tablonamvarseo

tablonamvarseo

معرفی ۵ تا از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی

دنیای تبلیغات و بازخوردهای مثبتی که از آن به دست می آورید؛ چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن دست کشید. خوشبختانه امروزه با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و با صرف هزینه نسبتا کمی می‌ توانید به خوبی روی بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات خود، کار کنید. تابلوهای تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند. به طوری که هر کدام مزایا، ویژگی ها و ساختارهای مختلفی داشته و هر فرد با توجه به نوع کسب و کار خود، می تواند هر کدام را انتخاب کند. اما از بین تابلوهای تبلیغاتی کدام یک جزء بهترین ها محسوب می شوند؟

معرفی ۵ تا از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین نوع تابلوهای تبلیغاتی برویم؛ بد نیست آشنایی مختصری با انواع مختلف این تابلوها، داشته باشید. حتما نمونه هایی از تابلوهای تبلیغاتی را سردرب انواع مغازه ها، فروشگاه ها، شرکت های تجاری و... دیده اید. این تابلوها علاوه بر اینکه می توانند نوع فعالیت و کسب و کار آن مکان را به خوبی معرفی کنند؛ جنبه تبلیغات هم دارند. هر چقدر در طراحی تابلو خلاقیت بیشتری به کار برده شود؛ قطعاً از نظر بازاریابی و تبلیغات، بازخورد بهتری می گیرد.

خیلی افراد برای انتخاب تابلو تنها بر اساس سلیقه ای که دارند، عمل می کنند اما بهتر است در این خصوص از راهنمایی کارشناسان تابلوساز هم استفاده کرد. این افراد سابقه زیادی در زمینه طراحی و ساخت تابلو برای مشاغل گوناگون داشته و می ‌توانند بهترین طرح و رنگ را برای تابلو، پیشنهاد دهند.

به طور کلی تابلوها بر اساس برجسته بودن یا نبودن حروف، نوع زیرساز استفاده شده، وجود و یا عدم وجود نورپردازی، متریال انتخابی برای ساخت، رنگ بندی و... به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. برای اینکه از کیفیت تابلوهای ساخته شده اطمینان کافی داشته باشید؛ توصیه می ‌کنیم به تابلوسازانی رجوع کنید که همراه با تحویل تابلو، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کنند‌. با این وجود دیگر هیچ نگرانی از بابت کیفیت متریال استفاده شده برای ساخت تابلو نخواهید داشت و تنها تمرکز خود را روی طرح و رنگ تابلو، قرار می دهید.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

معرفی ۵ تا از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی

همانطور که گفتیم، تابلوها بر اساس عوامل مختلف مثل طرح، رنگ، جنس متریال مصرفی و... به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. اگر از افرادی هستید که طرفدار مدرنیته بوده و قصد دارید یک تابلوی امروزی و کاملا مدرن سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم تابلوهای معرفی شده را حتماً مد نظر قرار دهید:

۱. چلنیوم

بدون اغراق تابلو‌ چلنیوم را می ‌توان یکی از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی در نظر گرفت. محبوبیت این تابلو آنقدر زیاد است که بسیاری از مجتمع های تجاری و اداری، رستوران ها، مغازه ها و... ترجیح می دهند از این تابلو برای معرفی کسب و کار خود، استفاده کنند.

اما چرا تابلو ‌چلنیوم به این درجه از محبوبیت رسیده است؟! اولین و مهمترین ویژگی این تابلو، برجسته بودن حروف آن است. زمانی که حروف به صورت برجسته و سه بعدی روی زمینه تابلو سوار شوند؛ تابلو جذابیت یافته و می ‌تواند در نگاه اول توجه مخاطب را به خود، جلب کند. از طرف دیگر، کیفیت و دوام متریال چلنیوم هم باعث شده است که خیلی افراد به سراغ آن بروند.

۲. تابلو فلزی

در بین تابلوهای تبلیغاتی از نظر استقامت و دوام، تابلوهای فلزی حرف اول را می‌ زنند. در این بین اگر زیبایی تابلو برایتان اهمیت داشته باشد؛ قطعاً به سراغ تابلوهای استیل می ‌روید. این تابلوها درخشندگی فوق‌العاده‌ای داشته و حتی بدون وجود نورپردازی هم می توانند کار تبلیغات را به خوبی برای شما، انجام دهند. به طور کلی تابلوهای استیل زیبایی و دوام و استحکام را در کنار یکدیگر دارند. پرطرفدارترین رنگ ها برای ساخت تابلوهای استیل، طلایی و نقره ای می باشد.

۳. تابلو ال ای دی

تابلوهای ال ای دی به دو شکل ال ای دی روان و ال ای دی ثابت، در بازار وجود دارند. تفاوت این دو تابلو در متحرک بودن نوشته ها و تصاویر است. به گونه ای که شما می توانید با استفاده از تابلو ال ای دی روان انیمیشن های خاص و تصاویر متحرک را به راحتی در معرض دید عموم افراد، قرار دهید. متحرک بودن حروف و تصاویر باعث جلب توجه شده و می تواند نگاه رهگذران را جذب کند.

معرفی ۵ تا از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی

۴. تابلو لایت باکس

‏لایت باکس ها معمولا در مکان های کم نور استفاده می شوند. لایت باکس در لغت به معنای جعبه نور است. لایت باکس ها انواع مختلفی داشته و می ‌توانند به صورت آویز، ایستاده، دو طرفه و یا یک طرفه طراحی و ساخته شوند. مزیت مهمی که تابلو لایت باکس دارد این است که می توانید طرح درون آن را به دفعات تعویض کرده و یک تابلوی جدید داشته باشید. در واقع شما تنها یک بار برای طراحی و ساخت لایت باکس هزینه می پردازید، اما می توانید بارها با طرح های مختلف از آن، استفاده کنید.

۵. تابلو کامپوزیت

کامپوزیت متریالی است که در سال های اخیر کاربرد زیادی در صنعت ساختمان داشته است. از متریال کامپوزیت هم می توان برای نماسازی فضای بیرونی ساختمان و هم به عنوان زیرساز تابلو، استفاده کرد. بنابراین اگر تابلوی کامپوزیت را برای نمای ساختمان با متریال کامپوزیت انتخاب کنید؛ در واقع هماهنگی بسیار خوبی بین این دو ایجاد کرده ‌اید. کامپوزیت از متریال های باکیفیت و سبک وزن است.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

زمانی که قصد سفارش‌ تابلوی تبلیغاتی را داشته باشید؛ در اولین قدم باید به یک تابلوسازی معتبر و باتجربه، رجوع کنید. معمولا تابلوسازان با توجه به شرایط مشتری و نوع کسب و کاری که دارد؛ بهترین نوع تابلوی تبلیغاتی را به او، پیشنهاد می ‌دهند. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، کیفیت و دوام تابلوست. متاسفانه برخی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه ها از متریال نامرغوبی برای ساخت تابلو استفاده می کنند که این موضوع جز ضرر و زیان چیز دیگری برای مشتری، نخواهد داشت.

تابلویی که سفارش می دهید باید بتواند سال ها در شرایط محیطی متفاوت کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد. در غیر این صورت مجبور به دوباره کاری و تعویض تابلو می ‌شوید.

خوشبختانه تابلوسازی نامور برای طراحی و ساخت هر تابلوی تبلیغاتی از بهترین و به روزترین متریال موجود در بازار، استفاده می‌ کند. وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر به همراه تابلوی ساخته شده، خود نشان از کیفیت بالای تابلو دارد. ضمن اینکه تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو از طرح اولیه گرفته تا نورپردازی و... همگی تحت نظر و سلیقه مشتری، انجام می گیرد.

اگر تمایل دارید از راهنمایی مشاوران و کارشناسان تابلوساز در مجموعه تابلوسازی نامور استفاده کنید؛ پیشنهاد می کنیم با شماره های 57996 021 و 44860911 021 تماس بگیرید.

tablonamvarseo
tablonamvarseo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋