شف

سوپ داغ کن برقی صنعتی 10 لیتری وان شف

به علاوه این کار وقت گیر میباشد.دستگاه سوپ گرم کن وان شف به شما را در این امر یاری میدهد. میتوانید به راحتی دستگاه را بر روی دمای دلخواه تنظیم کنید تا سوپ شما همواره در آن دما آماده سرو باشد.

با توجه به حجم بالای 10لیتری دستگاه استفاده از آن در کاربرد های صنعتی مانند هتل ها و رستوران ها هم توصیه میشود. مخزن دستگاه قابل جدا شدن می باشد و در هر بار استفاده میتوانید آن را تا حجم 10لیتر از سوپ و مواد غذایی پر کنید. به کمک صفحه نمایش و پلن دیجیتالی تعبیه شده بر روی بدنه ، تنظیمات کارکردن مانند دما به راحتی انجام میپذیرد.

ابعاد340*340*395 میلی متری دستگاه با وجود حجم مخزن مناسب، به نسبت جمع و جور میباشد و فضای زیادی زیادی را اشغال نمیکند. منبع تغذیه دستگاه برق شهری بوده و توان اسمی 4000وات را دارا میباشد.

از این روز نیازی به گاز و حرارت برای گرم نگه داشتن غذا ندارد.لذا در مکان های بیشتری قابل استفاده و در دسترس است. هرجایی که برق باشدمیتوانید از سوپ داغ کن برقی صنعتی 10 لیتری وان شف استفاده کنید

tabrizwebsiteseo
tabrizwebsiteseo tabrizseo.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋