tabrizwebsiteseo

tabrizwebsiteseo

tabrizseo.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو تبریز – خودروبر تبریز – حمل خودرو تبریز

امداد خودرو تبریز، تحت نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه امداد خودرو در شهر تبریز، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی امداد خودرو تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حـمل ماشین در تبریز شامل امداد خودرو تبریز، خودروبر تبریز، حمل ماشین تبریز، یدک کش تبریز، کفی تبریز، مکانیک سیار تبریز و بنزین سیار در تبریز است. همکاران ما در امداد خودرو کانون جهانگردی در شهر تبریز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

خلاصه ی مقاله امداد خودرو

پخش‌کننده صوت

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل خودرو شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر تبریز به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به امداد خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

امداد خودرو تبریز
امداد خودرو تبریز

معرفی امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی از جمله امداد خودرو های خوب در تبریز به حساب می رود که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو تبریز استان آذربایجان شرقی بهره مند شده است. جا به جايی انواع خودرو های ايرانی و خارجی، تصادفی، صفر، لوکس و كلاسيك در تبریز و كليه نقاط استان آذربایجان شرقی و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با امداد خودرو در اسرع وقت با كادری مجرب بدون هیچ آسیبی به خودروی امداد خواهان گرامی به صورت تضمينی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

شماره تماس حمل اتومبیل تبریز

امداد خودرو  شهر تبریز

۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳

حمل خودرو شهر تبریز

۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳

امداد خودرو  شهر تبریز

۰۴۱۳۳۳۱۰۵۰۹

خودروبر شهر تبریز

۰۴۱۳۵۴۱۷۸۶۰

توصیه های مهم امداد خودرو تبریز

  • حتما ابزار و وسایل مهم و کاربردی را در خودرو به همراه داشته باشید.
  • هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور خودرو را باز نکنید، زیرا در صورت انجام این کار، سیستم رادیاتور برخیاز خودرو ها،  نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت. همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما نیز وجود دارد.
tabrizwebsiteseo
tabrizwebsiteseo tabrizseo.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋